Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:34

__Sannne schreef:
Snap sowieso niet waarom je het jezelf zo aan trekt wat een onbekende op Facebook van je vindt.

Ja laten we het daar eens over hebben 'Sanne'.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:39

MarcoBorsato schreef:
__Sannne schreef:
Snap sowieso niet waarom je het jezelf zo aan trekt wat een onbekende op Facebook van je vindt.

Ja laten we het daar eens over hebben 'Sanne'.

Over jou zijn al genoeg Facebook discussies, 'Marco'. :*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:45

poes schreef:
Als mensen zeggen dat het zeker weer Marokkanen waren en iemand vraagt een bron en je geeft die en zegt er nog eens bij ‘ ja duidelijk niet ‘mijn’ volk’ ben je wel echt heel racistisch bezig. Geen excuus om je met ziektes uit te maken maar ik vind het wel heel naar.

Ik heb het duidelijk niet goed gelezen eerder vandaag. Je hebt gelijk.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 21:29

poes schreef:
Als mensen zeggen dat het zeker weer Marokkanen waren en iemand vraagt een bron en je geeft die en zegt er nog eens bij ‘ ja duidelijk niet ‘mijn’ volk’ ben je wel echt heel racistisch bezig. Geen excuus om je met ziektes uit te maken maar ik vind het wel heel naar.

Ik zei alleen dat ze geen Henk en Klaas heten he. Met filmpje erbij, waaronder meerdere reacties waren van mensen die de gasten kennen.

Vind het gewoon jammer dat ik meteen uitgemaakt word voor (noem maar een ziekte) racist, terwijl er om een bron word gevraagd.... Ik kan er toch ook niks aan doen dat er een bron was waaruit bleek dat het Marokkanen waren? Heb nooit iets gezegd over mijn/jouw/zijn volk. Alleen de tekst; ze heten geen Henk en Klaas.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 21:36

Laat gaan, zonde van je energie. Hoe moeilijk het misschien ook is.

Mijn mond viel net open van de reclame oproep van love island. :oo >;) heb hem nog een keer teruggeluisterd of ik echt goed hoorde wat ze zeiden, maar ja,

Ik herhaal " maak het uit met je vriendin of haal die hand uit je broek en geef je op".

Welke gestoorde idioot dat bedacht heeft moet zich heel diep gaan schamen, -:(- _-:(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 21:42

karuna schreef:
Laat gaan, zonde van je energie. Hoe moeilijk het misschien ook is.

Mijn mond viel net open van de reclame oproep van love island. :oo >;) heb hem nog een keer teruggeluisterd of ik echt goed hoorde wat ze zeiden, maar ja,

Ik herhaal " maak het uit met je vriendin of haal die hand uit je broek en geef je op".

Welke gestoorde idioot dat bedacht heeft moet zich heel diep gaan schamen, -:(- _-:(

Haha hoezo?

__Sannne schreef:
Over jou zijn al genoeg Facebook discussies, 'Marco'. :*

Ja ík ben tenminste relevant!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 22:31

Tekening die niet wil lukken. |o

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 22:47

Dat ik netjes op tijd naar huis reed en eerst bij een doorgetrokken streep ingehaald word.
Daarna bij een stoplicht waar ik voorgesorteerd stond voor linksaf, rechts voorbij gereden word en hij vervolgens linksaf sloeg _-:(
Waar is de politie met zulke dingen!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 22:58

iirrssjjee schreef:
poes schreef:

Ik zei alleen dat ze geen Henk en Klaas heten he. Met filmpje erbij, waaronder meerdere reacties waren van mensen die de gasten kennen.

Vind het gewoon jammer dat ik meteen uitgemaakt word voor (noem maar een ziekte) racist, terwijl er om een bron word gevraagd.... Ik kan er toch ook niks aan doen dat er een bron was waaruit bleek dat het Marokkanen waren? Heb nooit iets gezegd over mijn/jouw/zijn volk. Alleen de tekst; ze heten geen Henk en Klaas.

Alle begrip maar bekijk het echt eens van de andere kant. Stel maar dat jij in Marokko woont maar dat Marokko even 99% van de wereld beheerst. Jij crasht met je auto. Jij als witte in een overwegend Marokkaanse wereld. Iemand op internet, zonder zich af te vragen hoe het met jou gaat, zegt: zal wel weer zo’n witte geweest zijn. Iemand zegt: bron? Een Marokkaan post een filmpje, van net voordat jij met je auto een ongeval had: jaja het waren alleszins geen Fatima en souad.
Jouw naam is onzichtbaar. Jouw persoon telt niet. Mss heb je pijn, ben je zwaar gewond. Misschien heb je keihard gewerkt voor die auto misschien niet. Mss reed je als een gek mss niet.

Maar dat doet er niet toe. Je bent wit. Het is duidelijk. Het was te verwachten. Je was een ongeluk waar mensen zich niet over verbazen, laat staan zich druk om maken. Een plekje op je smetteloze keukentafel.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 23:07

poes schreef:
Alle begrip maar bekijk het echt eens van de andere kant. Stel maar dat jij in Marokko woont maar dat Marokko even 99% van de wereld beheerst. Jij crasht met je auto. Jij als witte in een overwegend Marokkaanse wereld. Iemand op internet, zonder zich af te vragen hoe het met jou gaat, zegt: zal wel weer zo’n witte geweest zijn. Iemand zegt: bron? Een Marokkaan post een filmpje, van net voordat jij met je auto een ongeval had: jaja het waren alleszins geen Fatima en souad.
Jouw naam is onzichtbaar. Jouw persoon telt niet. Mss heb je pijn, ben je zwaar gewond. Misschien heb je keihard gewerkt voor die auto misschien niet. Mss reed je als een gek mss niet.

