Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 07:13

Aan de hengst die om 23.30 mijn merrie stond te versieren in onze voortuin. Hij kwam van ergens over de velden en was bij ons gestopt. Rozenbomen aangevreten etc. Hond aangeslaan, baby gillend wakker (ik ook :') ) Eigenaren waren er gelukkig ook snel. Tegen dat baby weer rustig was en wou slapen was het 1.30/1.45. Wekker was om 4.30 weer gegaan want zowel vriend als ik moetsen om 6.00 beginnen. Straks in het licht de schade maar eens wat verder opmeten, want hij is in de draad gevlogen ook. Denk persoonlijk dat het de moeite niet is om de verzekering aan te spreken, maar toch even kijken of er niets anders kapot is.

Ga nu meer even zoeken hoe ik rozenbomen met afgevreten wortels kan reanimeren (die hadden wij natuurlijk net uitgegraven en verhuisd, dus lagen klaar om geplant te worden)

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 08:51

Dat mijn verzoek, door verkeerde voorlichting van studie adviseur, is afgewezen...
Die adviseur licht me al de hele tijd incompleet voor, waardoor ik allemaal administratief gezeik krijg.
Ik snap dat er op de uni zelfstandigheid verwacht wordt, maar ik verwacht wel dat dingen duidelijk zijn. Met mijn mentoren is het allemaal al geregeld, maar administratief moet het natuurlijk WEER lastig...
Kan nu weer opnieuw een verzoek gaan indienen, maar eerst mogen ze me eventjes exact uit gaan leggen hoe en wat ik in moet vullen, want ik ben heir zo klaar mee.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 08:54

Dat ik straks een MRI-scan heb van mijn hoofd/oor dus dat ik ‘al’ mijn piercings uit moet doen, en er daarna weer allemaal terug in moet doen. Dat gedoe met die balletjes :=
Echt totaal geen zin in.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:02

DeMolenhoek schreef:
Aan de hengst die om 23.30 mijn merrie stond te versieren in onze voortuin. Hij kwam van ergens over de velden en was bij ons gestopt. Rozenbomen aangevreten etc. Hond aangeslaan, baby gillend wakker (ik ook :') ) Eigenaren waren er gelukkig ook snel. Tegen dat baby weer rustig was en wou slapen was het 1.30/1.45. Wekker was om 4.30 weer gegaan want zowel vriend als ik moetsen om 6.00 beginnen. Straks in het licht de schade maar eens wat verder opmeten, want hij is in de draad gevlogen ook. Denk persoonlijk dat het de moeite niet is om de verzekering aan te spreken, maar toch even kijken of er niets anders kapot is.

Ga nu meer even zoeken hoe ik rozenbomen met afgevreten wortels kan reanimeren (die hadden wij natuurlijk net uitgegraven en verhuisd, dus lagen klaar om geplant te worden)

Een hele domme vraag.Als jullie om 6.00 beginnen waar gaat jullie dochter dan naar toe?Dan is de kinderopvang toch nog gesloten :o?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:10

Benthhh schreef:
Dat ik straks een MRI-scan heb van mijn hoofd/oor dus dat ik ‘al’ mijn piercings uit moet doen, en er daarna weer allemaal terug in moet doen. Dat gedoe met die balletjes :=
Echt totaal geen zin in.

Ik hoop ook mijn god dat ik nooit een mri van mijn lichaam moet laten doen. Ik zou niet eens weten hoe ik mijn tepelpiercings eruit moet halen :')

En ik erger me dood aan mijn poedersuiker groepsgenoten. Ik heb ze nog gevraagd of ze in de kerstvakantie hun werk af wilde maken, we moeten het namelijk nu af hebben. Maar raad eens?? Ze hebben geen flikker gedaan! Echt ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik ga nu naar de begeleider toe als ze niet VANDAAG het initiatief nemen om wat te gaan doen. Ik heb zo vaak aangegeven dat ik dit project ontzettend belangrijk vind, het IS belangrijk, en ze zijn zo laks.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:32

Dat ik sinds we de vakantie geboekt hebben elke nacht droom over neerstortende vliegtuigen

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:35

Lestrange01 schreef:
En ik erger me dood aan mijn poedersuiker groepsgenoten. Ik heb ze nog gevraagd of ze in de kerstvakantie hun werk af wilde maken, we moeten het namelijk nu af hebben. Maar raad eens?? Ze hebben geen flikker gedaan! Echt ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik ga nu naar de begeleider toe als ze niet VANDAAG het initiatief nemen om wat te gaan doen. Ik heb zo vaak aangegeven dat ik dit project ontzettend belangrijk vind, het IS belangrijk, en ze zijn zo laks.

