Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Je moet dan verhuizen omdat het te ver rijden is?

Foaly schreef:Bellatrix schreef:Je moet dan verhuizen omdat het te ver rijden is?
Het is een vacaturen in Groningen, dus ja
Het was altijd wel het plan om terug te gaan, want mn hele familie woont daar en ik ben daar opgegroeid. En ik zit op een punt dat ik sowieso weg wil waar ik nu werk, dus waarom dan niet alles gelijk op zn kop zetten. Ofzo

denisesilver schreef:Britta31 schreef:En ik lig net in bed gaat mijn jongste dochter haar haar föhnen.
Heb gisteravond hartelijk gelachen om deze opeenvolgende posts.
Geen zin om m'n bed uit te moeten, maar het moet maar hè.
_San87_ schreef:Ach joh, is toch hilarisch dat de dochter die de normale regels van dag en nacht wél kent, zo laat dr haar nog gaat föhnen.
imaudy schreef:_San87_ schreef:Ach joh, is toch hilarisch dat de dochter die de normale regels van dag en nacht wél kent, zo laat dr haar nog gaat föhnen.
Maar het was nog geen nacht![]()
Ik had even gelezen in het topic van opvoeding en de reactie van Britta31 over haakje op de deur. Opzich heeft Alja een punt dat je daar nog mee op moet passen ook. Ik vind het idd ook niet kunnen.
Aan de andere kant kinderen die de hele nachtrust van de ouders verzieken pfoe. Dan zou ik een haakje op mijn deur doen denk ik

MarlindeRooz schreef:Ah een haakje op een deur van een kind van nog geen 3 dat bekend is met night terrors en huilend en schreeuwend wakker wordt. Lekker opsluiten zodat mama en papa kunnen slapen.
Ja dat worden vast hele leuke volwassenen.
Die “ouderwetse” opvoeding waar geen ruimte is voor emoties, communicatie en praten over emoties daar krijg je kinderen van die daar sowieso wat aan overhouden.