Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:20

Loeky01 schreef:
Dat het zondag is en morgen dus maandag en dat betekent dat ik weer met mijn begeleider contact heb. Die me vrijdag niet zo vriendelijk meldde dat ze mijn eigen (oprecht goedbedoelde) initiatief niet kon waarderen. Want dat was niet volgens de planning. En op deze manier wist ze niet of we het tot een goed einde konden brengen als ik niet veranderde. En dat het voor haar dus nu goed was zo en dat ik me moest aanpassen. Zucht. Leuk joh, dat afstuderen op HBO niveau |o

Oh trauma”s, ik leef met je mee, sterkte..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:44

Dat ik hoofdpijn heb omdat ik nog geen koffie heb gehad en mijn lijf zit nog in de zomertijd dus dat wordt even schakelen :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:46

Te veel te doen en te veel aan mijn hoofd doordat mensen ivm coronaklachten thuis moeten blijven. Een goed iets imo dat ze zich aan de richtlijnen volgen, maar nu komt het op mijn schouders en dit is voor mij te veel om te dragen eigenlijk

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 13:26

Een vriend van mijn broer die heeft gelogen over dat hij positief getest is. Hoe kun je zo zijn? Zowel ik als mijn vader zijn risico, en dan doe je zoiets? Echt belachelijk.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 13:37

DiscoDipp schreef:
Een vriend van mijn broer die heeft gelogen over dat hij positief getest is. Hoe kun je zo zijn? Zowel ik als mijn vader zijn risico, en dan doe je zoiets? Echt belachelijk.

:oo dit is echt wtf! Kan echt niet -:(-

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 13:43

Flying_Angel schreef:
DiscoDipp schreef:

:oo dit is echt wtf! Kan echt niet -:(-

Maar echt ja! Hoe kun je zo zijn, werkelijk?!
Mijn broer is echt laaaaiend, en die is niet snel op de kast te krijgen. Is inmiddels wl onderweg naar een teststraat.

Kan er echt niet bij met mijn kop!

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 13:51

Wat erg DiscoDipp! Hopelijk voor broer en de rest van jullie gezin bij jullie niks aan de hand :(:)

En dan te bedenken dat ik vorige keer al pissig werd om iemand waarvan kind thuis lag met koorts, maar diegene best vond dat zij overal gewoon heen kon want het zou toch maar een griepje zijn.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:32

Mensen die dichloor gaan gebruiken om de staart en benen van hun paard wit te krijgen >;)

Mijn eerste les chemie was letterlijk, niet met dichloor spelen als je niet dood wilt :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:37

jumpyhorse schreef:
Mensen die dichloor gaan gebruiken om de staart en benen van hun paard wit te krijgen >;)

Mijn eerste les chemie was letterlijk, niet met dichloor spelen als je niet dood wilt :

Volgens mij ben je niet helemaal goed bij je hoofd als je dat gebruikt voor je paard. Lijkt mij enorm slecht voor de huid en vooral heel pijnlijk

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:54

Zebrastreep schreef:
jumpyhorse schreef:

Mijn eerste les chemie was letterlijk, niet met dichloor spelen als je niet dood wilt :

Volgens mij ben je niet helemaal goed bij je hoofd als je dat gebruikt voor je paard. Lijkt mij enorm slecht voor de huid en vooral heel pijnlijk

En extreem giftig, explosief, milieuschadelijk en een gas onder druk. Heb dat kind even mn hele chemieles doorgestuurd... |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 14:55

jumpyhorse schreef:
En extreem giftig, explosief, milieuschadelijk en een gas onder druk. Heb dat kind even mn hele chemieles doorgestuurd... |o
Je hebt niet even haar handen ermee gewassen? O:) Wat een idioot...

En jeetje, DiscoDipp, dat is schrikken! Ik hoop dat het met een sisser afloopt voor jullie. :(:) Wat ik van die vriend vind, laat ik maar even achterwege.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 15:52

Jeetje, wist ze zelf wel dat het heel schadelijk is?

