SindyKaya schreef:Nu weet ik niet waar die man op uit is maar prettig is het niet
Waarschijnlijk keek hij of er achterdeuren open stonden met dit mooie weer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Doordat mijn schouder zo'n 20000 keer per dag deels uit de kom schiet heb ik er op de slechte dagen best wel last van.
Op mijn werk vraag ik dan of ik van kassa kan wisselen zodat ik met mijn ""goede"" schouder kan scannen. Kleine moeite toch? Toen ik dat vandaag vroeg ging dat gepaard met zoveel gezucht.
"Wat is er nú weer met je schouder?"
Maar ik heb echt geen zin om het uit helemaal precies uit te leggen. Ik vraag toch niet iets raars? Kan prima mijn werk doen en net zo snel, alleen even van kassa wisselen.
Het is al poedersuiker genoeg dat ik dit moet vragen, maar die stomme reacties maken het een stuk moeilijker! Mensen zijn zo onnodig onaardig soms, er altijd maar vanuit gaan dat je net alsof doet of je aanstelt
AnnexUdith schreef:Mandarijn schreef:
Doe ik soms ook, dat is onderdeel van de zorgen. Maar diegene is sowieso van het zichzelf afsluiten op dat soort momenten, dus het zal wel een reden hebben.
wyoming schreef:Lestrange01 schreef:Doordat mijn schouder zo'n 20000 keer per dag deels uit de kom schiet heb ik er op de slechte dagen best wel last van.
Op mijn werk vraag ik dan of ik van kassa kan wisselen zodat ik met mijn ""goede"" schouder kan scannen. Kleine moeite toch? Toen ik dat vandaag vroeg ging dat gepaard met zoveel gezucht.
"Wat is er nú weer met je schouder?"
Maar ik heb echt geen zin om het uit helemaal precies uit te leggen. Ik vraag toch niet iets raars? Kan prima mijn werk doen en net zo snel, alleen even van kassa wisselen.
Het is al poedersuiker genoeg dat ik dit moet vragen, maar die stomme reacties maken het een stuk moeilijker! Mensen zijn zo onnodig onaardig soms, er altijd maar vanuit gaan dat je net alsof doet of je aanstelt
Beetje werkgever zorgt ervoor dat je gewoon meteen de juiste kassa krijgt als je er vaker last van hebt.
Ik zou dat trouwens ook gewoon gaan eisen.
VickyS schreef:Weer het zoveelste geval van verkoper/sjoemelaar.Het lijkt wel of wij altijd pech hebben.
Blijkbaar is er gesjoemeld met de boordcomputer van onze auto voor verkoop.De dure roetfilter werd niet vervangen.De foutcode lijkt gereset te zijn.