Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik heb een app die geen berichten kan/ mag plaatsen. Ik kan zien wie mij volgt en ontvolgt, via de app kan ik terug volgen en ontvolgen. Als je betaald kan je ook zien wie je blockt, ik zie alleen dat ik door 2 mensen geblockt ben
Ik vond het een hele zoektocht, juist ook vanwege waar je met zo’n app allemaal toestemming voor moet geven, en je moet via de app inloggen wat ik ook onwijs spannend vind (want zo krijgen ze wel je inloggegevens). Maar er is geen enkele app waarbij je niet moet inloggen, dus ik neem het maar voor lief. Nog geen gekke dingen meegemaakt, gebruik de app nu toch al jaren.
Mijn app heet followers maar ik kan hem zo niet terugvinden van welke partij hij is
Misschien heb je wat aan het logo?
[ [url=m/9CNh8d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amandavd schreef:Ik ben er helemaal klaar mee.ik begrijp er niks meer van. Volgens mij plaats ik doodsaaie content
Xyris schreef:Amandavd schreef:Ik ben er helemaal klaar mee.ik begrijp er niks meer van. Volgens mij plaats ik doodsaaie content
Net zo hoor, besteed ik 10+ uur aan een tekening, krijg ik 15 likes (waarvan 4 uit een pod en 5 van vrienden) 4 nieuwe volgers en de volgende dag heb ik uiteindelijk -1 volger.
Ik ben gestart met instagram omdat het extreem werd aangeraden voor het werk dat ik doe, maar ik denk dat ik flutwerk lever ofzo...
Xyris schreef:Amandavd schreef:Ik ben er helemaal klaar mee.ik begrijp er niks meer van. Volgens mij plaats ik doodsaaie content
Net zo hoor, besteed ik 10+ uur aan een tekening, krijg ik 15 likes (waarvan 4 uit een pod en 5 van vrienden) 4 nieuwe volgers en de volgende dag heb ik uiteindelijk -1 volger.
Ik ben gestart met instagram omdat het extreem werd aangeraden voor het werk dat ik doe, maar ik denk dat ik flutwerk lever ofzo...
wilmatj schreef:Oke ik snap er nu ook even niets van. De likes op mijn fotos doen het best slecht de laatste tijd. Ik ben zelf ook wat minder actief met reageren en like.
Maar mijn volgers groeien met minimaal 10 per dag. Ik zit bijna op 900