Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:16

Dat ik mijn jas thuis heb laten liggen en ik niet een een maatje heb, waarbij je zo een winkel in hopt voor een jas...

En dat het regent tijdens onze vakantie :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:24

haha ja Nederlanders en weer!
Het is inderdaad vooral dat het vrij lang één type weer blijft. Eerst lang droog, nu weer weken regen.
Wat meer afwisseling zou beter zijn en dan klaagt men ook een stuk minder volgens mij :Y) .

Een keer regen of natgeregent worden is niet zo erg maar als je weet dat je de hele week zeiknat geregend gaat worden als je iets buiten wilt doen is dat niet goed voor je humeur -O- .
Maar ik weiger ook om dan toch binnen te blijven :+ .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:41

Zebrastreep schreef:
Waarom die magnesium pillen zo groot zijn is haast niet te doen...

Het is dat ik ze nodig ben en het werkt :=

Ja daar kijk ik ook altijd van op. Ze zijn er wel kleiner trouwens, maar vaak is dat 200 en geen 400.
Misschien lukt het niet om 400 magnesium complex in kleinere vorm te krijgen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:42

Je hebt ook magnesium kauwtabletten, maar ik weet niet of die dezelfde kwaliteit hebben.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:46

Ik heb ze inderdaad in kauwtabletten die andere krijg ik met geen mogelijkheid weg.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:46

En magnesium spray voor op je huid bestaat ook, plakt wel enorm, maar wel heel fijn voor de spieren. Weet niet waar je het precies voor gebruikt?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:48

Kauwtabletten vind ik niks en spray al helemaal niet. Ik slik ze zelf voor mijn spieren en heb dagelijks een vrij hoge dosering nodig om geen klachten te hebben. Maar ik slik ze wel weg met drinkyoghurt. Het gaat wel, maar het zijn flinke jongens inderdaad.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 09:59

Zijn flinke pillen inderdaad. Je hebt ook een poedervorm, deed dit vaak door de yoghurt heen.

Ik irriteer mij vandaag aan m’n bekken die loopt te miepen. _-:(

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:44

Voor degene die magnesium slikken, jullie weten dat de werking veel minder is als je het slikt. Het neemt het beste op via de huid, scheelt ook een stukje met die mega pillen. :D

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:54

Ik heb die magnesium olie wel eens gebruikt maar dat prikt vreselijk, echt niet vol te houden en omdat het niet goed/snel genoeg intrekt wordt je beddengoed ook een plakzooi. Ik heb ook poeder gehad om in water op te lossen dan wordt het een soort sinas (mierzoet). Tegenwoordig heb ik poeder die je gewoon zo kunt eten, dat werkt bij mij binnen 5 minuten tegen de rusteloze benen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 10:57

Mijn teen naast mijn kleine teen ontzettend hard gestoten. Lijkt niet gebroken, maar waarschijnlijk wel gekneusd. Dus nu koelen en even aan kijken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 11:28

Winged schreef:
En magnesium spray voor op je huid bestaat ook, plakt wel enorm, maar wel heel fijn voor de spieren. Weet niet waar je het precies voor gebruikt?

Die gebruik ik voor het sporten. Alleen dat kan heel erg gaan prikken en jeuken wat erbij hoort.

Voor de rest bij stress krijg ik vaak last van de spieren en hyperventilatie. Dus ik gebruik het onder andere om de spieren te ontspannen zodat ik ook minder ga hyperen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 11:35

netjuh6 schreef:
Voor degene die magnesium slikken, jullie weten dat de werking veel minder is als je het slikt. Het neemt het beste op via de huid, scheelt ook een stukje met die mega pillen. :D

Ja, dat weet ik. Ik gebruik magnesium voor ontspanning van mijn spieren dat komt door cp ( een neurologische aandoening) de spray plakt, jeukt en prikt. Dat vergroot niet bepaald de ontspannende werking, dus ik houd het wel bij mijn kauwtabletten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:31

Je hebt ook magnesium wat je oplost in water en dan heeft het een fris sinaasappelsapje. Die koop je in Duitsland bij de Rossmann.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 12:46