Vervelend is dat ja.. Hier deels hetzelfde. Nu valt mijn groepje opzich nog wel meer en nemen de meeste het wel serieus maar ik moet me er toch een partij aan trekken. 0.0 initiatief van sommige. Dan vraag ik me echt af wat ze hadden gedaan als ik ze niet zo achter hun kont aan zat. Soms denk ik echt van: fiets it. Maar het is ook mijn cijfer dus ja, dan doe ik zelf wel wat meer. :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:55

Britta31 schreef:
DeMolenhoek schreef:

Een hele domme vraag.Als jullie om 6.00 beginnen waar gaat jullie dochter dan naar toe?Dan is de kinderopvang toch nog gesloten :o?

Wij hebben een onthaalmoeder die zo vroeg begint gelukkig. Is wel een ontzondering, meestal kan mijn vriend wat later beginnen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:11

Aan dat ik er achter ben waarom ik me vermoedelijk al die tijd al grieperig voel, maar waarom het niet echt doorzet...met de bijbehorende ergernis aan de vorige arts die nooit iets serieus leek te nemen (alles kon worden opgelost met een paracetamol, en is het iets aan de huid dan is het eczeem :Y) Pas als het echt extreem was, werd er verder gekeken)

Even in een spoiler, aangezien niet iedereen zit te wachten op foto's van binnen in een mond :')
Maar ik vermoed dat m'n amandelen de boosdoeners zijn. Tweede jaar geleden ben ik er al mee naar de dokter geweest omdat ik vaak amandelsteentjes had. Hij zag op dat moment geen amandelsteentjes zitten, en dus was er niks aan de hand volgens hem. Nu heb ik al een week gevoelige lymfeklieren, en voelde ik al een paar dagen een verdikking in m'n keel. Vandaag even gechecked, en ik schrok best wel eigenlijk -O-
Mijn moeder reageerde eerst rustig op het zien van de foto's, tot ze er achter kwam dat het geen foto's van internet waren, maar van mijn mond :')

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:14

Ben je al naar een andere dokter geweest?
Ziet er echt zwaar geïrriteerd uit..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:27

Deze dag was al niet zo fijn (vriendje die me een “stuk verdriet” noemde vannacht half in zijn slaap. Ik wilde namelijk meer dan 30 cm dekbed. Tssss.
Vanmorgen heeft hij direct sorry gezegd trouwens. _O- En iemand die haar afspraak niet na kwam waardoor ik om 8uur klaar stond voor niks na een korte nacht... (nadat ik een week lang 3x per dag haar kat geaaid en gevoerd heb. :+ )

Stonden er net ook nog eens 2 jehova’s voor de deur. NEE DOEI BAH GA WEG. :roll:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:38

Dat ik totaal niet lekker in mijn vel zit en mijn moeder dus niet door heeft dat bepaalde dingen daar echt niet aan meehelpen. -O-

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:39

Tigress schreef:
Aan dat ik er achter ben waarom ik me vermoedelijk al die tijd al grieperig voel, maar waarom het niet echt doorzet...met de bijbehorende ergernis aan de vorige arts die nooit iets serieus leek te nemen (alles kon worden opgelost met een paracetamol, en is het iets aan de huid dan is het eczeem :Y) Pas als het echt extreem was, werd er verder gekeken)

Even in een spoiler, aangezien niet iedereen zit te wachten op foto's van binnen in een mond :')
Maar ik vermoed dat m'n amandelen de boosdoeners zijn. Tweede jaar geleden ben ik er al mee naar de dokter geweest omdat ik vaak amandelsteentjes had. Hij zag op dat moment geen amandelsteentjes zitten, en dus was er niks aan de hand volgens hem. Nu heb ik al een week gevoelige lymfeklieren, en voelde ik al een paar dagen een verdikking in m'n keel. Vandaag even gechecked, en ik schrok best wel eigenlijk -O-
Mijn moeder reageerde eerst rustig op het zien van de foto's, tot ze er achter kwam dat het geen foto's van internet waren, maar van mijn mond :')

