Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:10

Kairos schreef:
Moet nog zoveel huiswerk maken, maar ik kan geen rust vinden in mijn hoofd -O-

Ruilen? Ik voel de drang om te studeren maar ik moet gewoon rusten / slapen. :')

Ik kan er niet tegen dat ik nog zoveel moet doen en dat ik dan in bed lig. Dus ik lag net al te typen voor een onderzoek. :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:11

Danique_G schreef:
Heb me geërgerd aan mezelf. Ben al sinds 2016 niet meer ziek geweest en vorige week liep ik heel stoer te verkondigen dat ik elite ben. Heb mezelf goed gejinxed (wat is de Nederlandse equivalent?) want ik lig nu op bed met koorts en griep :')

Een beetje verdiend ook wel

Vervloekt :P.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:12

MarlindeRooz schreef:
Kairos schreef:
Moet nog zoveel huiswerk maken, maar ik kan geen rust vinden in mijn hoofd -O-

Ruilen? Ik voel de drang om te studeren maar ik moet gewoon rusten / slapen. :')

Ik kan er niet tegen dat ik nog zoveel moet doen en dat ik dan in bed lig. Dus ik lag net al te typen voor een onderzoek. :roll:

We hebben gewoon een beetje van elkaar nodig :') Want ik zit al een hele tijd een beetje onrustig rondjes te draaien op mijn bureaustoel zegmaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:13

Dat ik het een beetje dubbel vind dat de GGD zei je moet in quarantaine tot zondagavond, maar eigenlijk is dat onzin want ik moet tot zondagavond wel binnen blijven maar dan eerst nog 24 uur klachtenvrij zijn. Dus dat houd al in tot maandagavond in quarantaine of misschien eigenlijk wel tot dinsdag want maandagavond ga ik toch niet nog even de deur uit boodschappen doen ofzo omdat ik dan al m'n medicatie heb gehad en altijd rustig aan doe daarna :') nu zit ik me dus druk te maken over wanneer ik dan in godsnaam klachtenvrij word zodat ik snel weer naar buiten kan. En hoe ik dat überhaupt moet benaderen aangezien ik door al mijn allergieën bijna altijd wel ietwat snotterig/verkouden ben of loopneus krijg :+ wat een gedoe dit :')

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:14

Hoofdpijn.. Zelfs na twee ibuprofen. Vrouw zijn is leuk :') (kreeg ik cadeau bij het ongesteld zijn... maar de hoofdpijn blijft wat langer hangen kennelijk)

@MarlindeRooz
Drang om te studeren, Heb je daar wat van te leen? Ruilen voor wat vermoeidheid/slaperigheid :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:14

Annet_Dottie schreef:
Dat ik het een beetje dubbel vind dat de GGD zei je moet in quarantaine tot zondagavond, maar eigenlijk is dat onzin want ik moet tot zondagavond wel binnen blijven maar dan eerst nog 24 uur klachtenvrij zijn. Dus dat houd al in tot maandagavond in quarantaine of misschien eigenlijk wel tot dinsdag want maandagavond ga ik toch niet nog even de deur uit boodschappen doen ofzo omdat ik dan al m'n medicatie heb gehad en altijd rustig aan doe daarna :') nu zit ik me dus druk te maken over wanneer ik dan in godsnaam klachtenvrij word zodat ik snel weer naar buiten kan. En hoe ik dat überhaupt moet benaderen aangezien ik door al mijn allergieën bijna altijd wel ietwat snotterig/verkouden ben of loopneus krijg :+ wat een gedoe dit :')

Tot een maximum van 10 dagen. ;)

Gek worden van de tuut in mijn oor.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:16

Die drang is omdat ik donderdag 31 maart ga beginnen met verhuizen en die maandag erna een toets heb en dan die week erna een ziek grote deadline. En deze week ook een deadline / tentamen die heel lastig is.

Dus de druk is best groot. En wil niks moeten herkansen / inhalen want dan moet ik dat doen terwijl ik mijn huis moet schilderen / inrichten / verhuizen. :roll:

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:33

Zoontje van 9 die een spreekoefening moet maken over zijn droomwoning inclusief bouwplan,bouwmaterialen,...
Op deze leeftijd heeft hij daar nog geen flauw benul van dus kan je al raden wie al het werk moet doen.
Echt,hoe verzint men het op school om zo een opdracht te geven op deze leeftijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:38

Marcella schreef:
Annet_Dottie schreef:

Tot een maximum van 10 dagen. ;)

Gek worden van de tuut in mijn oor.

Ooh echt? Na 10 dagen mag je sowieso uit quarantaine? Dat hebben ze er niet bij gezegd :+ thanks!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:42

_San87_ schreef:
Danique_G schreef:
Heb me geërgerd aan mezelf. Ben al sinds 2016 niet meer ziek geweest en vorige week liep ik heel stoer te verkondigen dat ik elite ben. Heb mezelf goed gejinxed (wat is de Nederlandse equivalent?) want ik lig nu op bed met koorts en griep :')

Vervloekt :P.

