tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:19

Maar om wat voor spullen gaat het?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:22

Ik voel me weer gigantisch poedersuiker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:28

Thanks Hagelslag!

Capopjekop ja denk wel dat zoiets nodig gaat zijn, maar jammer dat het zo moet.. Zal nog even afwachten en anders maar proberen via wijkagent eventueel ja als dat mogelijk is.. Thanks!

Zertab om mijn spullen :) maakt niet zo veel uit wat voor spullen het zijn toch? Het zijn mijn spullen en daar zitten dingen bij die hij van mij in de container mag gooien maar ook die ik terug wil..
Sterkte

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:36

Sterkte Zertab! Ik herken het trouwens ook nog niet, dat 'niet zien' helpt om over iemand heen te komen. Bij mij is het inmiddels meer dan een half jaar geleden en ik mis hem nog steeds elke dag.

Dottie: heb geen ervaring met zulke exen gelukkig, maar kun je niet met die vriendin heen gaan met wie je afgesproken hebt? Vragen of hij het aan de buren wil afgeven? Zeggen dat je zondag komt en dat hij anders maar moet zorgen dat iemand anders opendoet?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 12:41

Nou ja, ik zou om een haarborstel en tandenborstel niet moeilijk doen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:10

Stuur hem een bericht/mail/app dat je hem mist en graag voor hem wilt koken bij hem thuis. Als ie hapt maak je n afspraak, neem een rugtas met boodschappentassen mee als je binnen stapt en pak je spullen. Wel even iemand inlichten enzo. Maar wellicht is dat de manier om binnen te komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:14

Sheran nee hij woont niet in de buurt en zoals ik zei is er niemand in de buurt met vervoer, heb zelf ook alleen maar een brommer.

Zertab sorry maar dit vind ik een beetje een domme reactie. Als die tandenborstel voor mij nou heel "belangrijk" is en ik dat terug wil is dat toch mijn goed recht? Of zeg ik dan iets heel raars. Mijn spullen zijn mijn spullen. Net als andersom en al is het alleen een tandenborstel mag hij dat gerust op komen halen.
Maar het lijkt me vrij logisch dat het niet alleen om een tandenborstel en haarborstel gaat anders kan ik mijn energie ook wel beter besteden. Vind het niet zoveel toevoegen om alles hier neer te zetten maar goed na een relatie van 7,5 jaar waarbij ik elk weekend daar was kan je denk ik zelf wel nagaan dat er wel wat spullen liggen.
Ik doe overigens ook nergens moeilijk , maar nogmaals het is mijn goed recht om mijn spullen terug te krijgen toch?

Hutcherson dat zou heel rooskleurig zijn maar dat gaat niet werken, zoals gezegd heeft hij mij overal geblokkeerd en is er geen normaal gesprek mee te voeren. Zoals je misschien zal begrijpen heb ik ook niet zo'n zin daarin ook niet als het een toneelstukje is na de zoveelste bedreigingen afgelopen Zaterdag. Hij weet welke spullen het zijn, waar het ligt en dat ik het terug wil. Het enige punt is het daadwerkelijk terug krijgen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:17

Ja niet vervelend bedoeld maar dit is niet de 1e keer dat er zoveel drama is. Geef 'm een paar dagen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:20

Stond nergens dat het ging over belangrijke spullen of een relatie van 7,5 jaar. Sorry dat ik niet helderziend ben :)

Blijkbaar is het al vaker gebeurd (reactie MarcoBorsato), en komt het dus weer ''goed'' over een paar dagen. Ik zou het even afwachten en anders na de kerstdagen proberen in contact te komen. Bedoel, je kan altijd voor zijn deur gaan staan toch?

Ik vind je trouwens ook erg aanvallend reageren. Jammer weer.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:24

Zertab schreef:
Stond nergens dat het ging over belangrijke spullen of een relatie van 7,5 jaar. Sorry dat ik niet helderziend ben :)

Blijkbaar is het al vaker gebeurd (reactie MarcoBorsato), en komt het dus weer ''goed'' over een paar dagen. Ik zou het even afwachten en anders na de kerstdagen proberen in contact te komen. Bedoel, je kan altijd voor zijn deur gaan staan toch?

Ik vind je trouwens ook erg aanvallend reageren. Jammer weer.

Ze gaf zelf aan dat het ging om spullen waarvan ie een deel in de container mag gooien, maar ook een deel wat ze wel terug wil.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:26

Deze drama om spullen was vorig jaar ook dus relax, komt wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:35

Wauw.. Gewoon wauw..
Ja sorry lieve mensen het was al een lang bericht. Ik heb net een paar week geleden chronisch ziek diagnose gekregen nadat een dierbaar familielid was overleden ook nog eens.
Ja joh lekker flauw ook lopen doen over dat het niet de eerste keer is, nee dat is het ook niet maar wel de eerste keer dat ik het uit heb gemaakt en er klaar mee ben. Gezien mijn gezondheid nu "iets" belangrijker is. Dit is niet iets van een paar dagen.

