Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabini schreef:@Wubwub: Toffe blog heb je! Superhandig die ontbijtsmoothies uit de vriezer
@Imre: leuk geschreven! Wat grappig zo'n casual bruiloftEn wow dat anti kater ontbijt ziet er heftig uit..
@Marit: Jouw blog ziet er echt netjes en georganiseerd uit zeg. (Algemeen) vraagje: Hoe maak je eigenlijk een extra tabblad/menu-knop met daarin het archief van je blog? (ik gebruik ook wordpress met hetzelfde themaBen er nog elke dag mee aan het stoeien..
)
happypaardje schreef:Ik heb ook geen adblocker, nooit aan gedacht eigenlijk, maar dus ook niet echt nodig denk ik...
Vandaag een blog over hoe je ook op drukke dagen een beetje tijd kunt maken voor natuur: http://purecottongrass.com
Zou iemand mij trouwens kunnen uitleggen hoe je een link plaatst, maar dan met een andere tekst om op te klikken? Dus bijvoorbeeld zoals RianC heeft.
Emmaa_ schreef:Je kan bij Google een account aanmaken en je blog moet dan goedgekeurd worden. Je kan dan via de Adsense site een code aanmaken (bepaalde grootte en kleuren) en je voorkeuren instellen. Die kan je dan via een plugin of via tekst in je blog zetten. Er is een maximum van 3 advertenties per pagina en je kan zelf instellen hoe groot je ze wilt. Ik heb er eentje in mijn sidebar staan en eentje onder het bovenste bericht op mijn homepage, voor de rest niet. Moet zeggen dat ik persoonlijk amper iets uit haal, maar elke cent is mooi meegenomen en als ik uiteindelijk wel een keer echte inkomsten kan genereren vind ik dat weer mooi meegenomen