__Sannne schreef:Snap sowieso niet waarom je het jezelf zo aan trekt wat een onbekende op Facebook van je vindt.
Ja laten we het daar eens over hebben 'Sanne'.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Als mensen zeggen dat het zeker weer Marokkanen waren en iemand vraagt een bron en je geeft die en zegt er nog eens bij ‘ ja duidelijk niet ‘mijn’ volk’ ben je wel echt heel racistisch bezig. Geen excuus om je met ziektes uit te maken maar ik vind het wel heel naar.
poes schreef:Als mensen zeggen dat het zeker weer Marokkanen waren en iemand vraagt een bron en je geeft die en zegt er nog eens bij ‘ ja duidelijk niet ‘mijn’ volk’ ben je wel echt heel racistisch bezig. Geen excuus om je met ziektes uit te maken maar ik vind het wel heel naar.
karuna schreef:Laat gaan, zonde van je energie. Hoe moeilijk het misschien ook is.
Mijn mond viel net open van de reclame oproep van love island.![]()
heb hem nog een keer teruggeluisterd of ik echt goed hoorde wat ze zeiden, maar ja,
Ik herhaal " maak het uit met je vriendin of haal die hand uit je broek en geef je op".
Welke gestoorde idioot dat bedacht heeft moet zich heel diep gaan schamen,![]()
__Sannne schreef:Over jou zijn al genoeg Facebook discussies, 'Marco'.
iirrssjjee schreef:poes schreef:Als mensen zeggen dat het zeker weer Marokkanen waren en iemand vraagt een bron en je geeft die en zegt er nog eens bij ‘ ja duidelijk niet ‘mijn’ volk’ ben je wel echt heel racistisch bezig. Geen excuus om je met ziektes uit te maken maar ik vind het wel heel naar.
Ik zei alleen dat ze geen Henk en Klaas heten he. Met filmpje erbij, waaronder meerdere reacties waren van mensen die de gasten kennen.
Vind het gewoon jammer dat ik meteen uitgemaakt word voor (noem maar een ziekte) racist, terwijl er om een bron word gevraagd.... Ik kan er toch ook niks aan doen dat er een bron was waaruit bleek dat het Marokkanen waren? Heb nooit iets gezegd over mijn/jouw/zijn volk. Alleen de tekst; ze heten geen Henk en Klaas.
poes schreef:Alle begrip maar bekijk het echt eens van de andere kant. Stel maar dat jij in Marokko woont maar dat Marokko even 99% van de wereld beheerst. Jij crasht met je auto. Jij als witte in een overwegend Marokkaanse wereld. Iemand op internet, zonder zich af te vragen hoe het met jou gaat, zegt: zal wel weer zo’n witte geweest zijn. Iemand zegt: bron? Een Marokkaan post een filmpje, van net voordat jij met je auto een ongeval had: jaja het waren alleszins geen Fatima en souad.
Jouw naam is onzichtbaar. Jouw persoon telt niet. Mss heb je pijn, ben je zwaar gewond. Misschien heb je keihard gewerkt voor die auto misschien niet. Mss reed je als een gek mss niet.
Maar dat doet er niet toe. Je bent wit. Het is duidelijk. Het was te verwachten. Je was een ongeluk waar mensen zich niet over verbazen, laat staan zich druk om maken. Een plekje op je smetteloze keukentafel.
Telpeva schreef:Noo niet de Lamborghini
Die garage die hem verhuurt daar rij ik af en toe langs, ik doe (oke, deed) tijdens het rijden altijd mijn nek verdraaien om die Lamborghini te kunnen spotten in hun etalage/showroom en ik verheugde mij er al tijden op dat ik er ooit een keer in kon gaan zittenboee
Rest in pieces
wyoming schreef:Wordt een lange nacht, mijn (kleine) meisje is ineens ziek. Gloeiend heet en hoesten. Duimen dat ze geen koortsstuip krijgt.
Zebrastreep schreef:Kookaburra schreef:Leeftijdsristrictie op youtube.
Nee. Jullie hoeven mijn bankrekeningnummer of id-kaart niet.
Je kan dat aanpassen via je Google instellingen. Ik zat er laatst ook meer terwijl ik 23 benbleek mijn geboortedatum niet te kloppen was vrij simpel aan te passen
Zebrastreep schreef:Kookaburra schreef:
Je kan dat aanpassen via je Google instellingen. Ik zat er laatst ook meer terwijl ik 23 benbleek mijn geboortedatum niet te kloppen was vrij simpel aan te passen
Mijn geboortedatum klopt in mijn google-account helaas wel.