Wauw dit kwetst me echt zo hard tranen lopen spontaan over m'n wangen.
Lief van je MB, had je hoog zitten heb je afgelopen keren meerdere keren een hand uitgestoken of het wel goed met jou ging enz en dan doe je zo. Dankjewel. Kon er ook nog wel bij op deze stressvolle dag.
Echt ontzettend bedankt allemaal!
Ik probeer gewoon een hoofdstuk af te sluiten in mijn leven, fijn dat omdat ik eerder iets heb geplaatst over deze relatie wat allemaal al moeilijk genoeg geweest is want ik ben echt niet voor m'n plezier 7,5 jaar met een narcist en agressieve kl**tzak geweest waar ik diep van binnen doodsbang voor ben.
Nu heb ik de kracht gevonden en steken jullie ff lekker een dolk in m'n rug omdat het "wel weer goed komt".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:38

MarcoBorsato schreef:
Deze drama om spullen was vorig jaar ook dus relax, komt wel goed.

Vorig jaar ook? Toen ik op straat werd gegooid inderdaad MET al mijn spullen. Dus misschien niet zomaar iets roepen wat je niet weet.
Echt zo jammer en pijnlijk dit, je wil niet weten hoe veel jaren ik al bij psychologen loop voor alles maar ook om los te komen van hem. Nu is het eindelijk gelukt en geef je me op deze manier een schop na, en dat van iemand waar ik zo veel aan gedacht heb. Maar m'n laatste pb kreeg ik al geen reactie meer op, dan niet maar kijk eens in de spiegel. Jou doet het toch niks wat een ander zegt maar mij heb je zojuist gebroken. Dankjewel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:39

@Annet_Dottie: Ik vond je berichten al zo... boos overkomen, nu begrijp ik het beter. Je hebt heel wat voor je bordje gehad de afgelopen periode, is niet niets! Doe het rustig aan en (sorry, ik ben niet zo materialistisch) het zijn maar spullen, toch? Spullen zijn vervangbaar, je gezondheid niet. Doe het rustig aan en nu zit het bij jullie beiden enorm hoog, als het een paar dagen gezakt is, wie weet deblokkeert hij je. En zo niet, willen wij best meedenken voor een oplossing.

Sterkte!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:41

@annet ik snap heel heel erg je het zijn mijn spullen en ik wil zelf beslissen of ik het weg gooi ja of nee.
@marcoborsato.
Ergens heb je gelijk. Maar ik lees het op een vervelende toon. Maar ik kan het ook fout hebben omdat het nueenmaal internet is zonder gezicht en tekst met verschillende toonlages erbij is

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:42

Oh kom op, niet zo theatraal. Sorry als ik niet heb gereageerd op je pb, ik krijg er heel veel en ik heb ook gewoon een leven, soms schiet het er bij in. Maar deze stress en zo hoog in je emoties zitten is gewoon niet nodig. Hij draait vanzelf wel weer bij.

Houd jezelf een beetje onder controle.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:47

MarcoBorsato schreef:
Oh kom op, niet zo theatraal. Sorry als ik niet heb gereageerd op je pb, ik krijg er heel veel en ik heb ook gewoon een leven, soms schiet het er bij in. Maar deze stress en zo hoog in je emoties zitten is gewoon niet nodig. Hij draait vanzelf wel weer bij.

Houd jezelf een beetje onder controle.

Echt dat de modjes hier niet optreden tegen jou maar ik degene ben met 2 bannen aan m'n broek snap ik echt niet.
Theatraal? Wat doe jij hier überhaupt schijnheil, je hebt het toch zo lekker voor elkaar met je gezin? Lekker mee liften op andermans ellende in een liefdesverdriet topic?
Theatraal zegt ze. Je wil niet weten hoe ik me nu voel, maar dan ook echt niet.
Misschien moet jij jezelf onder controle houden en je woorden eens inslikken.
Maar nogmaals bedankt heb alles net uit m'n handen kunnen laten vallen zit nu echt even in een waas te janken. En dat dankzij een wildvreemde. Geef jezelf een schouderklopje meid!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:53

Annet, ik heb je vorig jaar geholpen. Je hoeft voor mij niet in de slachtofferrol te gaan zitten, ik trap er niet in. Je bent een ontzettend sterke griet dus je red het wel, ik vind het fijn om mensen te helpen en daarom lees ik hier mee maar jij hebt je kans gehad.

