Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Vandaag beginnen ze met het renoveren van ons huis…. Ik erger me aan mezelf, ik hou niet van mensen in mijn huis en ik weet nooit of ik die mannen wat moet aanbieden. Goddank is volgende week mijn vriend de hele week thuis, kan die zich ermee bemoeien.
MarlindeRooz schreef:M’n rat heeft me tot bloedens toe gebeten.
CupCakes_ schreef:Ik ben nu wel even lichtelijk klaar met mijn werk. Ik heb èindelijk een ziekenhuis afspraak voor een second opinion na een ruime 6 maanden. Mijn werk weet hiervan en had gezegd dat ik dan vrij kon krijgen als het zover was.
Puntje bij paaltje kan geen enkele collega van dienst ruilen en krijg ik ook geen vrij. Dus moet ik deze afspraak weer gaan verzetten en duurt het weer een ruime 3-4 maanden voordat ik eens aan de beurt kan zijn.
Als ik mijn diploma binnen heb is het toedeledokie werk en ben ik zo weg daar.
CupCakes_ schreef:Ik ben nu wel even lichtelijk klaar met mijn werk. Ik heb èindelijk een ziekenhuis afspraak voor een second opinion na een ruime 6 maanden. Mijn werk weet hiervan en had gezegd dat ik dan vrij kon krijgen als het zover was.
Puntje bij paaltje kan geen enkele collega van dienst ruilen en krijg ik ook geen vrij. Dus moet ik deze afspraak weer gaan verzetten en duurt het weer een ruime 3-4 maanden voordat ik eens aan de beurt kan zijn.
Als ik mijn diploma binnen heb is het toedeledokie werk en ben ik zo weg daar.
Marcella schreef:Volgens mij [b]moet[/b] je voor ziekenhuis bezoek zelfs vrij krijgen.
CupCakes_ schreef:Ik moet de cao nog eens even goed doorlezen, maar het staat ook zwart op wit dat ik vrij moet krijgen voor zulke afspraken. Die afspraken zijn al gemaakt. Maargoed. Ik heb straks nog een telefonisch gesprek met de teammanager. Eens zien wat die er over gaat zeggen.
xPabloBokt schreef:CupCakes_ schreef:Ik moet de cao nog eens even goed doorlezen, maar het staat ook zwart op wit dat ik vrij moet krijgen voor zulke afspraken. Die afspraken zijn al gemaakt. Maargoed. Ik heb straks nog een telefonisch gesprek met de teammanager. Eens zien wat die er over gaat zeggen.
Ik zou hem echt niet verzetten hoor, je ziekenhuisafspraak. Ze zijn van lotje getikt joh. Gewoon gaan en je desnoods ziek melden. Als je toch al van plan bent te vertrekken zou ik ook niet meer jezelf in allerlei bochten wringen om de lieve vrede te bewaren. Het gaat wel om je eigen lichamelijke gezondheid.
Succes
Cowboy55 schreef:iedereen heeft ook gelezen dat CupCakes nog moet afstuderen?
Ja, het is belachelijk dat een ziekenhuisbezoek niet zou kunnen. Maar kijk even wat er te verliezen is. Ze een dikke middelvinger geven kan na je diploma-uitreiking altijd nog. Blijf tot die tijd netjes.
Suzanne F. schreef:Cowboy55 schreef:iedereen heeft ook gelezen dat CupCakes nog moet afstuderen?
Ja, het is belachelijk dat een ziekenhuisbezoek niet zou kunnen. Maar kijk even wat er te verliezen is. Ze een dikke middelvinger geven kan na je diploma-uitreiking altijd nog. Blijf tot die tijd netjes.
Oh is het geen gewoon werk? Een soort stage achtig iets dan?
Ja dan kan ik me voorstellen dat de situatie iets anders is. Maar dan nog is een ziekenhuisbezoek reden om vrij te kunnen krijgen lijkt me.
luuntje schreef:Cupcakes niet je afspraak verzetten met het ziekenhuis.
Werk regelt maar iets. Jij ben er niet. Punt.
Siggislief klinkt niet fijn je knie.
Wat kan en mag je nu er mee?
Heup is dramaqua pijn. Mag 7 februari naar orthopeed.
Helaas is degene die mij geopeeerd heeft wegnaar een privekliniek.