Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dromertje2 schreef:Als zij dat irritant vind, mag ze toch haar irritatie hier uiten. Daar dient dit topic toch voor?
Ik lees hier ook soms dingen waar ik mijn bedenkingen ( en soms grote) bij heb maar misschien is dit topic gewoon een ventilatiemanier.
Dat men nu iemand eigenlijk op een persoonlijke irritatie, die irrationeel kan zijn, pakt en blijft herhalen vind ik eigenlijk vrij zwak.
Iedereen ergert zich wel is aan iets wat misschien wat overdreven is. Niemand is heilig.
En denk dat dit topic bedoeld is im irritaties te ventileren, niet om commentaar te krijgen of een irritatie terrecht is of niet. Want dan denk ik dat er niet veel in het topic gaat staan.
Danique schreef:corientjuhh schreef:Niet alleen vandaag, maar vaker
Mensen met maatje 36-38 die lopen te klagen dat ze en dikke kont hebben, dik zijn etc.
Vaak genoeg sta ik op t punt te vragen of ze met mij willen ruilen..
Ik zou heel wat willen doen om die maat te hebben....
Het enige wat ik dan denk is: doe dat dan. Ik vind 'een ander heeft het slechter dus jij mag niet klagen' zo'n ongelofelijke dooddoener.
Anoniem schreef:Postnl verzend het he, daar bestel je het nietals je iets gister hebt besteld kan het nog binnen komen.