Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

veertje99

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 09:56

@Marlinde, haha dat is wel lief dat hij dat zegt!
@Neverland, nee wij zijn nog niet op date geweest. Is nogal lastig plannen, hij heeft veel avond diensten en is snachts pas klaar met werken. Ik werk full time van half 9 tot 5 en hij begint altijd rond 6/7 uur tot 2 uur snachts.
@Jester, ja ga ik denk ik ook maar ff doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 10:46

Neverland schreef:
Zijn jullie al een paar keer op date geweest? Ik merk altijd na een paar dates dat er wat minder druk op het appen ligt namelijk.

Jaa! Eigenlijk echt standaard. En vroeger zocht ik daar dan meteen heel veel achter. Inmiddels heb ik iets van: vooral geen conversatie forceren. En als je elkaar dan weer ziet is het des te leuker.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:59

@ Silly hè, ik hoopte toch zo voor je dat ie vanochtend een appje had gedaan dat ie niet wist wat em gister bezielde oid -O- . Heb er speciaal even voor op bokt gekeken vanochtend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:37

Maar ook al komt ie daar nu mee, of binnenkort.. Het blijft ontzettend ruk, want je vertrouwen heeft een enorme opdonder gehad en het wordt niet meer zoals het was. Het fijne en onbezorgde zou er voor mij dan wel af zijn en zo hoort een beginnende relatie niet te zijn.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:46

Ja ik zou dat ook slecht trekken want dat zou altijd in mijn hoofd blijven zitten.....ik kan daar denk ik niet overheen stappen.

Over dat appen, das wel een ding he soms hahaha, die van mij is gerust een hele dag uit de lucht. Kan ik ook zien he, want dan zie ik wanneer ie voor t laatst online geweest is. Heeft ook nooit zijn geluid aanstaan bijvoorbeeld. Sowieso als ie werkt, is ie 100% uit de lucht dus die enkele keer dat ik tussendemiddag ineens wel een app krijg, word ik daar altijd blij van. Bij hem soort van extra bevestiging dat ie aan me denkt. Verder geeft t rust om met iemand om te gaan die niet zo continu op zijn telefoon zit.

Aan de andere kant, gisteravond appte ik ook of alles goed was, hij was zo stil. Zat te eten en tv te kijken hahaha, helemaal verbaasd dat ik vroeg of alles ok was. Maar dat kan nooit kwaad om dat een keer te vragen. Ik moet er wel om grinniken. Ik ben dus ongeveer altijd online. Ook omdat ik bereikbaar wil zijn voor mijn zusje als er iets is maar gewoon omdat ik gewend ben om in de aan-stand te staan. Heb tijdens het werk mijn whatsapp altijd op de laptop aan dus ik zie ook gewoon echt alles direct binnenkomen. Ach, mensen verschillen en daar is niets mis mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:51

Ja appen reageer ik ook eigenlijk altijd wel meteen.. Maar laatst gezien en blauwe vinkjes heb ik uitstaan, niet voor anderen, maar voor mezelf. Als ik dan namelijk zie dat iemand online is geweest en niet reageert kan ik mezelf daar helemaal gek mee maken :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:53

Relaxed schreef:
Ja appen reageer ik ook eigenlijk altijd wel meteen.. Maar laatst gezien en blauwe vinkjes heb ik uitstaan, niet voor anderen, maar voor mezelf. Als ik dan namelijk zie dat iemand online is geweest en niet reageert kan ik mezelf daar helemaal gek mee maken :')

Nou daarom vroeg ik gister of alles ok was. Hij stomverbaasd hahaha maar wij zitten denk ik wat dat betreft wat neurotischer in elkaar hahaha. Hij kijkt, leest en gaat gerust iets anders doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:58

Relaxed schreef:

Ik heb precies dit. _O- Gewoon zelfbescherming ofzo.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:00

Hij was t weekend weg, ik m gedwongen dat ie een paar foto's stuurde. Krijg ik dus echt selfies waar duidelijk uit blijkt dat ie zo ongeveer gedwongen werd. Ik pies echt in mijn broek dan.......en stuur een breedlachende van mezelf met mijn idiote hond terug. Het werkt maar we zijn echt enorm verschillend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:07

