Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GUSTIxBILL

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 10:08

Wil je geld afhalen
Werkt het Cashpoint niet

Geld is van rekening, maar ik heb geen cash
En als je belt drukken ze af want “niet verstaanbaar”

Beste uitvinding in België
Not

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 10:47

Wat een waardeloos ruk weer, had in de planning om de tuin op te ruimen en met de kennel te beginnen... Ik ben de regen meer dan zat

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:07

Ik had een nieuwe band voor de kruiwagen willen halen, monteren en begin maken compost bak leeg halen. :=

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:19

Vandaag beginnen ze met het renoveren van ons huis…. Ik erger me aan mezelf, ik hou niet van mensen in mijn huis en ik weet nooit of ik die mannen wat moet aanbieden. Goddank is volgende week mijn vriend de hele week thuis, kan die zich ermee bemoeien.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:24

En dan hebben we eindelijk uitslag van mijn geliefde knie...Theater Knie, oftewel patellofemoraal pijnsyndroom. -O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 11:59

saskiaojan schreef:
Vandaag beginnen ze met het renoveren van ons huis…. Ik erger me aan mezelf, ik hou niet van mensen in mijn huis en ik weet nooit of ik die mannen wat moet aanbieden. Goddank is volgende week mijn vriend de hele week thuis, kan die zich ermee bemoeien.

Ja, zeker iets aanbieden. Met stroop kom je verder dan met azijn.
Smorgens koffie, smiddags thee. Bij koud klere nat weer, tussen de middag een kop soep. Als de mussen dood van het dak vallen, een ijsje. Op vrijdag middag kibbeling/bitterballen whatwver.
Dat soort dingen worden zeer gewaardeerd.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 12:09

Inderdaad wat Rien zegt. Ik ben er zelf ook nooit fan van maar zorg altijd dat mensen niks te kort komen die hier aan het werk gaan. De afgelopen keer hebben ze zelf nog wat extra's gedaan omdat ze optijd klaar waren wat eigenlijk voor ons zelf was om te doen.

Ik ben precies op een verkeerd moment ziek :+
Maandag moet het huis foto klaar zijn. Nog genoeg te doen maar ben al sinds gisteren aan het duizelen met 39 graden. En ik wil gewoon naar werk :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 12:12

Mijn manager 8)7

Na 1,5 maand echt iets belangrijks nog niet geregeld. Oh nee dat heb ik nog niet gedaan.

Ik moet dat eens doen , heb ik gelijk 10 man achter mij aan waar alles blijft.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 12:42

MarlindeRooz schreef:
M’n rat heeft me tot bloedens toe gebeten. -O-

:knuffel: die ene die al steeds medicijnen nodig heeft? Hoe is het daarmee?

Mijn gerbil terrors terroriseren elkaar. Ik kan sinds gisteren even niet zo veel lopen en de prinsjes zijn gewend dat ze altijd aandacht krijgen, maar dat kan nu dus een stuk minder want ik zit met 1 voet omhoog en lopen is de hel.
Het frustreert ze enorm dat ze mij kunnen zien, dat ze mijn aandacht vragen maar dat ik niet naar ze toe kom en dat reageren ze op elkaar af. Gelukkig zonder bijten en echt gemeen doen maar ze zitten elkaar gewoon vervelend te jennen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 12:48

Ik ben nu wel even lichtelijk klaar met mijn werk. Ik heb èindelijk een ziekenhuis afspraak voor een second opinion na een ruime 6 maanden. Mijn werk weet hiervan en had gezegd dat ik dan vrij kon krijgen als het zover was.
Puntje bij paaltje kan geen enkele collega van dienst ruilen en krijg ik ook geen vrij. Dus moet ik deze afspraak weer gaan verzetten en duurt het weer een ruime 3-4 maanden voordat ik eens aan de beurt kan zijn.
Als ik mijn diploma binnen heb is het toedeledokie werk en ben ik zo weg daar. :evaw:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 12:53

Uwv werkervaring plek mag blijkbaar ook niet. :roll:

We optie vrijwilligers werk nog. :')

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 12:56

CupCakes_ schreef:
Ik ben nu wel even lichtelijk klaar met mijn werk. Ik heb èindelijk een ziekenhuis afspraak voor een second opinion na een ruime 6 maanden. Mijn werk weet hiervan en had gezegd dat ik dan vrij kon krijgen als het zover was.
Puntje bij paaltje kan geen enkele collega van dienst ruilen en krijg ik ook geen vrij. Dus moet ik deze afspraak weer gaan verzetten en duurt het weer een ruime 3-4 maanden voordat ik eens aan de beurt kan zijn.
Als ik mijn diploma binnen heb is het toedeledokie werk en ben ik zo weg daar. :evaw:

Kun je je hier niet gewoon ziek voor melden? Want dit lijkt me ook wel raar zo..

Ik erger me aan mezelf en dat ik al 2 weken met wat papers aan het worstelen ben omdat de berekeningen erachter gewoon niet lijken te kloppen en ik dat niet los kan laten..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 13:05

CupCakes_ schreef:

Zo dit is belachelijk :=
Maar valt een ziekenhuisbezoek niet onder wat anders dan waar je letterlijk vrij voor moet vragen?

Een troost. Als je eenmaal door de wachtrij heen bent, hoef je vaak niet nogmaals zo lang te wachten. Het kan best zijn dat ze je bv 2 weken later al opnieuw kunnen inplannen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 13:12

Volgens mij [b]moet[/b] je voor ziekenhuis bezoek zelfs vrij krijgen.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 13:36

Marcella schreef:
Volgens mij [b]moet[/b] je voor ziekenhuis bezoek zelfs vrij krijgen.

Klopt, hier staat een apart kopje voor in het CAO. Bij mij valt het onder zorg, maar soms valt hij ook onder calamiteit, volgens mij. Heb hier zelf ook een keer mijn werk op moeten wijzen, vandaar.

Hier licht geërgerd omdat ik vandaag een examen had van een module voor mijn werk, maar op 1 fout na niet gehaald heb. Volgende keer beter.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 13:55

Ik moet de cao nog eens even goed doorlezen, maar het staat ook zwart op wit dat ik vrij moet krijgen voor zulke afspraken. Die afspraken zijn al gemaakt. Maargoed. Ik heb straks nog een telefonisch gesprek met de teammanager. Eens zien wat die er over gaat zeggen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-24 14:09

CupCakes_ schreef:
Ik moet de cao nog eens even goed doorlezen, maar het staat ook zwart op wit dat ik vrij moet krijgen voor zulke afspraken. Die afspraken zijn al gemaakt. Maargoed. Ik heb straks nog een telefonisch gesprek met de teammanager. Eens zien wat die er over gaat zeggen.

Ik zou hem echt niet verzetten hoor, je ziekenhuisafspraak. Ze zijn van lotje getikt joh. Gewoon gaan en je desnoods ziek melden. Als je toch al van plan bent te vertrekken zou ik ook niet meer jezelf in allerlei bochten wringen om de lieve vrede te bewaren. Het gaat wel om je eigen lichamelijke gezondheid.

Succes :(:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:11

xPabloBokt schreef:
CupCakes_ schreef:

Ik zou hem echt niet verzetten hoor, je ziekenhuisafspraak. Ze zijn van lotje getikt joh. Gewoon gaan en je desnoods ziek melden. Als je toch al van plan bent te vertrekken zou ik ook niet meer jezelf in allerlei bochten wringen om de lieve vrede te bewaren. Het gaat wel om je eigen lichamelijke gezondheid.

Succes :(:)

Yep, dit. Je bent er gewoon niet, klaar. Dan meld je je ziek die ochtend.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:13

Pablo heeft wel een goed punt. :j

Is de afspraak alsnog ver vooruit? Dan is je baas toch al lang weer vergeten dat jij dan eigenlijk vrij had willen hebben :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:15

Cupcakes niet je afspraak verzetten met het ziekenhuis.
Werk regelt maar iets. Jij ben er niet. Punt.

Siggislief klinkt niet fijn je knie.
Wat kan en mag je nu er mee?

Heup is dramaqua pijn. Mag 7 februari naar orthopeed.
Helaas is degene die mij geopeeerd heeft wegnaar een privekliniek.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:16

iedereen heeft ook gelezen dat CupCakes nog moet afstuderen?

Ja, het is belachelijk dat een ziekenhuisbezoek niet zou kunnen. Maar kijk even wat er te verliezen is. Ze een dikke middelvinger geven kan na je diploma-uitreiking altijd nog. Blijf tot die tijd netjes.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:18

Cowboy55 schreef:

Ja, het is belachelijk dat een ziekenhuisbezoek niet zou kunnen. Maar kijk even wat er te verliezen is. Ze een dikke middelvinger geven kan na je diploma-uitreiking altijd nog. Blijf tot die tijd netjes.

Oh is het geen gewoon werk? Een soort stage achtig iets dan?
Ja dan kan ik me voorstellen dat de situatie iets anders is. Maar dan nog is een ziekenhuisbezoek reden om vrij te kunnen krijgen lijkt me.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:19

Suzanne F. schreef:
Cowboy55 schreef:

Oh is het geen gewoon werk? Een soort stage achtig iets dan?
Ja dan kan ik me voorstellen dat de situatie iets anders is. Maar dan nog is een ziekenhuisbezoek reden om vrij te kunnen krijgen lijkt me.

Eens.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:37

Sinds deze voormiddag grieperig
Hoop bijwerking van het ijzer

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 14:42

luuntje schreef:
Cupcakes niet je afspraak verzetten met het ziekenhuis.
Werk regelt maar iets. Jij ben er niet. Punt.

Siggislief klinkt niet fijn je knie.
Wat kan en mag je nu er mee?

Heup is dramaqua pijn. Mag 7 februari naar orthopeed.
Helaas is degene die mij geopeeerd heeft wegnaar een privekliniek.

Sterkte en hopelijk kan de orthopeed er iets mee.
En das jammer van de arts die naar een privékliniek is gegaan, zal wel beter betaald worden.

Ik kan er mee lopen, en mag er mee lopen en blijven bewegen gelukkig. :)
Moet ook naar de fysio voor oefeningen. De fysio al een appje gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Anders ga ik Maandag middag wel even langs de praktijk.

Maar bukken, zitten met gebogen knie en traplopen moet ik zoveel mogelijk vermijden.
En 1-2 x per dag Ibuprofen (600mg) slikken als de pijn niet te verdragen is. Alleen als het nodig is.