Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 23:20

Mensen :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 00:41

Klaarwakker

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 03:54

Wat mij betreft mag ik ook wel een keer in slaap vallen.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 06:20

fleurtjeuh schreef:
Ik kan het niet echt aankaarten want onze leidinggevende is nog op vakantie tot volgende week.
En mijn collega en mijn leidinggevende zijn al jaren goede vrienden dus ik twijfel hoeveel steun ik daarvan krijg.
+ Ze gaf me terecht op mn kop, maar t doet mij gewoon heel erg veel pijn.
Ik heb besloten dat ik op zoek ga naar een andere baan, zolang zij mijn collega gaat zijn, zit ik daar niet lekker op mn plek.
En dat is niks tegen haar, maar onze stijlen passen gewoon niet bij elkaar en ik krijg er vreselijk veel stress van

Heb je ook al eens aangegeven dat je snapt dat ze je terecht wijst, maar dat de manier hoe ze dat aanpakt voor jou averechts werkt? En wat het met je doet?

Ik weet natuurlijk niet of je dit al eens gedaan hebt, maar ook leidinggevenden kunnen groeien in de manier waarop ze iets aanpakken als ze feedback krijgen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 06:35

Gisteren avond zó moe en toch heel slecht geslapen. Net de keer dat ik voor een van de eerste keren weer vroeg moet werken :(

En het is koud! :brr:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 06:53

Slechte nacht door de stress, kat die aan de deur krabt en vriend die geluid maakt door zn cpap..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 06:56

kimberly1995 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik kan het niet echt aankaarten want onze leidinggevende is nog op vakantie tot volgende week.
En mijn collega en mijn leidinggevende zijn al jaren goede vrienden dus ik twijfel hoeveel steun ik daarvan krijg.
+ Ze gaf me terecht op mn kop, maar t doet mij gewoon heel erg veel pijn.
Ik heb besloten dat ik op zoek ga naar een andere baan, zolang zij mijn collega gaat zijn, zit ik daar niet lekker op mn plek.
En dat is niks tegen haar, maar onze stijlen passen gewoon niet bij elkaar en ik krijg er vreselijk veel stress van

Heb je ook al eens aangegeven dat je snapt dat ze je terecht wijst, maar dat de manier hoe ze dat aanpakt voor jou averechts werkt? En wat het met je doet?

Ik weet natuurlijk niet of je dit al eens gedaan hebt, maar ook leidinggevenden kunnen groeien in de manier waarop ze iets aanpakken als ze feedback krijgen.

Vanwege mijn onzekerheid durf ik dat niet -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:07

En alweer een mega natuurbrand bij mijn dorpje...

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:08

@fleurtjeuh Als je het niet face to face durft kan je ook een mail sturen naar beiden met hierin je uitleg.
Laat je niet zo weg zetten en ook zij moeten leren dat niet alles zo maar kan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:11

Wilde vandaag met het OV… Helaas rijden de treinen niet en moet ik met de dure auto. :roll:

Afzeggen wil ik niet want heb afgesproken met iemand die gisteren een dierbaar familielid heeft verloren en gun haar wat afleiding ook.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:17

Verrot geslapen door buikpijn wat nog steeds niet over is.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:21

Wat vervelend Fleur. Vind de tip van een mail wel een goede. Ik kan er zelf bar slecht tegen als andere mensen over me heen denken te kunnen lopen en merk dat face to face altijd wel werkt omdat mensen vaak indimmen als je ze confronteert, maar dat moet wel in je natuur zitten. Het is natuurlijk van de zotte dat je op zoek gaat naar wat anders door een individu, maar het is volkomen logisch dat je geen zin hebt in die strijd. Hoop dat je snel wat fijns vindt :)

Hier heb ik nooit meer reactie gehad op Marktplaats, soms ben ik te assertief met dingen regelen voor mensen :+ Dan maar op zoek naar een nieuwe toekomstige eigenaar voor hetgeen ik aangeboden heb. Sad.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:22

Tip van Flip: stekkerdoos moet je aanzetten anders valt je werklaptop uit terwijl je bezig bent. :roll:

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:27

Pluisje1998 schreef:
Nee Tame Impala in Afas Live :)
Kensington is ook leuk, veel plezier!

En hoe was het concert? Geen problemen gehad met het verkeer?

