Hier een gemaakt die ik met kerst had gekregen, dus even de kerst vibes terug in Februari. Was lastig maar heel leuk!
cursebreaker
Geplaatst: 10-02-24 18:16
Er komen weer leuke puzzels voorbij! Ik zit op de mobiel nu dus een bijlees post is even lastig nu. Ik heb vooral in meelees modus gezeten omdat ik sinds vlak na kerst niet meer gepuzzeld heb.
Ik heb eerder vandaag m’n wasgij? Santa dash opgeruimd en ben met Titanic movie edition begonnen van KING. Die legt echt leuk weg
Hier even express voor een makkelijke gegaan, had ik even nodig na de vorige. Maar deze was wel echt waanzinnig leuk om te doen!
thirteenn
Geplaatst: 11-02-24 15:24
Ik zit midden in een verhuizing en ben aan het kijken wat voor kasten ik wil voor mijn puzzels. Is ook meteen voor het eerst dat ik de hele collectie bij elkaar heb staan en vind het wel leuk te zien hoeveel ik heb hebben jullie goed overzicht op wat je hebt?
Die wat jij nu gelegd hebt nevica vond ik ook echt fantastisch! Die ga ik zeker weten nog vaker leggen ook.
thirteenn Oeh, mooie collectie zeg! Ik heb momenteel helaas niet echt een hele fatsoenlijke oplossing voor het opbergen van de puzzels. Heb op de overloop een onderstuk van onze oude kapstok staan waar voorheen schoenen en mandjes op stonden haha en die nu in gebruik voor puzzels. En een deel ligt beneden in de vitrinekast onderin. Tzt wil ik op de zolder als we daar opgeruimd hebben, iets gaan neerzetten om te organizen/opruimen.
Dus dit is het nu boven op de overloop;
—
Titanic Movie Edition van KING is af. Het laatste stuk was wat pittiger - dat was voornamelijk het zwart/donkere kleuren van de boeg van het schip in het midden. Ik vind ‘m echt prachtig, ben helemaal verliefd erop
Wat was deze leuk om te leggen zeg, met elke keer die kleine scenes welke dan ’tot leven’ komen. Love it.
Ohhhh! Wat een super toffe puzzel is dat!!! Raadsels! Echt heel leuk.
cursebreaker
Geplaatst: 15-02-24 16:04
Ziet er inderdaad wel uit als een flinke uitdaging Saul, maar wel echt super tof!
Ik ben 12 februari begonnen met Jan van Haasteren Kamperen in het Bos en deze maakte ik net af. Ondanks dat ik eerder nooit veel met JvH had (die hele volle/drukke designs), vind ik de minder drukke puzzels van JvH wel echt ontzettend leuk tot dusverre - nu al een paar van gelegd. Deze is ook weer erg goed bevallen.
Ik wilde ‘m nog graag afmaken voordat we morgen een weekendje weg gaan. Nu kan ik een nieuwe puzzel starten tijdens ons weekendje
Hier is de verhalen puzzel klaar Je moest hem omdraaien om te kijken of je hem juist had. Het verhaal klopte alleen de rand niet Was ook wel lastig met kunst licht en alle stukjes die in elkaar passen.
Ik zal morgen in een spoiler even de uitkomst laten zien
Zijn hier ook mensen die blij worden van de escape puzzels? Wij hebben er 1 van Ravensburger, kasteel van de vampier. Wij gaan hem niet nog eens maken, en er is 1 stukje kwijt. Mag tegen verzendkosten weg. De raadsels op het einde vonden wij onmogelijk trouwens