Citaat:
Dat ik nou niet zo goed weet wat ik moet doen, vrijdagavond iemand bericht gestuurd, waar ik maanden niet mee heb gepraat, vervolgens wat heen en weer geappt. Toen vroeg ze hoe het met mij ging. Ik reageer daarop en gewoon geen reactie meer, ze heeft het gelezen, ze is al heel veel online geweest en ze bekijkt m'n story ook gewoon. Nu weet ik niet wat ik moet doen.

edit: En helaas nog steeds altijd stilte, ik heb de neiging om haar gewoon een berichtje te sturen. Maar anderen zeggen gewoon afwachten.

imaudy schreef:
Als je die neiging hebt moet je dat gewoon doen.
Ik maak mij ook zorgen om haar, maar ik kan mij voorstellen dat je een aantal dagen niet zoveel kan.

Ik snap jou berichtje niet helemaal :o . Maar heb d'r gisteravond bericht gestuurd, weer gelezen, online meerdere keren. Geen reactie helaas. Dus denk nu dat ze gewoon niet wil appen. Dus ik houd nu maar op en zie wel of ze nog reageert.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 12:47

Ik denk dat imaudy dacht dat je het over kimberley had die mogelijk een harttransplantatie zou krijgen :)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:33

De hele dag lekker bewolkt, werk ik een uurtje in de tuin en heb ik vol de zon in mn nek :')

Nee het is nooit goed :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:42

Leveringsfactuur van het duizelingwekkende bedrag.... 0 euro. Beetje zonde van het papier :') (bedrijf heeft mijn email en normaal krijg ik ook geen factuur van ze)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 13:53

Morgen verjaardag, dus vriend+zijn zoon+mijn schoonmoeder komen én daarna mijn eigen ouders. Oftewel huis moet spik en span en ik ben echt geen poetser _O- ^)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 13:55

Ik loop even mijn werkkamer uit naar zolder om een vest te pakken. Ik kom terug, staat gelijk de kat van mijn vriend op mijn bureau om mijn bord af te likken. Brutale donder.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 14:00

JudithGigi schreef:
De hele dag lekker bewolkt, werk ik een uurtje in de tuin en heb ik vol de zon in mn nek :')

Nee het is nooit goed :')

Doe het morgen, ben je gegarandeerd nat :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 14:20

Er is hier een brief bezorgd. Enkel het adres klopt. Postcode nog niet bijna, niet eens de juiste gemeente.
Komt uit België en dorp waar het moest zijn is ook in België? Hoe dan :') hoe komt het hier terecht in Nederland? Zit ook één postzegel op vanuit België.
???
Gelukkig heeft de afzender zijn adres opgeschreven en heb ik hem via Facebook kunnen vinden en maar gezegd dat ie het opnieuw moet sturen met een duidelijker handschrift :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 14:42

DHL die mijn pakketje gewoon voor de deur heeft neergezet terwijl ik niet thuis was. €80,- zo voor het pakken op de galerij waar dus iedereen bij kan. (En ook nog eerder dan het tijdsvak aangaf)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:00

Deze week rijd een achterlijke collega op mijn vrachtauto de vroege Dienst....
Heeft de beste vent gewoon al om 10.14 voorgeladen en is toen zonder wat te zeggen naar huis gegaan.
Ik had dus serieus ipv om 1 Uur te beginnen al om 11 kunnen beginnen met werken

En dezelfde Harry heeft de vrachtauto zo bizar Dom voorgeladen.

2.5 Ton in t eerste vak en 8.5 in de laatste 2 vakken..
Oftewel ik had 0 Controle voor over de banden.
Ik stuurde met de stuuras achter. En met iets te viel Gas geven zou de Auto voor omhoog kunnen komen |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:26

Dat de boot van onze reisgenoten motorpech heeft, waardoor we nu vast liggen in Sloten.

Door het grafweer moesten we onze vakantie al afbreken, het zorgt er ook voor dat de reis langer duurt dan normaal.