Ik erger me aan de jeugd hier die al vuurwerkbommen (ja, echt bommen) afsteken. Wat een knallen en blijkbaar is het hilarisch om ze in putten te gooien.
Ik schrik me steeds helemaal te pletter.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 18:37

Gister mijn irritatie hier gedeeld over het overstappen van provider.

Belde ik zojuist naar de klantenservice is deze gesloten om 17.34 uur. Aldus het bandje zijn ze tot 18 uur geopend _-:(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 19:05

Tova schreef:
Gister mijn irritatie hier gedeeld over het overstappen van provider.

Belde ik zojuist naar de klantenservice is deze gesloten om 17.34 uur. Aldus het bandje zijn ze tot 18 uur geopend _-:(

Vreselijk, en mailadressen hebben ze niet dus wordt je doorgewezen naar de chat met een beperkt aantal woorden echt |o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 19:48

jumpyhorse schreef:

Ik had een stagenootje die met vanish aan het wassen was. Gelukkig wel alleen maar de staart, maar toch -O-

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 20:01

Ik zie het allemaal niet meer zitten, maar durf de huisarts niet te bellen. En dat vind ik dan weer stom van mezelf.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 20:10

MoniekJ schreef:
Ik zie het allemaal niet meer zitten, maar durf de huisarts niet te bellen. En dat vind ik dan weer stom van mezelf.

:(:). Aan je vorige post te zien vermoed ik dat hij het niet zo gek zou vinden. Gewoon doen, vraag of ze 20 minuten kunnen plannen ipv 10. Je hebt daar ook gewoon recht op. Dikke knuffel :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 20:52

@moniekj gewoon doen ik weet dat het eng is en niet prettig voelt om daaraan toe te moeten geven, maar een beetje ondersteuning ook op psychisch gebied kan erg fijn zijn. Lichamelijk ziek zijn heeft ook psychisch veel impact.

--
Dat ik een lichte oorontsteking ofzo heb. Ik gok dat het van mijn oordopjes komen af en toe gaat de boel wat irriteren. Aangezien alles aan die kant wat gevoelig is. Nou ja als het hier maar bij blijf is het prima te doen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:28

Dat mijn lichaam gewoon stom doet, alles doet pijn, knoop in mijn schouder, knieën doen alleen maar veel pijn en rug is het ook beu.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:48

MoniekJ schreef:

:(:)
Niks stoms aan, kan het helemaal begrijpen. De dokters zitten er om je te helpen, en het is al goed dat je dit aan jezelf kan toegeven.

Ik heb mn schouder verdraaid dus de tinteling in mn vingers is terug, zenuwklem

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-20 22:11

Vriend die nu al moeilijk gaat doen over horren. Makkelijk praten als hij niet degene is hier die lekgestoken wordt in de zomer.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:17

Lambal die met 140 de bocht van de oprit knooppunt Heerenveen nam. Slipte helemaal weg met de achterkant. Scheelde niks of daar was niks van over. Waarom nemen mensen zulke onnodige risico's? :x

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:18

Dat ik morgen een tentamen heb en dit voor wil bereiden, maar ik me door de koorts niet kan concenteren (en nee, geen corona! Uitslag van de test = negatief)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:30

Zebrastreep schreef:
@moniekj gewoon doen ik weet dat het eng is en niet prettig voelt om daaraan toe te moeten geven, maar een beetje ondersteuning ook op psychisch gebied kan erg fijn zijn. Lichamelijk ziek zijn heeft ook psychisch veel impact.

--
Dat ik een lichte oorontsteking ofzo heb. Ik gok dat het van mijn oordopjes komen af en toe gaat de boel wat irriteren. Aangezien alles aan die kant wat gevoelig is. Nou ja als het hier maar bij blijf is het prima te doen

Autsj, beterschap! :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 23:26

Fading schreef:
Zebrastreep schreef:

--

Autsj, beterschap! :knuffel:

Dankjewel inmiddels werkt de paracetamol en de neusspray en is de pijn gelukkig weg _/-\o_ Ik heb soms een lichte ontsteking duurt een paar dagen ook niet heel heftig en verder niet ziek. Ik gebruik altijd iets te vaak neusspray en was net weer gestopt en gaat direct weer mis dat is mijn straf haha :')