Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleurtjeuh schreef:Ik kan het niet echt aankaarten want onze leidinggevende is nog op vakantie tot volgende week.
En mijn collega en mijn leidinggevende zijn al jaren goede vrienden dus ik twijfel hoeveel steun ik daarvan krijg.
+ Ze gaf me terecht op mn kop, maar t doet mij gewoon heel erg veel pijn.
Ik heb besloten dat ik op zoek ga naar een andere baan, zolang zij mijn collega gaat zijn, zit ik daar niet lekker op mn plek.
En dat is niks tegen haar, maar onze stijlen passen gewoon niet bij elkaar en ik krijg er vreselijk veel stress van
kimberly1995 schreef:fleurtjeuh schreef:Ik kan het niet echt aankaarten want onze leidinggevende is nog op vakantie tot volgende week.
En mijn collega en mijn leidinggevende zijn al jaren goede vrienden dus ik twijfel hoeveel steun ik daarvan krijg.
+ Ze gaf me terecht op mn kop, maar t doet mij gewoon heel erg veel pijn.
Ik heb besloten dat ik op zoek ga naar een andere baan, zolang zij mijn collega gaat zijn, zit ik daar niet lekker op mn plek.
En dat is niks tegen haar, maar onze stijlen passen gewoon niet bij elkaar en ik krijg er vreselijk veel stress van
Heb je ook al eens aangegeven dat je snapt dat ze je terecht wijst, maar dat de manier hoe ze dat aanpakt voor jou averechts werkt? En wat het met je doet?
Ik weet natuurlijk niet of je dit al eens gedaan hebt, maar ook leidinggevenden kunnen groeien in de manier waarop ze iets aanpakken als ze feedback krijgen.
CalipsoLover schreef:Fleurtje, ik denk dat je wel voor jezelf moet leren opkomen. Anders gaan mensen heel je leven over je heen blijven lopen, ga jij je slecht voelen en weten zij mogelijks niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben. Dit klinkt misschien een beetje hard, maar heel je leven blijven wegrennen van zulke situaties gaat je niet verder helpen. Nu zou ik zelf op zo'n moment ook helemaal ineen klappen hoor, maar het is wel belangrijk dat eenmaal je terug wat oké bent je mensen aanspreekt op gedrag dat niet leuk is voor jou. Met communiceren kom je zoveel verder (heb ik zelf de laatste tijd héél erg goed ondervonden). Als je werk sowieso al niet leuk is dan zou ik je zeker aanmoedigen om iets anders te zoeken, maar zolang jij ook niet zegt wat er je dwars zit kan er ook niks gaan veranderen.
Suliko schreef:nicole_floor schreef:
Op primevideo staan alle chicago’s tot seizoen 9![]()
En dat is ook nog eens een zeer goedkoop abonnement.
Gisteravond ontzettend misselijk geworden, tweemaal in de nacht lang op de wc gezeten en nog boven een emmer gehangen, maar er kwam niets. Nog geforceerd proberen over te geven in de hoop dat het dan over zou zijn, maar lukte ook niet. Uiteindelijk om 2 uur s’nachts in slaap gevallen en nu nog net zo misselijk wakker gewordengedverderrie
CalipsoLover schreef:Als aanvulling: wellicht is een assertiviteitstraining iets voor jou? Dan leer je dit wellicht ook beter uit te voeren en kan je altijd verder helpen in je leven.Fleurtje, ik denk dat je wel voor jezelf moet leren opkomen. Anders gaan mensen heel je leven over je heen blijven lopen, ga jij je slecht voelen en weten zij mogelijks niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben. Dit klinkt misschien een beetje hard, maar heel je leven blijven wegrennen van zulke situaties gaat je niet verder helpen. Nu zou ik zelf op zo'n moment ook helemaal ineen klappen hoor, maar het is wel belangrijk dat eenmaal je terug wat oké bent je mensen aanspreekt op gedrag dat niet leuk is voor jou. Met communiceren kom je zoveel verder (heb ik zelf de laatste tijd héél erg goed ondervonden). Als je werk sowieso al niet leuk is dan zou ik je zeker aanmoedigen om iets anders te zoeken, maar zolang jij ook niet zegt wat er je dwars zit kan er ook niks gaan veranderen.