Whaha zie het helemaal voor me, zo'n geforceerde selfie :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:23

En zondag wilde ik er uiteraard ook 1....denk dat ie goed getreiterd is door zijn familie hahahaha want ik kreeg er nu een waar ie bezig was een selfie te nemen maar 1 van de anderen had m mooi op de foto gezet :D :D :D

Ik blijf erom lachen!
Spoiler:
Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:23

Even in de spoiler gezet, mijn hoofd hoeft nou weer ook niet zo groot hier op het blad te staan

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:19

Relaxed schreef:

Same :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:20

Love_Rosie schreef:
@ Silly hè, ik hoopte toch zo voor je dat ie vanochtend een appje had gedaan dat ie niet wist wat em gister bezielde oid -O- . Heb er speciaal even voor op bokt gekeken vanochtend.

Ahh wat lief, maar nee.
Maar ik heb hem ook niet zelf geappt dat ik de baan heb gekregen ;)
Dat mocht hij op FB lezen haha.

Is toch een leuke foto daffodil

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:32

Jazeker, ik vond m zeker leuk en het contrast is enorm. Mijn vrolijke hoofd en die van Lowie tegenover dat bloedserieuze hoofd wat ik van hem kreeg. Ik moet daar echt zo om lachen.

Overigens appte ie net ineens, dat blijft dan wel echt heel leuk! Ik waardeer dat!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 14:54

Oh dat is leuk!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 22:44

Help ik heb volgende week een date en vind het spannend :')
Vorige was zo positief uitgepakt, ben heel bang dat deze nu tegenvalt. Maar goed, geen verwachtingen stellen werkt bij mij meestal het beste.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 23:58

Goede insteek. De vorige was positief, gezellig en fijn daarom doen jullie het nog een keertje. Als je een leuk persoon ontmoet vriendschappelijk m/v en je spreekt weer af zijn er vast ook geen zenuwen!

Zeg ik nu heel bemoedigend en rationeel... Maar ik zou het ook spannend vinden :D Leuk shaggy!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 09:55

Wat nog een geinige podcast om te luisteren is m.b.t. dit onderwerp is: datevermaak :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 11:22

Ik heb morgen een lunchdate. Hebben elkaar via Tinder gevonden, zijn elkaar op Instagram gaan volgen in december en liken/reageren af en toe op elkaar. Hij heeft me in december al op date gevraagd maar toen heb ik afgezegd want stond mijn hoofd er niet naar op dat moment. Nu heeft ie het nogmaals gevraagd en heb ik er wel zin in.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 11:37

@Shaggy, alvast veel plezier! Komt helemaal goed als de vorige al zo positief was!
@Maanlicht, Super leuk! Veel plezier

Ik heb gisteren diegene toch maar een berichtje gedaan, maar ik kreeg niet echt duidelijk antwoord. Hij zei dat hij het wel leuk vind als ik app, maar gewoon in een vicieuze cirkel leeft nu en dus niet echt appt enz. Maar ja dat betekend dus dat het alsnog vanuit mij moet komen en dat blijf ik niet doen. Bij mij zakt de moed een beetje weg. Ook de app is bij mij gewoon dood, 0 matches of alleen maar jongens die uit zijn op 1 ding :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:00

Ja dat soort periodes heb ik ook vaak genoeg gehad.

Ik kreeg vandaag een appje van mijn laatste tindermatch.
Die had ook iemand leren kennen waar het wel leek dat het serieus zou worden, dus we hadden beide het contact gestopt.
Maar ook bij hem is dat over, ook gevalletje van bindingsangst, alleen had zij het wel netjes tegen hem gezegd.

Dus zijn nu onze verdriet beetje aan het delen met elkaar :+

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:35

Wel fijn dat jullie elkaar nu dus weer spreken en je verhaal kwijt kan! Wel jammer uiteraard op de manier waardoor het contact weer terug is gekomen

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 19:53

Nee inderdaad, vind het nog steeds wel lastig, ben er kalm onder hoor.
Maar snap het gewoon niet, had het zo niet van hem verwacht, juist van hem niet.
Maar ja, tis niet anders.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 23:12

Het is gewoon een eikel. Met z'n vrijheid.