Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:33

Ik ben van team Apple =:)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:35

Eclare schreef:
Het is inderdaad een hele zoektocht. Ik kan die van jou helaas ook niet vinden Shanna. Heb jij een apple of android?

Ik heb FollowCop en ben daar wel tevreden over. Ik heb het idee dat hij soms niet helemaal gelijk loopt, maar over het algemeen doet ie het goed :j

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:35

Shanna schreef:
Ik heb een app die geen berichten kan/ mag plaatsen. Ik kan zien wie mij volgt en ontvolgt, via de app kan ik terug volgen en ontvolgen. Als je betaald kan je ook zien wie je blockt, ik zie alleen dat ik door 2 mensen geblockt ben :Y)

Ik vond het een hele zoektocht, juist ook vanwege waar je met zo’n app allemaal toestemming voor moet geven, en je moet via de app inloggen wat ik ook onwijs spannend vind (want zo krijgen ze wel je inloggegevens). Maar er is geen enkele app waarbij je niet moet inloggen, dus ik neem het maar voor lief. Nog geen gekke dingen meegemaakt, gebruik de app nu toch al jaren.

Mijn app heet followers maar ik kan hem zo niet terugvinden van welke partij hij is :+
Misschien heb je wat aan het logo?

[ [url=m/9CNh8d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij is het niet alleen wie je blockt, maar komen ook de verwijderde accounts daar te staan. Tenminste dat is bij de app die ik gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:46

Ik heb geen idee, ik ga er niet voor betalen om dat te kunnen bekijken. Net als de insights (user/ engagement/ media) zijn alleen tegen betaling in te zien. Het gaat mij vooral om wie mij volgt en ontvolgt, dat vind ik wel handig om zo te kunnen zien. Zeker met een follow-back-volg die ik verder helemaal niet interessant vind, die ontvolg ik ook terug wanneer ze mij ontvolgen :Y)

Melisje_92

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 13:49

Ben het met je eens hoor daar heb ik hem ook voor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:51

Hebben jullie nog ergens leuke pagina's om te volgen? Zoek wat nieuwe inspiratie... Heb al zitten rondkijken via tags en ontdekken enzo maar kom precies niet tegen wat ik zoek :+ Wil graag wat paardenfotografie gaan volgen en daarnaast mensen die met hun paard in vrijheid werken/rijden. Kom precies altijd hetzelfde tegen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:07

Als je bij de tags zoekt, kijk dan bij recent en niet bij populair

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:12

Dat doe ik wel :j Anders is het helemaal altijd hetzelfde inderdaad, haha.
Ga gewoon regelmatig eens kijken, zullen wel leuke accounts opduiken. Maar suggesties mogen ook ;)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:29

:') ik post ook eens wat op mijn account, 6 volgers minder _O-
Het was denk ik te sexy voor sommige :*

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:43

Ik denk niet dat het aan je post lag, super knap! Aan mij heb je een volger erbij ;)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:45

Ik vind paaldansen echt een gave sport (blauwe maandag gedaan) maar die schoenen vind ik echt he-le-maal niets.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:48

RoosMarije schreef:
Ik denk niet dat het aan je post lag, super knap! Aan mij heb je een volger erbij ;)

Aaah lief <3

Qimm schreef:
Ik vind paaldansen echt een gave sport (blauwe maandag gedaan) maar die schoenen vind ik echt he-le-maal niets.

Hahaha ik hou er juist van <3

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:09

Echt mega weird, ik heb (niet eens een goede) foto van Duke met barebackpad geplaatst op Insta en ineens meer dan 900 likes! Normaal scoort een (betere) foto van Duke ergens tussen de 60 tot max 200 likes. Bijna allemaal dezelfde hashtags behalve #barebackriding #barebackpad

Zou het echt daaraan liggen?

Afbeelding

Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:46

Ik snap het ergens wel! Je foto staat vast ook bij "populair". Hij lijkt gigantisch op die foto en hij is toch mooi in vorm! Op kwaliteit lijken ze niet zoveel te letten op Insta.

