Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Het (hopelijk) laatste bericht over m'n auto:
- Vorige week de rekening van het schadeherstelbedrijf gezien, die was zo'n € 9.500
- Net bericht van het OM omdat ik als slachtoffer vermeld sta met een kopie van de strafbeschikking: twee boetes, voor rijden onder invloed (€ 650) en artikel 5 (€ 450) en een strafpunt op z'n rijbewijs
Weet niet of het CBR 'm ook nog opgeroepen heeft voor een cursus of niet, en of z'n verzekering de kosten op hem gaat verhalen. In het beste geval is 'ie met € 1.100 klaar, in het slechtste geval kost 't 'm ergens rond de € 12.000
Goof schreef:Ik hoef er verder niets meer mee hoor, hij heeft alle schade betaald en er komt straks nog een rekening en vergoeding voor het letsel.
Hij zal ongetwijfeld een flinke boete hebben, zijn rijbewijs kwijt zijn en een educatieve maatregel gedrag hebben vermoed ik zo.
Ik ben alleen verbaasd dat een ander in dezelfde situatie een terugkoppeling krijgt en ik niet.
JPitty schreef:Gelukkig dat het met je schade opgelost lijkt te zijn!
Pakketbezorgers met bestelbussen... Ik zat er vanmorgen ook bijna bovenop. Busje van DPD, ik op de fiets kwam ten opzichte van deze knakker van rechts én hij had haaientanden + bijbehorende 3-hoekig verkeersbord voor zich. En toch trekt hij op terwijl ik wil afslaan, zat bijna in zijn flank. Ik was onderweg naar het ziekenhuis, voor uitslagen onderzoeken. Maar voor andere zaken wilde ik daar toch maar liever niet heen. Ging gelukkig goed, dankzij goede remmen op mijn fiets, maar ik schrok wel even. Denk dat hij vergeten was even naar rechts te kijken.