Ja, echt super tof dat mijn moeder het ook zo leuk vindt! Ik dacht dat ze me misschien nog wel even raar aan zou kijken toen ik vertelde dat ik dit ging doen, maar ze zei meteen dat ze het echt wat voor mij vond. Vroeger had ze zelf een Portugees vriendje waarmee ze liefdesbrieven schreef, dus ze denkt dat ze het nog wel in de vingers heeft zitten.
Amethyst_
Geplaatst: 10-04-14 16:48
Ja deed die van mij maar net zo haha. Mijn moeder zot vol vooroordelen dus die vind het maar niks haha
Klinkt leuk. Wel pittig meteen drie haha. Ik heb er een tijdje twee gehad maar vind eentje toch fijner
Ik heb gelukkig nog geen negatieve reacties gehad, zelfs niet van mijn vriend. En ach ja, niet iedereen hoeft het er mee eens te zijn toch? Als je er zelf maar plezier van hebt
Hihi, ja ik dacht ik doe het meteen goed. Maar ja, ervanuit gaande dat ik per PP om de 2/3 weken een brief zal ontvangen, valt het volgens mij nog best mee.
Dat is zo. Wel fijn dat je omgeving positief reageert
Ik wil er eigenlijk wel een pp bij. Ga dan op zoek naar een vrouw. Shea was al een tikje jaloers toen ik op valentijnsdag de telefoon niet opnam (I guess you were out with your boyfriend ). Denk dat ik met een vrouwelijke pp gedoe vermijdt
Targaryen
Geplaatst: 10-04-14 17:30
Heel fijn die positieve reacties! Natuurlijk doe je het omdat je het zelf graag wilt, maar het is toch fijn als je omgeving er begrip voor kan opbrengen
Ik betrapte mezelf er gisteren op dat ik ook weer op WAP profielen zat te kijken vrouwelijke penpal lijkt me ook leuk! Heb je al iemand op het oog?
Klopt!:) heeft ook veel familie, en zn pleegmoeder is fotograaf dus fotos zat
noukso
Geplaatst: 10-04-14 21:25
Hallo, Na al een tijdje mee gelezen te hebben wil ik mij toch graag melden als dat mag? Ik ben Anouk en ik ben 19 jaar. Sinds een maand of 2 a 3 heb ik een pen-pal.
Ja hoor. Beetje een uitgebreid verhaal hoe ik er aan ben gekomen. Een vriendin van mij heeft een pen-pal. Haar pen-pal vroeg aan haar of ze iemand kende die zijn vriend wou schrijven. Met haar had ik er over gahad dat ik het ook graag zou willen, maar nog twijfelde. Dit heeft ze tegen haar pen-pal gezegd. Bij een van haar brieven kreeg ze een brief erbij. Deze was voor mij bedoeld. Overlegd met mijn ouders en vriend en toen ben ik gaan schrijven Het is een tot nu toe een aardige man van 23 jaar. Hij zit al 5 jaar vast. Moet nog 55 jaar.
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is haha.
Ja in totaal 60 jaar en dan ben je nog zo jong. Het voelt wel appart. Tuurlijk hij heeft wat gedaan, maar het idee dat ik nu zo lang vast zou zitten. Hij was net iets jonger als ik nu. Moeilijk om te beseffen. Mijn engels is niet heel goed. Door te schrijven leer ik veel bij. Hij is blij met mijn brieven ik uiteraard ook met die van hem. Win win situatie haha. Hij zegt erg blij te zijn met mijn brieven. Hij heeft bijna niemand verder. Voelt goed dat ik hem hiermee kan helpen.