Dank u dank u. Ik verschuil mij achter de koorts

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:46

Danique_G schreef:

Nooit roep ik meer zoiets O:)
Jaren terug na een hele drukke dag zei ik tegen mijn collega dat ik weleens een weekje in het ziekenhuis wilde liggen, niks ergs maar gewoon even verzorgd worden.
Uur later lag ik in de ambulance en het werden 6 weken ziekenhuis na een ongeluk.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:06

Firefly289 schreef:
Hoofdpijn.. Zelfs na twee ibuprofen. Vrouw zijn is leuk :') (kreeg ik cadeau bij het ongesteld zijn... maar de hoofdpijn blijft wat langer hangen kennelijk)

ruilen? :(:)
ik ben in de overgang,al maaaaaanden niet meer ongesteld.
maar ik erger me kapot aan die akelige rot opvliegers.
warm,koud,warm,koud..gaat de hele dag zo door |o

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:32

chanicha schreef:
Danique_G schreef:

Jaren terug na een hele drukke dag zei ik tegen mijn collega dat ik weleens een weekje in het ziekenhuis wilde liggen, niks ergs maar gewoon even verzorgd worden.
Uur later lag ik in de ambulance en het werden 6 weken ziekenhuis na een ongeluk.

Ik zei bijna precies hetzelfde. Lijkt me zo lekker, even in bed blijven :') zo stom van mezelf

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:33

Merlen schreef:
Zoontje van 9 die een spreekoefening moet maken over zijn droomwoning inclusief bouwplan,bouwmaterialen,...
Op deze leeftijd heeft hij daar nog geen flauw benul van dus kan je al raden wie al het werk moet doen.
Echt,hoe verzint men het op school om zo een opdracht te geven op deze leeftijd.

Wat is dit voor een opdracht :') klinkt veel meer als een middelbare school opdracht. op die leeftijd moest ik een kartonnen doos mee naar school nemen, om daar raampjes in te snijden om vervolgens mijzelf in te beelden dat ik op een tropisch eiland zat in mijn hut al luisterend naar een verhaal over een tropisch eiland :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:43

chanicha schreef:
Danique_G schreef:

Oeps. Jaren geleden zei ik tegen een vriendin dat ik niet snapte waarom ze iemand zo lang in coma lieten en er niet gewoon de stekkers uit trokken (las een krantenartikel van een vrouw die na 2 jaar ontwaakte). Wie lag er 12 uur later in coma? Mijn vriendin heeft er een trauma aan overgehouden :x

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:48

Marocje :oo jij wint denk ik!

Maar laten we het omkeren. Vind het echt stom als er opeens een miljoen op m’n rekening zou staan! :Y)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:50

Ik heb even last van het ik wil naar huis en geen zin meer in revalideren syndroom -O-
Ik weet dat de operatie morgen 5 week geleden is.
Maar kan ik niet wat flotter fit worden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 23:51

Nee sorry, je karma is te slecht. :knuffel:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 23:59

Danique_G schreef:

Maar laten we het omkeren. Vind het echt stom als er opeens een miljoen op m’n rekening zou staan! :Y)

Pff ja jemig wat zou dat rot zijn zeg, dat wil ik ook niet hoor!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 00:09

LiannePuthzy schreef:
Merlen schreef:

Wat is dit voor een opdracht :') klinkt veel meer als een middelbare school opdracht. op die leeftijd moest ik een kartonnen doos mee naar school nemen, om daar raampjes in te snijden om vervolgens mijzelf in te beelden dat ik op een tropisch eiland zat in mijn hut al luisterend naar een verhaal over een tropisch eiland :')

Is het niet meer creatief bedoeld? Wat zij zich in hun denkwereld voorstellen van een huis en materiaal?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 00:09

fleurtjeuh schreef:
Danique_G schreef:

Pff ja jemig wat zou dat rot zijn zeg, dat wil ik ook niet hoor!

Ik zou €20.000 ook al erg stom vinden. Vooral als het belastingvrij is.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-22 00:51

Ja jeetje, dat is toch gewoon vervelend

Zeedraakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 01:44

Aan dat mijn benen het maar niet eens worden met mijn hersens dat regelmatig met de fiets gaan een goed idee is. Het is dat ik anders niet eens gewoon kon staan maar anders zou ik denken dat ik geen bovenbeenspieren heb.
Die krengen weigeren zich te ontwikkelen waardoor het nooit went, laat staan leuk wordt ;(

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 03:57

Klaarwakker. Buikpijn. Piekeren piekeren... gelukkig is het wel lekker warm in bed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 05:01

Ik word echt even moe van alles nu.. ging even op de bank liggen en ben daar in slaap gevallen, nu uiteindelijk in bed maar klaarwakker want het is weer eens heerlijk koud in mijn slaapkamer. Heb vaak de kachel daar uit staan maar nu ik ziek ben vindt ik het wel lekker om het er een beetje aangenamer te hebben maar hij word niet warm meer in m'n slaapkamer.. Dingen al ontlucht maar niks helpt en kan moeilijk de woningbouw vragen om te komen dit oplossen want ja corona...

Dan terwijl ik net op de bank lag vlak voor ik in slaap viel hoor ik een helikopter vet laag over vliegen. Ik hoorde wat aankomen maar pas dichtbij hoorde ik duidelijker dat het een helikopter was. Best wel logisch, woon vrij centraal en er vliegen hier zo vaak trauma heli's enzo over. Maar ik had ineens helemaal de schrik te pakken, dwaalde helemaal af naar de oorlog bang dat hier de pleures ook uitbreekt en alles. Ik krijg er zo weinig van mee, kijk (vooral nu ik al hele dagen echt aan huis gebonden ben) geen nieuws dingen ofzo heb net voordat Humberto begon een vrolijke serie aan gezet en verder lees of zie ik er niet zo heel veel over. Uit zelfbescherming vooral. Maar toch gaat mijn hoofd helemaal op hol dan ineens. Normaal wandel ik dus elke dag om m'n vaak onrustige hoofd leeg te maken maar dat gaat nu dus niet dus word ik weer één bonk onrust en dat gaat alleen maar van kwaad tot erger |o