Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 19:05

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 19:13

LuckyLuna

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 19:49

Erger me aan mensen die hun paarden nog in de rol krul rijden...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:13

Dat ik een Lego verslaving heb en teveel dure hobby's :+

Behalve deze dure hobby dan ook nog paardrijden , mountainbiken , fotografie en gitaar spelen. Allemaal hobby's wat behoorlijk wat geld kost. Maar beter aan hobby's dan elke weekend aan drug of alcohol. Maar soms denk ik ook wel waar haal ik in vredesnaam de tijd vandaan.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:39

Dat een goede/leuke manege vinden zo moeilijk is :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:42

fotolijstje schreef:

In welke omgeving? Misschien heeft iemand hier tips?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:44

[***] schreef:
fotolijstje schreef:

In welke omgeving? Misschien heeft iemand hier tips?

Nunspeet maar heb ook al een topic gestart!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:46

Daar ken ik niemand, hopelijk krijg je goede tips!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:51

Bijna 15 uur per dag mijn raam open en het is 22 graden binnen. Zonder verwarming. :roll:

Geen wonder dat ik het zo enorm koud heb op de uni ben die hitte gewend. :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:54

MarlindeRooz schreef:
Bijna 15 uur per dag mijn raam open en het is 22 graden binnen. Zonder verwarming. :roll:

Dan heb jij in ieder geval geen hoge kosten aan je verwarming voor aankomende winter _O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 20:58

De broers van m'n vriend :roll:

Hun ouders zijn komende zondag 30 jaar getrouwd en het enige wat geregeld is is dat we uit eten gaan. Geen cadeau niets.
Nu had ik al aangegeven van, alleen uit eten is leuk, maar dan heb je niet iets tastbaars en ze zijn wel gewoon 30 jaar getrouwd. Vriend en ik hadden dus wat ideetjes voorgelegd aan broers maar niets is goed van onze ideeen, alles wordt afgekraakt. Maar zelf met een idee komen, ho maar.
Vriend en ik zijn er helemaal klaar mee dus wij gaan nu zelf maar iets doen. Grote kans dat broers dan vervolgens kwaad worden, maar we hebben het gevraagd, we hebben overlegd en als zij met niets komen dan is het voor ons ook klaar. Het is iedere keer hetzelfde liedje. Wij hebben een leuk idee, stellen dat voor aan broers en dan is het niet goed en moet het anders. Ben een beetje klaar met dat gezeik steeds. Zo moeilijk is het niet om een mooi cadeau te vinden, maar omdat alles wederom weer zo op het laatste moment moet kunnen we zelf bijna niets meer.
We hebben maar een cadeaubon van Albelli gedaan zodat zij zelf iets van een fotoboek, een mooi canvas of iets anders met een foto of foto's kunnen maken en bestellen. Dan hebben we in ieder geval iets...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 21:02

Cayenne schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dan heb jij in ieder geval geen hoge kosten aan je verwarming voor aankomende winter _O-

Ik heb alleen elektra. En een warmtepomp. En ik betaal 5 euro voor mijn eigen huis, 5 euro voor de gemeenschappelijke ruimtes (wasmachines, lift etc). En krijg elk jaar flink geld terug. _O-

Ze hebben de isolatie erg serieus genomen en ik heb elke dag tussen 13 en 17:00 volle zon.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 21:04

Ineke2 schreef:
@Kairos gewoon beginnen met bellen, je komt vanzelf wel bij de juiste persoon terecht als je verteld waarvoor je belt.
Zorg dat je papier en een pen bij de hand hebt of een computer waar je namen en nummers kan noteren.

Ik heb inmiddels nog een sollicitatie opgestuurd, als dat niet werkt bel ik het andere bedrijf denk ik alsnog. Maar achteraf hoor ik meer positieve verhalen over de organisatie waar ik nu gesolliciteerd heb + het is veel dichterbij, dus ik hoop eigenlijk gewoon op deze plek :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 21:05

Maar moet nu dus wel mijn raam open hebben ivm de hitte maar er is een heel luid feestje onder mij. :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 21:09

MarlindeRooz schreef:
Cayenne schreef:

Ik heb alleen elektra. En een warmtepomp. En ik betaal 5 euro voor mijn eigen huis, 5 euro voor de gemeenschappelijke ruimtes (wasmachines, lift etc). En krijg elk jaar flink geld terug. _O-

Ze hebben de isolatie erg serieus genomen en ik heb elke dag tussen 13 en 17:00 volle zon.

Wees blij, electriciteit is ook duurder en duurder :=.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 21:12

Ja maar zou graag niet van april tot oktober in een niet af te koelen huis zitten. Slapen met 22 graden is te doen. Maar het wordt gerust 27. Zeker aangezien ik vaak mij raam niet open kan doen ivm geluidsoverlast. Zou liever meer geld kwijt zijn en comfortabeler wonen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 21:22

MarlindeRooz schreef:
Ja maar zou graag niet van april tot oktober in een niet af te koelen huis zitten. Slapen met 22 graden is te doen. Maar het wordt gerust 27. Zeker aangezien ik vaak mij raam niet open kan doen ivm geluidsoverlast. Zou liever meer geld kwijt zijn en comfortabeler wonen. :j

Dan geef jij iets van je warmte aan mijn appartement en ik iets van mijn koelte aan jouw appartement :+ dat is een mooi gemiddelde!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 22:04

Net aangebeld bij een feestje bij internationals beneden mij. Echt enorme herrie. Ze mochten gewoon binnen feesten we moesten de ramen dichtdoen dan was het prima. :roll:
Zelfs met raam dicht is het net alsof het feestje bij mij is.

Ja het is vroeg maar ik slaap altijd rond 22-23 idem dito voor mijn buurvrouw waarmee ik er heen ging.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 22:19

MarlindeRooz schreef:
Net aangebeld bij een feestje bij internationals beneden mij. Echt enorme herrie. Ze mochten gewoon binnen feesten we moesten de ramen dichtdoen dan was het prima. :roll:
Zelfs met raam dicht is het net alsof het feestje bij mij is.

Ja het is vroeg maar ik slaap altijd rond 22-23 idem dito voor mijn buurvrouw waarmee ik er heen ging.

Zou dan gewoon politie bellen, ja poedersuiker maar geluidsoverlast is niet leuk!!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 22:20

Zojuist gereageerd op een advertentie voor een verzorgpony, ben zo bang voor de reactie dat ik marktplaats niet durft te openen. Maar nee heb je, ja kun je krijgen!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 23:46

Politie is net geweest. Ben nu wel bang dat ze me aanspreken als ze me zien oid. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 01:15

Een filmpje van iemand die ik ken die zonder cap een paar aardig hoge hindernissen neemt

Mag je wel goed kunnen rijden maar je hoofd is niet vervangbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 07:01

Kunnen alle muggen even doodvallen in plaats van mij uit mijn slaap houden en steken? Het is oktober, ga weg

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 07:46

Dat ik mijn rooster niet kan bekijken, omdat ik mijn account niet meer in kom. Great.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 07:48

De wifi klapt er hier constant uit.