Ik kom even binnen vallen hier

Tranen en liefdesverdriet nee maar break up wel.
Nu is het alleen allemaal weer één groot drama aan het worden omdat ik m'n spullen nog terug moet hebben..
Meneer heeft me letterlijk overal geblokkeerd en na veel moeite heb ik hem zaterdag dan eindelijk gesproken, ik had een heel druk weekend maar hij eiste dat ik zaterdag nog zou komen spullen ophalen, dat lukte mij gewoon echt niet en had met een vriendin afgesproken en ik ben nachtblind dus s avonds is geen optie.
Hij werd boos (is gewend dat ik wel op draaf wanneer hij met z'n vingers knipt) en er was geen normaal gesprek meer mee te voeren.
Er heen rijden is geen optie gezien meneer ook nog eens agressief is en me al meerdere malen bedreigd heeft, politie is hier van op de hoogte voor het geval hij ineens hier wel voor de deur staat ofzo..
Ik wil gewoon m'n spullen terug, en het is geen situatie van het zijn maar spullen laat lekker. Ik wil ze gewoon terug.
Maar goed meneer heeft me a la minute weer geblokkeerd na het telefoongesprek, waarin hij dwars door me heen schreeuwde met het beste blablabla en ophing terwijl ik probeerde te vragen naar wanneer ik m'n spullen mag ophalen.
We hebben geen gemeenschappelijke vrienden of contacten die iets kunnen doen in de spullen uitwisselen. Ik heb ook geen contacten/familie in de buurt met een auto die met me mee kan gaan zodat ik niet alleen hoef.
Meneer gedraagt zich als een klein kind en kan het blijkbaar niet aan me nog te zien want even langs brengen (hij werkt in de stad waar ik woon

) is ook geen optie.
En contact krijg ik nu dus niet meer dus iets afspreken dat hij het ergens neer zet ofzo lukt ook niet..
Dus ja m'n vraag is eigenlijk wat moet ik doen, ik wil verder met m'n leven zonder hem. En hij heeft nu een heel mooi excuus in handen dat wanneer hij afgekoeld is hij me wel weer terug kan "lokken" maar ik heb geen zin meer in zijn spelletjes en kinderachtige gedrag. Voor mij is er een knop om en ik ben er klaar mee, maar ik kan het nu niet volledig los laten omdat ik m'n spullen nog terug moet hebben..
Excuses voor het lange verhaal