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:33

Het concert was geweldig!! Echt zo'n goede artiest <3

Heb van Hoogvliet tot aan Amsterdam eigen alleen maar in de file gestaan op de heenweg :') Maar dat had ik ingecalculeerd, dus we waren wel op tijd. Parkeren ging wel vlot dankzij de reservering.

Jij ook een leukn concert gehad?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:09

Fleurtje, ik denk dat je wel voor jezelf moet leren opkomen. Anders gaan mensen heel je leven over je heen blijven lopen, ga jij je slecht voelen en weten zij mogelijks niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben. Dit klinkt misschien een beetje hard, maar heel je leven blijven wegrennen van zulke situaties gaat je niet verder helpen. Nu zou ik zelf op zo'n moment ook helemaal ineen klappen hoor, maar het is wel belangrijk dat eenmaal je terug wat oké bent je mensen aanspreekt op gedrag dat niet leuk is voor jou. Met communiceren kom je zoveel verder (heb ik zelf de laatste tijd héél erg goed ondervonden). Als je werk sowieso al niet leuk is dan zou ik je zeker aanmoedigen om iets anders te zoeken, maar zolang jij ook niet zegt wat er je dwars zit kan er ook niks gaan veranderen. :(:)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:13

Robijntjah schreef:
Mensen :+

Jup.

Das een terugkerende ergernis :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:50

geen ergenis maar wel een update: het droes abces is gisteren open gemaakt door de dierenarts :)
Kwam een hoop troep uit, maar paardlief voelt zich eindelijk weer wat beter.

wel een kleine ergenis van gisteren: ik kreeg een leenfiets bij de garage en het zadel bleef niet op de juiste hoogte staan.. dus 12km gefietst op bagagedrager hoogte..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:53

pjer schreef:
wel een kleine ergenis van gisteren: ik kreeg een leenfiets bij de garage en het zadel bleef niet op de juiste hoogte staan.. dus 12km gefietst op bagagedrager hoogte..

Zijn er foto's van gemaakt?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:04

nee :+) gelukkig niet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:10

Dat is dan mijn ergernis vandaag ;(

Wilde ooit eens stoer doen voor een jongen en ging achter m'n zadel zitten maar kwam niet meer terug en ben toen zo naar huis gefietst. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:11

CalipsoLover schreef:
Fleurtje, ik denk dat je wel voor jezelf moet leren opkomen. Anders gaan mensen heel je leven over je heen blijven lopen, ga jij je slecht voelen en weten zij mogelijks niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben. Dit klinkt misschien een beetje hard, maar heel je leven blijven wegrennen van zulke situaties gaat je niet verder helpen. Nu zou ik zelf op zo'n moment ook helemaal ineen klappen hoor, maar het is wel belangrijk dat eenmaal je terug wat oké bent je mensen aanspreekt op gedrag dat niet leuk is voor jou. Met communiceren kom je zoveel verder (heb ik zelf de laatste tijd héél erg goed ondervonden). Als je werk sowieso al niet leuk is dan zou ik je zeker aanmoedigen om iets anders te zoeken, maar zolang jij ook niet zegt wat er je dwars zit kan er ook niks gaan veranderen. :(:)

Heb je gelijk in hoor

Carmen_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:42

Suliko schreef:
nicole_floor schreef:

Op primevideo staan alle chicago’s tot seizoen 9 O:)
En dat is ook nog eens een zeer goedkoop abonnement.

Gisteravond ontzettend misselijk geworden, tweemaal in de nacht lang op de wc gezeten en nog boven een emmer gehangen, maar er kwam niets. Nog geforceerd proberen over te geven in de hoop dat het dan over zou zijn, maar lukte ook niet. Uiteindelijk om 2 uur s’nachts in slaap gevallen en nu nog net zo misselijk wakker geworden -O- gedverderrie

Waar vind ik seizoen 6 t/m 9? :D :D :D

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:09

Urbanus schreef:
Dat is dan mijn ergernis vandaag ;(

Wilde ooit eens stoer doen voor een jongen en ging achter m'n zadel zitten maar kwam niet meer terug en ben toen zo naar huis gefietst. :')

:D :D :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:26

CalipsoLover schreef:
Als aanvulling: wellicht is een assertiviteitstraining iets voor jou? Dan leer je dit wellicht ook beter uit te voeren en kan je altijd verder helpen in je leven.