Ga nu meer even zoeken hoe ik rozenbomen met afgevreten wortels kan reanimeren (die hadden wij natuurlijk net uitgegraven en verhuisd, dus lagen klaar om geplant te worden)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Aan de hengst die om 23.30 mijn merrie stond te versieren in onze voortuin. Hij kwam van ergens over de velden en was bij ons gestopt. Rozenbomen aangevreten etc. Hond aangeslaan, baby gillend wakker (ik ook) Eigenaren waren er gelukkig ook snel. Tegen dat baby weer rustig was en wou slapen was het 1.30/1.45. Wekker was om 4.30 weer gegaan want zowel vriend als ik moetsen om 6.00 beginnen. Straks in het licht de schade maar eens wat verder opmeten, want hij is in de draad gevlogen ook. Denk persoonlijk dat het de moeite niet is om de verzekering aan te spreken, maar toch even kijken of er niets anders kapot is.
Ga nu meer even zoeken hoe ik rozenbomen met afgevreten wortels kan reanimeren (die hadden wij natuurlijk net uitgegraven en verhuisd, dus lagen klaar om geplant te worden)
Benthhh schreef:Dat ik straks een MRI-scan heb van mijn hoofd/oor dus dat ik ‘al’ mijn piercings uit moet doen, en er daarna weer allemaal terug in moet doen. Dat gedoe met die balletjes![]()
Echt totaal geen zin in.
Lestrange01 schreef:En ik erger me dood aan mijn poedersuiker groepsgenoten. Ik heb ze nog gevraagd of ze in de kerstvakantie hun werk af wilde maken, we moeten het namelijk nu af hebben. Maar raad eens?? Ze hebben geen flikker gedaan! Echt ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik ga nu naar de begeleider toe als ze niet VANDAAG het initiatief nemen om wat te gaan doen. Ik heb zo vaak aangegeven dat ik dit project ontzettend belangrijk vind, het IS belangrijk, en ze zijn zo laks.
Britta31 schreef:DeMolenhoek schreef:Aan de hengst die om 23.30 mijn merrie stond te versieren in onze voortuin. Hij kwam van ergens over de velden en was bij ons gestopt. Rozenbomen aangevreten etc. Hond aangeslaan, baby gillend wakker (ik ook) Eigenaren waren er gelukkig ook snel. Tegen dat baby weer rustig was en wou slapen was het 1.30/1.45. Wekker was om 4.30 weer gegaan want zowel vriend als ik moetsen om 6.00 beginnen. Straks in het licht de schade maar eens wat verder opmeten, want hij is in de draad gevlogen ook. Denk persoonlijk dat het de moeite niet is om de verzekering aan te spreken, maar toch even kijken of er niets anders kapot is.
Een hele domme vraag.Als jullie om 6.00 beginnen waar gaat jullie dochter dan naar toe?Dan is de kinderopvang toch nog gesloten
Tigress schreef:Aan dat ik er achter ben waarom ik me vermoedelijk al die tijd al grieperig voel, maar waarom het niet echt doorzet...met de bijbehorende ergernis aan de vorige arts die nooit iets serieus leek te nemen (alles kon worden opgelost met een paracetamol, en is het iets aan de huid dan is het eczeemPas als het echt extreem was, werd er verder gekeken)
Even in een spoiler, aangezien niet iedereen zit te wachten op foto's van binnen in een mond![]()
Maar ik vermoed dat m'n amandelen de boosdoeners zijn. Tweede jaar geleden ben ik er al mee naar de dokter geweest omdat ik vaak amandelsteentjes had. Hij zag op dat moment geen amandelsteentjes zitten, en dus was er niks aan de hand volgens hem. Nu heb ik al een week gevoelige lymfeklieren, en voelde ik al een paar dagen een verdikking in m'n keel. Vandaag even gechecked, en ik schrok best wel eigenlijk![]()
Mijn moeder reageerde eerst rustig op het zien van de foto's, tot ze er achter kwam dat het geen foto's van internet waren, maar van mijn mondSpoiler:
[ [url=m/Gjjkac.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cXKJEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Deze dag was al niet zo fijn (vriendje die me een “stuk verdriet” noemde vannacht half in zijn slaap. Ik wilde namelijk meer dan 30 cm dekbed. Tssss.
Vanmorgen heeft hij direct sorry gezegd trouwens.En iemand die haar afspraak niet na kwam waardoor ik om 8uur klaar stond voor niks na een korte nacht... (nadat ik een week lang 3x per dag haar kat geaaid en gevoerd heb.
)
Stonden er net ook nog eens 2 jehova’s voor de deur. NEE DOEI BAH GA WEG.
xPabloBokt schreef:Dat er nog steeds geen duidelijkheid is over wanneer mijn schoenen nou binnenkomen.
Had een messenger berichtje gestuurd (en overigens nog steeds geen antwoord gehad op mijn e-mail) naar de pagina van About You. Bestelnummer zoals gevraagd werd doorgegeven. Krijg ik letterlijk als antwoord "jouw bestelling is vertraagd en wordt zo snel mogelijk bezorgd".
Ja, no oliebol. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken