Wauw, wat hebben jullie veel zeg! Net hier in Halsteren bij Intratuin geweest, hadden ze alleen scent chips & van bolsius helaas... Wel hele uitgebreide assorti van scent chips, als bij ons bij V&D. Maar merk toch niets van de geur, dus waarom mee nemen.
Wooow! Vooral jouw BBW stash! Leuk dat je toch foto's hebt gemaakt!
Mikkie
Geplaatst: 09-01-16 13:02
Mag ik me als stille meelezer ook melden in het topic? Ik heb al jaren een scentchip-brander in huis en die staat heel geregeld lekker aan, maar verder dan scentchips heb ik eigenlijk nooit gekeken, totdat ik dit topic tegen kwam. Ik lees al een tijdje stilletjes met jullie mee, geniet van al het moois dat ik voorbij zie komen en heb al heel veel van jullie geleerd (maar nog lang niet genoeg, dat bleek wel na mijn eerste bestelling) .
Door het topic ben ik o.a. enthousiast geworden over een elektrische brander. Eigenlijk wilde ik eerst bij WME wat melts bestellen om uit te proberen, maar van het lijstje dat ik (ook weer met dank aan het topic had samengesteld) waren er een paar niet leverbaar, dus ben ik uitgeweken naar de duizendpoot en heb mezelf toen ook maar meteen op een brander getrakteerd. Gisteren heb ik die voor de eerste keer aan gehad met een smellies waxmelt. Na een paar minuutjes was het een ware geur explosie in mijn woonkamer, maar al heel snel was de geur weg en deze maakte vervolgens plaats voor een viezig frituur-vet achtig luchtje. Gaat de geur echt zo snel weg met een elektische brander? Het is er volgens mij ook eentje van scentchip. Op de gewone brander kan ik echt een paar waxinelichtjes lang met een melt doen. Heb ik nou wat verkeerd gedaan?
En nog een tweede vraagje... klopt het dat de melts van Goose Creek echt heel vettig zijn? Er was een bakje open gegaan in de doos en ik heb de melt die eruit gevallen was echt overal vanaf kunnen krabben.
Ik had van de week amazonia op de electrische van scent chips. En die was ook na een paar uur uitgegeurd wel een uur of 4 terwijl die op een gewone brander echt wel lang geur af geeft. De meeste geuren doen het bij mij op de electrische brander van sent chips ook gewoon wel 6 uur meestal verwissel ik dan omdat ik vaak resten heb die ik ook op wil maken en als ik die na 6 uur weer ga bewaren blijf ik er lang mee zitten dus die gaan dan weg. Ik denk dat als je ze probeerd van smellies op een brander die minder warm wordt dat het beter gaat. Al waren er meer mensen die niet zo enthausiast zijn.