Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Ik zit echt helemaal vast hoor, met mijn hints![]()
Die letters hebben me echt gek gemaakt, en mijn mama ook hahaha
We vonden al de woorden vaderland en Nederland maar dan blijven er steeds letters over waar ik niet echt wat van kan maken.
Of ik krijg iets als "Denk val te raden" maar dat is nu niet per se een zin![]()
V-E-L-A-D-E-N-K-T-R-A-D-E-N
En dan 'zoveel heb ik er' en 9 snoepstokjes (super lekker trouwens, I tried).
En Kinder maxi hebben we gemeenschappelijk...
Granoek schreef:Granoek schreef:Ik zit echt helemaal vast hoor, met mijn hints![]()
Die letters hebben me echt gek gemaakt, en mijn mama ook hahaha
We vonden al de woorden vaderland en Nederland maar dan blijven er steeds letters over waar ik niet echt wat van kan maken.
Of ik krijg iets als "Denk val te raden" maar dat is nu niet per se een zin![]()
V-E-L-A-D-E-N-K-T-R-A-D-E-N
En dan 'zoveel heb ik er' en 9 snoepstokjes (super lekker trouwens, I tried).
En Kinder maxi hebben we gemeenschappelijk...
Nog iemand die me hiermee verder kan helpen?
dieseltje09 schreef:Ooow wat heerlijk zo'n het moment dat je thuis komt van stal, je je op hoge leeftijd zijnde buurvrouw al angstvallig als een havik je ziet bespioneren om te zien of jij het bent en als ze zeker weet dat jij het bent snel naar de deur schuifelt en deze opent de zin "Buuf u heeft een pakketje" voor je zelf goed en wel de auto uit bent![]()
Ja en toen stond er in haar halletje een doos die zo groot was dat ik even 3x moest kijken hoe ik die het betreffende hallentje er weer uit ging krijgen![]()
Want 1 ding is zeker, het was een beste doos(past wel bij me
)
[ [url=m/a9kMiK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan het openen, ik had het kunnen weten natuurlijkMaak geen opmerkingen over de vulling want je bent de banketstaaf
![]()
[ [url=m/uOgo3h.jpg]Afbeelding[/url] ]
En op de doos nog een hint?
[ [url=m/4m4R19.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen begon het grabbelen (letterlijk in mijn geval dus)
Cadeautjes!
[ [url=m/lM7VGj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een enveloppe:
[ [url=m/l2wmBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met daarin de volgende brief:
[ [url=m/J8CaUo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen begon het uitpakken en wat ben ik verwend en wat zijn jou haak kunsten fantastisch![]()
![]()
![]()
[ [url=m/hvhu3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de cadeautjes waren nog 2 hints verstopt:
[ [url=m/waYwt8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou ook die ouwe bull is even de sjaak geweest en heeft de vulling uitgetest, goedgekeurd!![]()
[ [url=m/41DF2a.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de bende na alles uitgepakt was (ja ik ben een scheurder)
[ [url=m/NTvOaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen begon het puzzelen, ik kan maar 1 SS bedenken die aan de hint voldoet en dat is MarlonNaldo, dus MarlonNaldo ben jij mijn SS?
Ik ben trouwens nog steeds er niet achter wat die Binaire code op de doos betekend
MarlonNaldo schreef:dieseltje09 schreef:Ooow wat heerlijk zo'n het moment dat je thuis komt van stal, je je op hoge leeftijd zijnde buurvrouw al angstvallig als een havik je ziet bespioneren om te zien of jij het bent en als ze zeker weet dat jij het bent snel naar de deur schuifelt en deze opent de zin "Buuf u heeft een pakketje" voor je zelf goed en wel de auto uit bent![]()
Ja en toen stond er in haar halletje een doos die zo groot was dat ik even 3x moest kijken hoe ik die het betreffende hallentje er weer uit ging krijgen![]()
Want 1 ding is zeker, het was een beste doos(past wel bij me
)
[ [url=m/a9kMiK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan het openen, ik had het kunnen weten natuurlijkMaak geen opmerkingen over de vulling want je bent de banketstaaf
![]()
[ [url=m/uOgo3h.jpg]Afbeelding[/url] ]
En op de doos nog een hint?
[ [url=m/4m4R19.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen begon het grabbelen (letterlijk in mijn geval dus)
Cadeautjes!
[ [url=m/lM7VGj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een enveloppe:
[ [url=m/l2wmBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met daarin de volgende brief:
[ [url=m/J8CaUo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen begon het uitpakken en wat ben ik verwend en wat zijn jou haak kunsten fantastisch![]()
![]()
![]()
[ [url=m/hvhu3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de cadeautjes waren nog 2 hints verstopt:
[ [url=m/waYwt8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou ook die ouwe bull is even de sjaak geweest en heeft de vulling uitgetest, goedgekeurd!![]()
[ [url=m/41DF2a.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de bende na alles uitgepakt was (ja ik ben een scheurder)
[ [url=m/NTvOaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen begon het puzzelen, ik kan maar 1 SS bedenken die aan de hint voldoet en dat is MarlonNaldo, dus MarlonNaldo ben jij mijn SS?
Ik ben trouwens nog steeds er niet achter wat die Binaire code op de doos betekend
Jaaaa ik ben jou SS!!!
Ben echt super happy dat je blij bent met je pakket.
In de fjord zit heel veel liefde.
De binaire code geeft aan dat de brief je belangrijkste hint is. Als je alle hoofdletters aan het begin van de zinnen onder elkaar zet krijg je Quid Pro Quo. Dit is mn onderschrift sinds ik op bokt zit.
En ik denk dat Sid nog een hint voor je verstopt heeft. hihi
Heb er erg veel lol aan gehad iig!!!
Iloveiswan schreef:Nou even gaan zoeken. Kom uit op plaatsnaam Tilbug. Kan nu even niet zo snel vinden wie daar allemaal wonen. Groen is de kleur van het inpakpapier dat is dus ook een hint.
Dan doe ik maar even een gokje snel voor ik naar werk moet. Lous ben jij mijn ss?
Ergens denk ik het niet omdat je zegt dat je lootje niet veel zegt. En ik ben juist wel actief en veel gezegd in afgelopen jarenmaar op het kaartje stond ook dat ik wel of niet veel geplaatst had.
En nu moet ik rennen naar bus