Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Ik lees trouw mee met alle unboxings ben alleen geveild door de griep dus minder actief dan normaal hopelijk houdt het niet lang aan ben er nu al klaar mee
Menino schreef:candalisa schreef:Ik lees trouw mee met alle unboxings ben alleen geveild door de griep dus minder actief dan normaal hopelijk houdt het niet lang aan ben er nu al klaar mee
beterschapss!
IK HEB MIJN PAKKET OOKKKK!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest huilenZo lief is 'ie .
Alleen vet hectische periode, dus ik moet even kijken wanneer ik (zsm) tijd heb om een verslag te typen. Heb tentamenweek.
Zal alvast tegen de onderwijsdirectie zeggen dat ze volgend jaar even rekening moeten houden in de planning met mijn secret santa week
germie schreef:Hoe later je pakket komt, hoe makkelijker het raden wordt toch?
fohadie schreef:germie schreef:Hoe later je pakket komt, hoe makkelijker het raden wordt toch?
Klopt, en dat vind ik juist zo jammer. De twee keer dat ik eerder meedeed kreeg ik vrij laat mijn pakket en toen was er niet veel te raden meer. Maar goed, we weten allemaal hoe druk Post-NL is en sommige Bokkers hebben het ook heel druk, dus kan je niets anders doen dan afwachten. En komende zaterdag is de laatste dag dat er verzonden mag worden, tijd zat dus.