Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:MarlindeRooz schreef:Bijna 15 uur per dag mijn raam open en het is 22 graden binnen. Zonder verwarming.
Geen wonder dat ik het zo enorm koud heb op de uni ben die hitte gewend.
Dan heb jij in ieder geval geen hoge kosten aan je verwarming voor aankomende winter
Ineke2 schreef:@Kairos gewoon beginnen met bellen, je komt vanzelf wel bij de juiste persoon terecht als je verteld waarvoor je belt.
Zorg dat je papier en een pen bij de hand hebt of een computer waar je namen en nummers kan noteren.
MarlindeRooz schreef:Cayenne schreef:
Dan heb jij in ieder geval geen hoge kosten aan je verwarming voor aankomende winter
Ik heb alleen elektra. En een warmtepomp. En ik betaal 5 euro voor mijn eigen huis, 5 euro voor de gemeenschappelijke ruimtes (wasmachines, lift etc). En krijg elk jaar flink geld terug.
Ze hebben de isolatie erg serieus genomen en ik heb elke dag tussen 13 en 17:00 volle zon.
MarlindeRooz schreef:Ja maar zou graag niet van april tot oktober in een niet af te koelen huis zitten. Slapen met 22 graden is te doen. Maar het wordt gerust 27. Zeker aangezien ik vaak mij raam niet open kan doen ivm geluidsoverlast. Zou liever meer geld kwijt zijn en comfortabeler wonen.
MarlindeRooz schreef:Net aangebeld bij een feestje bij internationals beneden mij. Echt enorme herrie. Ze mochten gewoon binnen feesten we moesten de ramen dichtdoen dan was het prima.
Zelfs met raam dicht is het net alsof het feestje bij mij is.
Ja het is vroeg maar ik slaap altijd rond 22-23 idem dito voor mijn buurvrouw waarmee ik er heen ging.