Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Stond nergens dat het ging over belangrijke spullen of een relatie van 7,5 jaar. Sorry dat ik niet helderziend ben
Blijkbaar is het al vaker gebeurd (reactie MarcoBorsato), en komt het dus weer ''goed'' over een paar dagen. Ik zou het even afwachten en anders na de kerstdagen proberen in contact te komen. Bedoel, je kan altijd voor zijn deur gaan staan toch?
Ik vind je trouwens ook erg aanvallend reageren. Jammer weer.
MarcoBorsato schreef:Deze drama om spullen was vorig jaar ook dus relax, komt wel goed.
MarcoBorsato schreef:Oh kom op, niet zo theatraal. Sorry als ik niet heb gereageerd op je pb, ik krijg er heel veel en ik heb ook gewoon een leven, soms schiet het er bij in. Maar deze stress en zo hoog in je emoties zitten is gewoon niet nodig. Hij draait vanzelf wel weer bij.
Houd jezelf een beetje onder controle.
hagelslag schreef:@annet ik snap heel heel erg je het zijn mijn spullen en ik wil zelf beslissen of ik het weg gooi ja of nee.
@marcoborsato.
Ergens heb je gelijk. Maar ik lees het op een vervelende toon. Maar ik kan het ook fout hebben omdat het nueenmaal internet is zonder gezicht en tekst met verschillende toonlages erbij is
MarcoBorsato schreef:Annet, ik heb je vorig jaar geholpen. Je hoeft voor mij niet in de slachtofferrol te gaan zitten, ik trap er niet in. Je bent een ontzettend sterke griet dus je red het wel, ik vind het fijn om mensen te helpen en daarom lees ik hier mee maar jij hebt je kans gehad.
Hij zal je in de loop van de week wel deblokkeren.
Annet_Dottie schreef:Nou trots op jezelf? Dat je die sterke griet ontzettend gebroken hebt zonet?
Je mag me theatraal vinden maar je hebt me ECHT gebroken.