Iets later als gepland, hier een berichtje over de post die ik heb ontvangen van mijn Secret Santa.
Ik kreeg dus post, mijn Santa is heel creatief bezig geweest. Heeft zelf een puzzel voor mijn samengesteld om een reis te maken door Nederland.
En wat een reis! Supercool! En nog verdorie lastig ook.
[ [url=m/dwFNOh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3XjkBA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T2Jkby.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na wat puzzelen heb ik de volgende uitkomst:
1: Overijssel, hier worden blijkbaar de meeste bh's in cupmaat D & E verkocht.
2: Gelderland, hier was wel een lichtelijke twijfel, het zou kunnen verwijzen naar de Nijmeegse vierdaagse of naar een Wielerlegende, namelijk Gerrie Knetemann en die beste man komt uit Amsterdam (Noord-Holland), toch ga ik voor Gelderland.
3: Friesland, ooit was Friesland een koninkrijk.
4: Flevoland, de enige provincie die ooit bestond uit meerdere meren en uiteindelijk door de hand van de mens tot provincie is gemaakt.
5: Drenthe, het is een gok, maar het is de enige provincie die geen grote rivieren heeft.
6: Limburg? Met een hele grote vraagteken. Het is namelijk de provincie die ik over heb gehouden nadat ik alle andere provincies gebruikt had.

Wel is er maar een gebruiker die dit woord heeft gebruikt in dit topic. Misschien is het een hint, misschien niet?
7: Noord-Holland, ook hier had ik een twijfel. Het kon namelijk gaan om Trijntje Oosterhuis (die woonde eerst in Amsterdam, dus Noord-Holland) of het kon gaan over de oudste mens/skelet ooit gevonden in Hardinxveld, dan zou het om Zuid-holland gaan. Toch heb ik gekozen voor Noord-Holland.
8: Groningen
9: Zuid-Holland, Rotterdam staat namelijk bekend als de stad met de veelzijdigheid aan architecturen.
10: Utrecht
11: Zeeland, in deze provincie zijn zeker 117, maar mogelijk zelfs 200 gezonken eilanden. En het woord Atlantis is als het waren een mythisch eilandenrijk.
12: Noord-Brabant, ja dat kon niet anders, dat is mijn geliefde Brabant. Al woon ik sindskort in Gelderland, ik ben een Brabander in hart en nieren.
Wie denkt dat ik het goed heb of wie denkt juist dat er iets totaal niet klopt?
Help gerust.