Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 06:27

Hopelijk vinden jullie hem nog. Heeft ze nog wel wat geslapen?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 06:30

Keet schreef:
Mocht er nog iemand een grijze ikea ratta hebben (zon kleine knuffel rat) dan hou ik mij aanbevolen. Gup zijn lieveling maar uit het assortiment :(

Ik weet niet waar je woont, maar online zie ik dat ikea amersfoort er nog 83 heeft liggen.

Cemlys

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 06:36

Welke knuffel is het liti misschien kan iemand hier jullie helpen?

Hier ook reserves die ploegendiensten werken. 3x meneer konijn en lou het paard dacht ik een reserve gevonden te hebben, bleek die flink groter dus die is mama lou gedoopt :')en dan hebben we nog wat exemplaren die alleen zijn maar die mogen het huis niet uit

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 06:38

Imj. Was net mijn bericht aan het aanpassen. Moet de muis hebben, niet de rat. De gosig mus dus ipv de ratta.

Hier blijven de knuffels op zijn kamer. Als hij gaat logeren mag hij er een paar meenemen in zijn tas.
Zelfde voor mup, al gaat haar fop wel eens mee met lange autoritten enzo.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 06:57

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:00

Die heb ik inderdaad een berichtje gestuurd. Bedankt voor het meezoeken :)
Hij heeft hem van de liefde van zijn leven gekregen :+:

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:03

Ah...! <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 07:08

Ohhh knuffeldrama’s!

Hier een simpel pluizig happy horse konijn als favoriet. Heb er meerdere van, maar ze weet precies welke HET konijn is en die zijn we dus vorige week verloren in Blijdorp.
Gelukkig kan ik haar wel goed uitleggen dat kwijt ook kwijt is en heeft ze thuis al een vervanger.
Maar gaan vandaag weer even rondje Blijdorp doen en hoop dat hij gevonden is.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:13

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:14

_lautje_ schreef:
Ohhh knuffeldrama’s!

Hier een simpel pluizig happy horse konijn als favoriet. Heb er meerdere van, maar ze weet precies welke HET konijn is en die zijn we dus vorige week verloren in Blijdorp.
Gelukkig kan ik haar wel goed uitleggen dat kwijt ook kwijt is en heeft ze thuis al een vervanger.
Maar gaan vandaag weer even rondje Blijdorp doen en hoop dat hij gevonden is.

Ja ik ben blij dat er dus 2 konijnen bij ons zijn waarbij het linker oog is dichtgeknuffeld.. omdat ze om en om in de was gaan zijn ze echt identiek. De 3e lijkt er niet meer op. Veel te mooi! :D

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:19

https://www.littlethingz.be/moulin-roty ... lline.html

Dit is de knuffel godzijdank nog bij 1 winkel te koop maar die is natuurlijk niet zo af geknuffeld als onze 2e hands versie die overal mee naartoe moet vol rafels vlekjes en bijbehorende geur en afgeknaagde neus. Ook duurt het uit België 2 dagen dus vandaag proberen die knuffel terug te krijgen en anders bestellen we hem natuurlijk meteen maar denk eerlijk gezegd niet dat iréne erin trapt. Mocht iemand deze 2e hands hebben het liefst een beetje afgeleefd dan heel graag! Prijs komen we echt wel uit.

En owhja slaap wat is dat? Kind dat snikkend wakker werd molly snik molly snik. En dat we maar gezegd hebben dat molly even op vakantie is maar snel terug komtm

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:29

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:32

Oh :D

Ah liti... zo zielig

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 07:33

Afbeelding
Deze zoek ik dus :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:32

Ah wat schattig, muizenbaasjes.

Wie zei dat ook alweer van Bellerose trouwens? Prachtig merkje was het, soms ook wel met tere materialen ertussen, bv zijde. Kwaliteit is heel goed.

*edit*
Ik ga volgende week een tripje naar de speelgoedbank maken, even ruimte maken voor Cruz z'n verjaardag. En afscheid nemen van wat spul waar ik minder fan van ben :o

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:34

Heel leuk en lekker zomers zo die okergele schoenen Vero!

Ojee Liti een knuffeldrama voor Iréne :(:)
Vanaf welke leeftijd zijn jullie kindjes eigenlijk verknocht aan een bepaalde knuffel/doekje o.i.d.? Hier nog altijd geen speen of favoriete knuffel, maar wellicht komt dat nog :P.

Linnie lekker zomerse setjes heb je gekocht!

Mir wat leuk dat je zelf zulke mooie kleertjes kunt maken zo. Heel leuk voor de zomer :)

Ella van Giolli en Sophie van Lautje zien er ook weer beeldig uit <3 Die haartjes staan ook extra schattig.