Maar dat doet er niet toe. Je bent wit. Het is duidelijk. Het was te verwachten. Je was een ongeluk waar mensen zich niet over verbazen, laat staan zich druk om maken. Een plekje op je smetteloze keukentafel.

Het ging helemaal niet zo..... Er werd gezegd dat de gasten bekend staan bij de politie, omdat ze wel vaker dingen hebben geflikt en er schijnbaar regelmatig politie voor de deur staat. Dat het sneu is voor de verhuurder dat dit gebeurd is. Vervolgens werd er gereageerd met; zijn het die Marokkanen uit (...)?

Toen werd dat bevestigd, waarna er vervolgens om een bron werd gevraagd dat het Marokkanen waren.

Blijkt dat je de context van het ongeluk niet weet..... Het gaat om een gehuurde Lambo waarvan de inzittenden na de crash (die met 230km/pu gemaakt is) zijn weggerend..... Dus hoe het met mij zou gaan in dit geval is al bekend en boeit dus niet....

Edit; wat toegevoegd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 23:37

Zwangere kat die haar eigen spullen aan het slopen is. En baas mag weer nieuwe regelen. Nu is doos vervangen nog niet het moeilijkste, maar de rieten mandjes zijn iets lastiger.

En helaas maar 4 van de 8 rijen aardappelen in de grond. Maar ben op de helft.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 23:43

Mensen voor wie de avondklok nog steeds niet lijkt te gelden. Zojuist nog bezoek binnen gelaten door de buurvrouw. Erg vermoeiend want het gaat wederom lekker luid.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 23:56

Noo niet de Lamborghini

Die garage die hem verhuurt daar rij ik af en toe langs, ik doe (oke, deed) tijdens het rijden altijd mijn nek verdraaien om die Lamborghini te kunnen spotten in hun etalage/showroom en ik verheugde mij er al tijden op dat ik er ooit een keer in kon gaan zitten :') boee
Rest in pieces :*

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 01:26

Wordt een lange nacht, mijn (kleine) meisje is ineens ziek. Gloeiend heet en hoesten. Duimen dat ze geen koortsstuip krijgt.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 01:57

Van die "avondklok-geldt-niet-voor-mij"-types op straat. Sinds in de krant heeft gestaan dat hier nog niet 1 boete is uitgedeeld worden het er steeds meer |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 07:51

Telpeva schreef:
Noo niet de Lamborghini

Die garage die hem verhuurt daar rij ik af en toe langs, ik doe (oke, deed) tijdens het rijden altijd mijn nek verdraaien om die Lamborghini te kunnen spotten in hun etalage/showroom en ik verheugde mij er al tijden op dat ik er ooit een keer in kon gaan zitten :') boee
Rest in pieces :*

:') :') :')
Ik heb daar dus echt niks mee. Dat is echt een auto voor de show, want hij is verder totaal niet handig.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 08:56

wyoming schreef:
Wordt een lange nacht, mijn (kleine) meisje is ineens ziek. Gloeiend heet en hoesten. Duimen dat ze geen koortsstuip krijgt.

Hoe is het gegaan vannacht? Hier ook een meisje met een geschiedenis met koortsstuipen en dat blijft zo naar.. Hoop dat ze de nacht redelijk is doorgekomen.

Mijn ergernis: mijn dochtertje is op de opvang in contact gekomen met een inmiddels positief getest persoon. Nu of laten testen of nog 5 dagen in quarantaine..

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:51

Dat ik nu noodgedwongen buiten zit op een bankje omdat ik het huis niet in kan..... Manlief neemt de telefoon niet op en reageert niet op de deurbel. Hij slaapt waarschijnlijk nog.

De voordeur op de knip en de sleutel zit aan de binnenkant van de schuurdeur. Lekker handig :=

Gelukkig is het mooi weer ;)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 10:57

Leeftijdsristrictie op youtube.
Nee. Jullie hoeven mijn bankrekeningnummer of id-kaart niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 11:11

Kookaburra schreef:

Je kan dat aanpassen via je Google instellingen. Ik zat er laatst ook meer terwijl ik 23 ben :') bleek mijn geboortedatum niet te kloppen was vrij simpel aan te passen

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 12:14

Tapestry haken is blijkbaar niet mijn ding, maar ik ben nu halverwege een pannelap en wil ook niet opgeven :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 12:20

Grote bestelling bij Kramer geplaatst en via de snelle QR in het eerste betaalscherm betaald... Nu gaat hij niet meer van het scherm af. Bedrag is wel van mijn rekening af, dus het zal wel gelukt zijn. Maar ik haat dit soort dingen, het moet gewoon soepel gaan, anders krijg ik zenuwen. :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 12:21

Zebrastreep schreef:
Kookaburra schreef:

Je kan dat aanpassen via je Google instellingen. Ik zat er laatst ook meer terwijl ik 23 ben :') bleek mijn geboortedatum niet te kloppen was vrij simpel aan te passen

Mijn geboortedatum klopt in mijn google-account helaas wel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 12:24

Zebrastreep schreef:
Kookaburra schreef:

Mijn geboortedatum klopt in mijn google-account helaas wel.

Vreemd! Ik vond het ook een gedoe om uit te zoeken hoor. Dan kan het nog liggen aan dat je op youtube de knop Leeftijdsristrictie aan hebt staan. Ik heb ook heel Google afgezocht

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-21 12:46

Op het kruisje klikken terwijl ik gewoon terug moest gaan. :')