Hij zal je in de loop van de week wel deblokkeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:54

hagelslag schreef:
@annet ik snap heel heel erg je het zijn mijn spullen en ik wil zelf beslissen of ik het weg gooi ja of nee.
@marcoborsato.
Ergens heb je gelijk. Maar ik lees het op een vervelende toon. Maar ik kan het ook fout hebben omdat het nueenmaal internet is zonder gezicht en tekst met verschillende toonlages erbij is

Ze baseert het op gebakken lucht, voorheen heb ik genoeg geschreven en topics gemaakt over deze bewuste relatie, iets waarin ik vast zat gevangen voor mijn gevoel, als een verslaving.
Daar word nu op gebaseerd omdat we 20 keer uit elkaar geweest zijn dat het nu wel weer goed komt.
Zij kent mij niet en ik haar niet, thank god, ze kent geen achtergrond informatie hierover.
Zie het als een relatie met huiselijk geweld waarin je weg wil maar dit op de een of andere manier niet lukt (althans dat is 1 verhaal die ik ken van een kennis), dit was het zelfde, huiselijk geweld nee, psychische mishandeling manipulatie etc? Ja.
Feit is dat ik niet sterk genoeg was om me daar van los te trekken, nu wel, betekent niet dat het makkelijk is voor mij. Dus als iemand die ik niet ken dan zo maar even zegt (hoe ik het lees) ach joh daar gaan we weer, stel je niet aan volgende week is het weer goed.
Dan komt dat hard aan. Uberhaupt omdat het er niet over ging maar ik heel simpel vraag of iemand mee wil denken over hoe ik m'n spullen krijg, dropt zij even een onnodige bom.
Heb bewust verder alle info weggelaten aan informatie anders dan over de spullen omdat ik gewoon oprecht dit wil afsluiten.
Dus ja de manier waarop, is gewoon een sneer. Onnodig en pijnlijk. Niet wetende in wat voor situatie ik nu zit dus genoeg om mij te breken. En dan ben ik theatraal.
Nee ik ben eerlijk over hoe ik me voel. En als een ander dat veroorzaakt mag je dat best weten, ik ben al weken uitgehuild, tot nu. Net wanneer ik m'n tijd en energie heel goed anders kan gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:58

MarcoBorsato schreef:
Annet, ik heb je vorig jaar geholpen. Je hoeft voor mij niet in de slachtofferrol te gaan zitten, ik trap er niet in. Je bent een ontzettend sterke griet dus je red het wel, ik vind het fijn om mensen te helpen en daarom lees ik hier mee maar jij hebt je kans gehad.

Hij zal je in de loop van de week wel deblokkeren.

Geholpen? Ik weet van niks maar oke. Jeetje heb je echt niks te doen met je leven dat je dat onthoud? _O-
Mijn familie en vrienden hebben me geholpen. Je kan ook gewoon niet op mij reageren als ik toch m'n kans heb gehad.
Nou trots op jezelf? Dat je die sterke griet ontzettend gebroken hebt zonet?
Je mag me theatraal vinden maar je hebt me ECHT gebroken. Was even vergeten hoe mensen vanachter een scherm toch een ander kunnen kleineren en kwetsen.
Hij deblokkeert me niet en ik hem ook niet. Ik wil alleen m'n spullen terug. En dat zal ik ook zeker regelen zonder hulp vanuit Bokt.
Was mooi de laatste keer dat ik nog iets persoonlijks heb gedeeld, blijkbaar blijft je verleden je hier letterlijk achtervolgen, tijd om toch echt een verzoek in te dienen om hier te verdwijnen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:59

Ik zeg niet dat het tussen jullie goed komt, ik gun je iets stabielers en leukers, maar dat hij je geblokkeerd heeft, daar verschiet ik niet van. Dat komt wel goed en anders bel je de politie.

Dus nee, geen sneer want ik ben blij dat je bij 'm weg bent maar ik sta er nuchter in. Kun je heel boos worden op me maar mij heb je er niet mee.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 13:59

Wat doet MB nou verkeerd dan waarvoor ze volgens jouw een ban zou moeten krijgen?

Volgens mij geeft ze alleen aan dat je een beetje moet kalmeren en als ik al jouw berichten nu zo lees denk ik ook dat dat verstandig is.

Ik begrijp dat je hoog in jouw emotie zit door alles wat je voor je kiezen hebt gehad de afgelopen tijd, ik begrijp dat deze kerel waar je eens zoveel van hield, jouw gruwelijke angst aan jaagt...

Maar je reageert hier zo heftig dat ik er bijna zelf opgefokt van raak.

Neem even rustig adem en kalmeer, probeer logisch na te denken over wat je vervolg stappen kunnen zijn en probeer je niet zo enorm druk te maken, van stress wordt niemand beter.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:01

Naar aanleiding hiervan is mijn tip: even afkoelen voordat je iets probeert te regelen met je ex. Hier krijg je alleen narigheid van.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:03

Annet_Dottie schreef:
Nou trots op jezelf? Dat je die sterke griet ontzettend gebroken hebt zonet?
Je mag me theatraal vinden maar je hebt me ECHT gebroken.

Nou kom op. Adem even in en uit. Dit hierboven is wel heel erg overdreven en een beetje melodramatisch. Dat ben ik wel met MB eens.
Ik snap dat je niet lekker in je vel zit, maar er zijn ergere dingen.
Neem een kop thee en ga met deze emoties vooral geen contact opnemen met je ex. Wacht tot het gezakt is en koel idd eerst even af zoals Sheran zegt.

Fijne kerst allemaal {:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 14:06

Zertab schreef:
Ik voel me weer gigantisch poedersuiker.

Jij werd even ondergesneeuwd, gigantisch poedersuiker omdat je je ex mist of omdat je alleen bent?