En dat het regent tijdens onze vakantie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Waarom die magnesium pillen zo groot zijn is haast niet te doen...
Het is dat ik ze nodig ben en het werkt
Winged schreef:En magnesium spray voor op je huid bestaat ook, plakt wel enorm, maar wel heel fijn voor de spieren. Weet niet waar je het precies voor gebruikt?
netjuh6 schreef:Voor degene die magnesium slikken, jullie weten dat de werking veel minder is als je het slikt. Het neemt het beste op via de huid, scheelt ook een stukje met die mega pillen.
Citaat:Dat ik nou niet zo goed weet wat ik moet doen, vrijdagavond iemand bericht gestuurd, waar ik maanden niet mee heb gepraat, vervolgens wat heen en weer geappt. Toen vroeg ze hoe het met mij ging. Ik reageer daarop en gewoon geen reactie meer, ze heeft het gelezen, ze is al heel veel online geweest en ze bekijkt m'n story ook gewoon. Nu weet ik niet wat ik moet doen.
edit: En helaas nog steeds altijd stilte, ik heb de neiging om haar gewoon een berichtje te sturen. Maar anderen zeggen gewoon afwachten.imaudy schreef:Als je die neiging hebt moet je dat gewoon doen.
Ik maak mij ook zorgen om haar, maar ik kan mij voorstellen dat je een aantal dagen niet zoveel kan.