Wel stom, ik had echt twijfels om die foto van gisteren te plaatsen, met een kant overbelicht en de andere teveel schaduw. Maar die staat vandaag ook nog in populair. Dat is niet direct terug te zien aan de likes, maarja :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 14:04

Ik ben er helemaal klaar mee. :') ik begrijp er niks meer van. Volgens mij plaats ik doodsaaie content :')

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 15:57

Amandavd schreef:
Ik ben er helemaal klaar mee. :') ik begrijp er niks meer van. Volgens mij plaats ik doodsaaie content :')

Net zo hoor, besteed ik 10+ uur aan een tekening, krijg ik 15 likes (waarvan 4 uit een pod en 5 van vrienden) 4 nieuwe volgers en de volgende dag heb ik uiteindelijk -1 volger.

Ik ben gestart met instagram omdat het extreem werd aangeraden voor het werk dat ik doe, maar ik denk dat ik flutwerk lever ofzo...

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:04

Hier ook hoor, heb een van m'n accounts weer wat leven ingeblazen en wil het in ieder geval twee maanden vol gaan houden. Gaat vnl om fotografie / travel / outdoor life, vind 't echt ontzettend leuk om m'n fotografie weer te verbeteren maar toch jammer dat je dan net geen 50 likes krijgt voor je foto en 4 mensen die je story bekijken :') Maar ik ga 't volhouden dit keer en kijken waar we over twee maanden staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:42

Spijtig dat het bij jullie zo slecht gaat. Hopelijk trekt het nog bij.
Hier momenteel helemaal niet te klagen, likes zitten ruim genomen tussen de 100 - 250 (met 1 recente foto die uitschiet en er nu bijna 500 heeft :') ) en zit op 930 volgers. Dus best netjes denk ik zo.

Heb wel het idee dat Bo populairder is als Co, wat ik ergens volledig kan begrijpen maar het is toch moeilijk, want ik doe daar veel minder mee dus nog minder verschillende soorten foto's, haha. Maar voorlopig lijken ze het toch nog leuk te vinden om te zien wat ik post.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 08:52

Oke ik snap er nu ook even niets van. De likes op mijn fotos doen het best slecht de laatste tijd. Ik ben zelf ook wat minder actief met reageren en like.

Maar mijn volgers groeien met minimaal 10 per dag. Ik zit bijna op 900 *\o/*

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:00

Xyris schreef:
Amandavd schreef:

Net zo hoor, besteed ik 10+ uur aan een tekening, krijg ik 15 likes (waarvan 4 uit een pod en 5 van vrienden) 4 nieuwe volgers en de volgende dag heb ik uiteindelijk -1 volger.

Ik ben gestart met instagram omdat het extreem werd aangeraden voor het werk dat ik doe, maar ik denk dat ik flutwerk lever ofzo...

Heel herkenbaar dit. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:07

Xyris schreef:
Amandavd schreef:

Zijn dat tekeningen?!
Ik ben je met alle 3 accounts die ik beheer gaan volgen, erg knap wat je maakt! +:)+

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:09

wilmatj schreef:
Oke ik snap er nu ook even niets van. De likes op mijn fotos doen het best slecht de laatste tijd. Ik ben zelf ook wat minder actief met reageren en like.

Maar mijn volgers groeien met minimaal 10 per dag. Ik zit bijna op 900 *\o/*

Hoe doe je dat? Ik mag blij zijn als ik per dag 1 of 2 volgers groei.

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:10

Hier gaan de volgers momenteel ook harder dan de likes..
bijna 10000 :wow: :wow: :wow:

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:15

Xyris schreef:
Amandavd schreef:

Ik denk dat je misschien meer uit je hashtags kunt halen. Je maakt wel heel mooie dingen <3

Ben je zelf actief met likes /comments in je gebruikte tags?

Meer kan ik niet bedenken

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:59

Xyris schreef:
Amandavd schreef:

Ik ben je ook gaan volgen :) iets wat me ook opvalt is dat je heel veel linkjes plaatst, maar dat werkt helaas niet op Instagram. Je kan dan beter bijvoorbeeld met een linktree werken in je biografie, want dat is de enige plek waar je een linkje plaatsen kan. Of dat linkje iedere keer aan passen en mensen verwijzen naar de link in je bio.