Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gruis schreef:PayPal moet je mee oppassen als je iets verkoopt hoor. Er is zeer goede 'Buyer Protection' wat eigenlijk betekent dat de koper altijd zijn geld terug kan krijgen en jij dus dan zonder geld zit.
Sammie schreef:volgens mij is er gewoon hoor en wederhoor hoor. Dus als jij bewijs heb dat je tickets bezorgt zijn, lijkt mij daar weinig risico aan zitten.
Sammie schreef:dat ligt er aan wat jij hebt en wat zij heeftVolgens mij wordt het sowieso naar je paypal account gestuurd en daar moet je het zelf overboeken naar je eigen rekening. Vroeger was het zo dat je onder een bepaald bedrag een euro moest betalen om het over te boeken.
En bij een creditcardkoppeling zelfs een bepaald fee
manonfleur schreef:Ik word er trouwens ook een beetje gek van dat je bijvoorbeeld een bod hebt van €100,- en dat je een mailtje krijgt:
Voor €50,- haal ik hem vandaag nog op.
Kentaro schreef:manonfleur schreef:Ik word er trouwens ook een beetje gek van dat je bijvoorbeeld een bod hebt van €100,- en dat je een mailtje krijgt:
Voor €50,- haal ik hem vandaag nog op.
HérkenbaarEn had er van de week zelfs zoeentje die er dan ook nog bij vermeldde dat het aangezien het gebruikt was een hele mooie prijs was....
manonfleur schreef:Kentaro schreef:HérkenbaarEn had er van de week zelfs zoeentje die er dan ook nog bij vermeldde dat het aangezien het gebruikt was een hele mooie prijs was....
Ja inderdaad! Mijn zus kreeg een berichtje in de trant van:
Alle mensen die zoveel geld bieden menen er helemaal niets van, geloof mij maar! Ik bied ...(zeker wel €50,- onder de biedingen), en ik meen het serieus.
Wij stonden echt versteld
manonfleur schreef:Tigress schreef:Ik heb mijn tekentablet verkocht voor 25. Had 'm erop staan voor 30. Ze kon direct halen voor 25...ja hoor, primaIk heb er alsnog een tientje op verdient
Ach ja haha, maar als het gaat om meer dan €50,- vind ik het toch heel wat