Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LilChar schreef:Ik heb een zoek vraag!
Ooit waren er een soort campagne posters met dieren. Volgens mij van de dierenbescherming. Witte achtergrond met daarop een dier en een tekst. Ook een wit paard in een stal volgens mij, met de tekst van over dat het paard altijd alleen stond. En iets met een konijn en dierproeven. Zoals te lezen is zit het heel vaag in mijn hoofd maar ik wil die campagne fotos/ posters graag nog eens zien! Weet iemand wat ik bedoel? Het is denk ik van 10 jaar geleden.
Lienie_F schreef:LilChar schreef:Ik heb een zoek vraag!
Ooit waren er een soort campagne posters met dieren. Volgens mij van de dierenbescherming. Witte achtergrond met daarop een dier en een tekst. Ook een wit paard in een stal volgens mij, met de tekst van over dat het paard altijd alleen stond. En iets met een konijn en dierproeven. Zoals te lezen is zit het heel vaag in mijn hoofd maar ik wil die campagne fotos/ posters graag nog eens zien! Weet iemand wat ik bedoel? Het is denk ik van 10 jaar geleden.
Misschien kun je die vraag beter in het zoektopic stellen. Daar zitten echt een paar detectives die echt al dat soort dingen vinden
Knert schreef:Waar je als volwassene (30+) op een leuke manier aan nieuwe vriendschappen komt.
Ik ben niet contact gestoord en lid van verenigingen en ga ook wel uit etc. Maar merk dat mijn leeftijd niet zo open is voor een nieuwe vriendschappelijke relatie.
En ik wil juist meer contact..
LilChar schreef:Ik heb een zoek vraag!
Anoniem schreef:LilChar schreef:Ik heb een zoek vraag!
[ [url=m/VHSj2B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mgg7Ww.png]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Ik hield de zoekterm simpel, campagne dierenbescherming. En dan scrollen door de afbeeldingen.
[ [url=m/No1S73.gif]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:Zeg...
Ik heb een emerio blender-2-go.
Een wattes?
Een blender waarbij het bovenkantje meteen een bidon is waar je een drink dop op kan schroeven.
Vreselijk handig ding
Maar... weet iemand of je die bidons ook los erbij kan kopen?
Foto:
[ [url=m/zIUcgT.jpg]Afbeelding[/url] ]
badeendje schreef:c_alsemgeest schreef:Zeg...
Ik heb een emerio blender-2-go.
Een wattes?
Een blender waarbij het bovenkantje meteen een bidon is waar je een drink dop op kan schroeven.
Vreselijk handig ding
Maar... weet iemand of je die bidons ook los erbij kan kopen?
Foto:
[ [url=m/zIUcgT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat handig, werkt het goed?
c_alsemgeest schreef:badeendje schreef:Wat handig, werkt het goed?
Ja verbazingwekkend goed zelfs.
Het hele apparaat was maar twintig euro, dus ik had er geen hoge verwachtingen van. Maar hij hakt en blend erg goed, ook bevroren fruit.
Heel handig... want ik heb ik de ochtend nooit trek in brood oid.
Dus ik gooi er wat yoghurt in, fruit en wat lijnzaad. Drinkdoppie erop en in de auto mijn ontbijt opdrinken
lor1_1984 schreef:Te lage luchtvochtigheid in de slaapkamer mss?