Simongek wat balen van de kleertjes die allemaal zo snel stuk zijn gegaan. Ik zou zeker contact opnemen met de webshop waar je ze hebt gekocht, online of niet gekocht kwaliteit moet gewoon degelijk zijn.

Manon wat een cute egelpakje, heel leuk als eerste pakje!

Alja is het jurkje nog weer roze geworden? :=

Bayja staat hem goed dit setje, erg leuk!

Voor de kids die gek zijn op tractors/vrachtwagens: zag dat de Hema daar nu ook weer wat prima shirts van heeft.

Goed van je Panty, zo kunnen andere kinderen er hopelijk nog weer plezier van hebben en heb jij weer ruimte voor nieuw spul :D.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:38

Volgens mij is er ook een site waar je knuffels kan aanbieden en bijvoorbeeld een oproep kan plaatsen of iemand nog een knuffel heeft die je zoekt. Zo hebben wij eens een knuffel weten te bemachtigen voor mijn nichtje die ook niet meer te koop was. Ik ga eens kijken of ik die site nog kan vinden.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:46

Oh wat goed PK, daar ga ik ook eens naar kijken. Ik erger me een beetje aan de hoeveelheid speelgoed die verwordt tot een soort 'basislaag' in de speelgoedkratten. dan beter iemand er nog blij mee maken. hetzelfde heb ik overigens ook met al die baby kleertjes van de Hema, logisch dat niemand die wil overnemen maar in de humana container doe ik het ook niet meer. Mijn zus is net terug uit Tanzania en daar staan de westerlingen af te dingen op markt op de kleding die hier in de humana containers gegooid is. Ik wil graag dat het terecht komt bij mensen die het nodig hebben. Weet iemand nog een goed project? mag ook in NL zijn hoor.

Hier gelukkig geen favo knuffels. Wel veel knuffels en hij loopt er ook veel mee rond maar nergens aan verknocht. heel makkelijk :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:48

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:52

Afbeelding
Had nog even een foto van het setje van gisteren gemaakt. Combi van vanalles: broekje Zeeman, shirt Mini Rodini en vestje weet ik zo even niet uit m'n hoofd..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:56

litilaura schreef:
https://www.littlethingz.be/moulin-roty ... lline.html

Dit is de knuffel godzijdank nog bij 1 winkel te koop maar die is natuurlijk niet zo af geknuffeld als onze 2e hands versie die overal mee naartoe moet vol rafels vlekjes en bijbehorende geur en afgeknaagde neus. Ook duurt het uit België 2 dagen dus vandaag proberen die knuffel terug te krijgen en anders bestellen we hem natuurlijk meteen maar denk eerlijk gezegd niet dat iréne erin trapt. Mocht iemand deze 2e hands hebben het liefst een beetje afgeleefd dan heel graag! Prijs komen we echt wel uit.

En owhja slaap wat is dat? Kind dat snikkend wakker werd molly snik molly snik. En dat we maar gezegd hebben dat molly even op vakantie is maar snel terug komtm

Sterkte! Hier (gelukkig) geen knuffelkind. Hij sleept meer met z'n boeken.

Wij gaan straks het speelgoed uitzoeken en een deel op z'n kamer neerzetten. De rest maar doneren inderdaad?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:58

Andere kleur zal hij niet accepteren he Keet? :=
Ik heb een bruine en een witte (maar die is dikker).

Gelijk de hele voorraad opgekocht Liti? Hopelijk kun je deze met wassen en zelf even bij je houden toch nog eigen maken voor haar..

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:05

Leuk setje Jitske!

Hier is de slaapknuffel een Happy Horse konijn. Heeft 'ie niet zelf uitgekozen, ik heb dat ding gewoon steeds bij hem gelegd tot hij eraan gehecht was. :+ Lastige slaper dus ik wilde graag dat hij iets zou hebben wat hem troost/rust geeft bij 't slapen.

Zag leuke gele sneakers voorbij komen, die ga ik onthouden!

Oh ja Giolli, vaker posten hoor, je maakt leuke setjes! En die webwinkel is leuk! <3

Ik zie Nixnut hier trouwens weinig genoemd worden, heb daar nu een legging van en die is echt fijn! Heerlijk zacht, soepel stofje.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:07

Nee wil echt een grijze. Maar wel lief!

Hier gaan alle babyspullen knuffels en boekjes naar stichting babyspullen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:07

MarcoBorsato schreef:
Hallo relapen, lekker weekje gehad :')

Hier krijgt O ook een Veloretti, een gouden <3

Oh ik vind die Veloretti's zo mooi! <3 Krijgt O die voor zijn tweede verjaardag of gewoon nu lekker voor de zomer al?