Spoiler:
[ [url=m/Gjjkac.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cXKJEX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah, ik heb hetzelfde! Vanochtend toch maar naar de huisarts gegaan na 4 weken klachten.
Ik moet gaan bloedprikken, dus succes haha :=

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:41

Morgen naar de HA om 11 uur. Zojuist kunnen bellen :=
Ik hoop dat het mee valt, maar ik bereid me al voor op vervolgonderzoeken :') Ik heb nu al zo lang last ervan, dat ik ze het liefste gewoon weggehaald zie worden :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:42

Dat de peuterspeelzaal niet bereikbaar is... Mijn dochter zit ineens onder de waterpokken, we zouden vanmiddag een kennismakingsgesprek hebben en ze nemen niet op voor overleg. Het centrale bureau kan me niet helpen, maar mijn vriend neemt wel vanmiddag vrij, dus het zou fijn zijn als ik een beetje op tijd weet of hij überhaupt wel naar huis hoeft te komen. Ik heb de voicemail maar ingesproken, in de hoop dat ze daarop reageren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:43

MarlindeRooz schreef:
Deze dag was al niet zo fijn (vriendje die me een “stuk verdriet” noemde vannacht half in zijn slaap. Ik wilde namelijk meer dan 30 cm dekbed. Tssss.
Vanmorgen heeft hij direct sorry gezegd trouwens. _O- En iemand die haar afspraak niet na kwam waardoor ik om 8uur klaar stond voor niks na een korte nacht... (nadat ik een week lang 3x per dag haar kat geaaid en gevoerd heb. :+ )

Stonden er net ook nog eens 2 jehova’s voor de deur. NEE DOEI BAH GA WEG. :roll:

Oh oliebol Jehovah's. De laatste keer dat ze aan de deur stonden kreeg ik ze bijna niet weg, heb daarna meteen dit bordje besteld en nu komen ze nooit meer :D

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:08

Hahaha ik heb ze snel af kunnen wimpelen. Normaal waarschuw ik dan altijd in de FB groep van mijn complex. Maar ik ben te wraakzuchtig. _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:09

MarlindeRooz schreef:
Hahaha ik heb ze snel af kunnen wimpelen. Normaal waarschuw ik dan altijd in de FB groep van mijn complex. Maar ik ben te wraakzuchtig. _O-

Ik zou ze juist doelgericht naar die andere mensen sturen :')
Ja de buren van nummer .... hebben wel interesse :j }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:16

MarlindeRooz schreef:
Vanmorgen heeft hij direct sorry gezegd trouwens. _O-

Sorry maar dit vind ik echt heel grappig _O-

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:14

Dat ik napijn heb van de fysio behandeling en dus op de bank lig. Terwijl ik nog moet nakijken en voorbereiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:16

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:48

dat iemand pard straft voor n weigering.

oke weigeren mag niet maar t paard kwam gewoon niet uit en kon niet anders dan weigeren... ruiter stuurde zelf verkeerd aan..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-19 14:48

Dat er nog steeds geen duidelijkheid is over wanneer mijn schoenen nou binnenkomen.

Had een messenger berichtje gestuurd (en overigens nog steeds geen antwoord gehad op mijn e-mail) naar de pagina van About You. Bestelnummer zoals gevraagd werd doorgegeven. Krijg ik letterlijk als antwoord "jouw bestelling is vertraagd en wordt zo snel mogelijk bezorgd".

Ja, no oliebol. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:55

xPabloBokt schreef:
Dat er nog steeds geen duidelijkheid is over wanneer mijn schoenen nou binnenkomen.

Had een messenger berichtje gestuurd (en overigens nog steeds geen antwoord gehad op mijn e-mail) naar de pagina van About You. Bestelnummer zoals gevraagd werd doorgegeven. Krijg ik letterlijk als antwoord "jouw bestelling is vertraagd en wordt zo snel mogelijk bezorgd".

Ja, no oliebol. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken -O-

Ik lees de afgelopen week van meerdere mensen dit soort berichten. Ik hoop dat je pakketje er snel is. :(:)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 14:56

Dat ik vanmorgen met mn goede gedrag om 7.30 op school was, heeft mijn patiënt afgezegd in de vakantie, maar dat is niet naar mij gemaild. Ik had nog langer in bed kunnen liggen :(