Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 09:33

SindyKaya schreef:
Nu weet ik niet waar die man op uit is maar prettig is het niet :(

Waarschijnlijk keek hij of er achterdeuren open stonden met dit mooie weer.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 11:22

Cayenne schreef:
SindyKaya schreef:
Nu weet ik niet waar die man op uit is maar prettig is het niet :(

Waarschijnlijk keek hij of er achterdeuren open stonden met dit mooie weer.

*note to self: achterdeuren dicht maken als ik naar boven ga.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 12:37

Ben beangstig ofzo op de 1 of andere manier en heb altijd overdag en avonds de klip op de achterdeur naar beneden , boven douchen dan gaat ie op slot. Er zal maar een idioot rondlopen

Erger mij aan de oude poes die overal op het vloerkleed gespuugd heeft en er lag poep op -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-20 13:15

Massa's en massa's mensen in de winkel.. -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:11

Doordat mijn schouder zo'n 20000 keer per dag deels uit de kom schiet heb ik er op de slechte dagen best wel last van.

Op mijn werk vraag ik dan of ik van kassa kan wisselen zodat ik met mijn ""goede"" schouder kan scannen. Kleine moeite toch? Toen ik dat vandaag vroeg ging dat gepaard met zoveel gezucht.

"Wat is er nú weer met je schouder?"

Maar ik heb echt geen zin om het uit helemaal precies uit te leggen. Ik vraag toch niet iets raars? Kan prima mijn werk doen en net zo snel, alleen even van kassa wisselen.

Het is al poedersuiker genoeg dat ik dit moet vragen, maar die stomme reacties maken het een stuk moeilijker! Mensen zijn zo onnodig onaardig soms, er altijd maar vanuit gaan dat je net alsof doet of je aanstelt |o

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:19

Lestrange01 schreef:
Doordat mijn schouder zo'n 20000 keer per dag deels uit de kom schiet heb ik er op de slechte dagen best wel last van.

Op mijn werk vraag ik dan of ik van kassa kan wisselen zodat ik met mijn ""goede"" schouder kan scannen. Kleine moeite toch? Toen ik dat vandaag vroeg ging dat gepaard met zoveel gezucht.

Maar ik heb echt geen zin om het uit helemaal precies uit te leggen. Ik vraag toch niet iets raars? Kan prima mijn werk doen en net zo snel, alleen even van kassa wisselen.

Het is al poedersuiker genoeg dat ik dit moet vragen, maar die stomme reacties maken het een stuk moeilijker! Mensen zijn zo onnodig onaardig soms, er altijd maar vanuit gaan dat je net alsof doet of je aanstelt |o

Beetje werkgever zorgt ervoor dat je gewoon meteen de juiste kassa krijgt als je er vaker last van hebt.

Ik zou dat trouwens ook gewoon gaan eisen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:20

:(:) het is inderdaad een kleine moeite om daar rekening mee te houden als je gewoon vriendelijk vraagt.
Overigens kun je dit bij je werkgever aangeven. Die is verplicht om voor jou een goede / veilige werkplek te verzorgen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:46

AnnexUdith schreef:
Mandarijn schreef:

Doe ik soms ook, dat is onderdeel van de zorgen. Maar diegene is sowieso van het zichzelf afsluiten op dat soort momenten, dus het zal wel een reden hebben.

Ik heb ook een vriendin die dan ook niet reageerd op mij maar wel veel online is en ik ergerde mij daar altijd aan maar nu weet ik dat als ze het moeilijk heeft het reageren gewoon wat minder is. Tevens zijn we wel heel erg gehecht aan elkaar dus vind ik dat altijd een mooie houvast

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 14:58

Pfoe erger mij dan toch weer aan veel dingen vandaag en de dag is nog niet eens om haha

-remlicht stuk dus gemaakt en vervolgend een uur later weer stuk
- hele auto netjes gewassen om vervolgens allemaal stipjes op de auto te krijgen
- dat mensen in winkels geen afstand houden ik wil mijn vitale beroep graag kunnen blijven doen zonder ziek te worden.
- dat mensen dan voor je stoppen en jij zelf ook en dat er zo'n heerlijke ongemakkelijke situatie ontstaat wie nou eerst gaat.
- dat ik nog niks gedaan heb aan mijn schoolwerk vandaag (oké ik ga echt nadat ik alvast wat voorbereiding heb gedaan voor het eten)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 15:14

Gat in mijn lievelings zwarte broek die ik eind november gekocht heb... hij zat zo fijn. -O-

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 15:15

Iron nuggets vinden in animal crossing. Ik heb geen geluk haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:26

Dat volgens de status van mijn bestelling mijn pakket morgen bezorgd gaat worden. Sure. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:52

In de supermarkt... vrouw voor mij had haar ( lege) mandje meegenomen naar voren.
Moest hem net als iedereen achteraan bij de loopband neerzetten.
Tot zover de 1,5 meter afstand want tja de rij achter mij gaat uiteraard niet mee achteruit :roll:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 16:58

wyoming schreef:
Lestrange01 schreef:

Beetje werkgever zorgt ervoor dat je gewoon meteen de juiste kassa krijgt als je er vaker last van hebt.

Ik zou dat trouwens ook gewoon gaan eisen.

Afwisseling is heel belangrijk, want mijn rechter schouder gaat soms ook uit de kom. Dus dat geef ik meestal voordat ik moet zitten aan of er rekening met mij gehouden moet worden.

De echte leidinggevende en mijn werkgever doen er gelukkig niet moeilijk over! De meiden bij de servicebalie wel, maar die zijn wat jonger.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:16

Weer het zoveelste geval van verkoper/sjoemelaar.Het lijkt wel of wij altijd pech hebben.
Blijkbaar is er gesjoemeld met de boordcomputer van onze auto voor verkoop.De dure roetfilter werd niet vervangen.De foutcode lijkt gereset te zijn.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 18:20

Dat er op marktplaats allemaal advertenties staan van mensen die je willen oplichten..

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 19:07

VickyS schreef:
Weer het zoveelste geval van verkoper/sjoemelaar.Het lijkt wel of wij altijd pech hebben.
Blijkbaar is er gesjoemeld met de boordcomputer van onze auto voor verkoop.De dure roetfilter werd niet vervangen.De foutcode lijkt gereset te zijn.

Dit is niet altijd hoor... mijn auto hoort daar ook een code voor aan te geven mooi niet :')
Nu was het in mijn geval tijd en merkte ik dat hij ineens inhield maar ook het motorlampje ging pas later branden.
Ik vind bonnetje en een goed ingevuld boekje een betere leidraad dan de meldingen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:14

Wij die vragen of we even kunnen eten op werk.. jaa kan wel, even een half uurtje.
Open net mn etensbakje.. ja hoor telefoon. En ook echt de aankomende 2 uur niet meer stil gezeten dus alsnog gesplitst gegeten -O- tis niet erg in de zin dat als we werk hebben gewoon werk hebben maar zeg dan niet dat t kan met het argument dat je gebruikt want dat is ook niet plotseling :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:27

Aan mijzelf, er was een pakketje voor de buren maar de buren waren niet thuis, of ik hem aan kon nemen. Jahoor prima! Een paar uur later zag ik dat de buren thuis kwamen dus ik bel aan en geef ze hun pakketje... En ik vergeet helemaal die anderhalve meter afstand te bewaren |o het is zo'n automatisme, om netjes iets aan te geven ipv het op de grond te zetten zodat ze het zelf moeten pakken!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:33

Dat er een bij aan kwam en die vervolgens mega agressief was.. ik zat gewoon rustig ( bewoog niet en ben ook niet bang) maar hij stook zo in mijn schouder!! Hele angel zat erin... auww 8)7

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 20:49

joyce_eddy schreef:
Dat er een bij aan kwam en die vervolgens mega agressief was.. ik zat gewoon rustig ( bewoog niet en ben ook niet bang) maar hij stook zo in mijn schouder!! Hele angel zat erin... auww 8)7

Dit is dus de reden dat ik echt panisch ben voor alle vliegende stekende beesten, sterkte!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:12

In princiepe zijn bijen eigenlijk niet zo agressief geloof ik... misschien kwam het door de deo die ik op had, geurtjes kunnen lijden tot agressie bij ze... maar zeer deed het wel zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:13

Een tante overleden maar ik weet zo 1 2 3 niet wie ze is (ingewikkelde familie) , weet dat ze een oudere zus van pap is maar verder..

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:23

Sneeuw, het sneeuwt hier weer. Ik was net zo blij dat hier en daar delen van de weg, rijbaan enz. weer naar boven kwamen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:49

Verbrand in mijn nek.