Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jooproo schreef:Relaxed schreef:Vertel..
Afgesproken bij mij in de buurt. Eerst samen Pannenkoeken gegetenen heerlijk gekletst! Daarna een boswandeling gemaakt en wederom gezellig gekletst. Vervolgens samen chocola gegeten omdat we nog geen zin hadden naar huis te gaan en toen afscheid genomen.
![]()
![]()
En we hebben het al gehad over een vervolgdate!
Flessuh schreef:JoyceLa schreef:En ik maar denken dat Tinder kansloos was, en doet na al die positieve berichten hier concluderen dat ik zelf kansloos ben![]()
Kruipt weer onder haar steen..
Je moet ook niet onder een steen gaan liggen.. dan ben je zo lastig te vinden
anne_bento schreef:Thenexttry: waarom stoppen en hoezo dingen afhandelen..? Ben verder niet nieuwsgierig hoor
anne_bento schreef:Ik vind Brabants altijd heel gezellig klinken haha... en fries en gronings hou ik ook wel van. Richting Den Haag die kant op vind ik minder. Zelf praat ik volgens mij als een boer haha.
Darah3 schreef:Nou, ik mag me hier ook melden.. na ruim een jaar ineens over..
Thenexttry schreef:Doe ik ook alleen spelen meerdere dingen mee. Sommige dingen kan ik dus ook begrijpen en plaatsen en dat is niet persoonlijk naar mij, andere dingen vind ik van wel alleen ziet hij nu niet in en dat accepteer ik niet.
Het vervelende nog is dat ik normaal als het mij niet zint ergens snel klaar mee ben en mij nooit naar of wat dan ook laat behandelen. Ik heb nu dus ook 2 ouders in mijn nek zitten hijgen, omdat ze dit totaal niet van mij herkennen![]()
Ze bedoelen het goed hoor, dus ben er ook niet vervelend over.