Ah ok, klinkt opzich wel interessant, maar als je dan inderdaad voor Hema moet gaan bloggen wordt het toch wat minder... Laat je weten hoe het was?
chanelle14
Geplaatst: 29-08-14 15:44
Wat leuk! Zie dat je je al niet meer in kan schrijven, anders had ik dat zeker gedaan!
Tazzey
Geplaatst: 29-08-14 15:52
Je hoeft helemaal niet voor Hema te gaan bloggen ik denk dat jij het verkeerd begrepen hebt Marit. Ik ben ervoor gevraagd ik heb me niet zelf opgegeven, wist er eigenlijk ook niets vanaf.
Daar staat niet dat je moet bloggen voor de Hema als je daar aanwezig bent. Er staat dat ze opzoek zijn naar bloggers maar je bent dus niet verplicht te gaan bloggen voor ze als je er aanwezig bent. Je krijgt die dag wel een uitnodiging om voor de Hema te gaan schrijven maar daar ben je wel vrij in.
Marit
Geplaatst: 29-08-14 16:26
Nee oke, maar dat is wel de bedoeling/insteek van het evenement. Dus ik heb het na tijdje nadenken toch maar aan me voorbij laten gaan Maar ben benieuwd hoe je het gaat hebben!
Dit soort dingen zijn altijd handig en meegenomen wat de insteek dan ook is. Ik had wel begrepen dat er heel erg veel aanmeldingen waren en maar weinig plaatsen. Ik kreeg vanmorgen een mailtje en was verbaasd want ik heb me dus niet aangemeld
Die detox heb ik ook eens gedaan. Helemaal volgehouden. Eerste dagen vond ik het lastigst. Ik hou juist heel erg van het zoete van de ahornsiroop. En cayennepeper moet je idd even schipperen met hoeveel je er in doet. Genoeg dat je het merkt, maar niet teveel, dan is het idd niet meer te drinken.
Ja prima. Al had ik wel weer trek in vast voedsel. Gewoon om te kauwen. At tussendoor dus ook wel kauwgompjes. Omdat je dan gewoon wat te kauwen hebt. Dat mis ik met dit soort dingen altijd snel.
En lieveli sterkte met je detox Ik doe het je niet na.
Ik sta al dagen te trappelen maar vandaag EINDELIJK groen licht om mijn fotoreportage en bijbehorende artikel voor 'een dag uit het leven van' online te zetten. Met trots presenteer ik: Een dag uit het leven van: Jeroen Latijnhouwers!
Ik wil stiekem ook een detox gaan proberen! Dus vond je artikel echt super om te lezen Ga er denk ik van de week wat dingen voor in huis halen en het dan gewoon proberen.
Gefeliciteerd Polivy, wat moeten jullie blij zijn met zo'n klein wondertje Kan me echt alleen maar voorstellen wat een geweldig gevoel jullie moeten hebben!
happypaardje
Geplaatst: 29-08-14 21:05
Oef, heftig hoor, zo'n kuur! Eerlijk gezegd lijkt het mij niet heel erg gezond, maar daarin verschillen de meningen nogal denk ik...
En wat een leuk artikel Charles! Gaaf dat je een dagje langs mocht komen!
Tazzey
Geplaatst: 30-08-14 13:24
Ik heb net de Prettybox van deze maand binnen gekregen. Een leuke box weer deze maand.
grassie
Geplaatst: 30-08-14 16:11
Polivy, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd allebei!
xIrlijn
Geplaatst: 30-08-14 21:21
Hoi allemaal! Ik heb mijn blog, die nog nauwelijks was opgestart, in de vakantie behoorlijk laten verslonzen.. Maar vandaag ben ik er eens voor gaan zitten en heb de lay-out aangepakt. Ook heb ik weer een berichtje gepost: Back on track. Voor niet-hardlopers is het waarschijnlijk niet zo interessant, maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie van de lay-out vinden. Hebben jullie nog tips?
Ik heb de blogberichten van de laatste pagina's ook even gelezen. Tazzey, wat een gave box! Hij lijkt wel identiek aan de glossybox. Is dit een vervanging daarvan? En Polivy, ik val zomaar binnen, maar gefeliciteerd!! Wat geweldig Ellis, ik was even stil van de quote onderaan je bericht. Verder hele mooie foto's, kan me voorstellen dat je daar nog steeds van aan het nagenieten bent!
Ooh, Lee, wat dapper om die detox te gaan doen! Ik heb het nooit langer dan drie dagen volgehouden.
Gaaf verslag van je dag met Jeroen, Charles! Dat lijkt me een aardige vent!
Afgelopen vrijdag trouwde mijn broertje. Een bier en bbq-feest en vooral ook weinig slaap. Inspiratie voor een blog over brakke dagen dus! www.beetjezout.nl
Van harte gefeliciteerd Polivy!! Verder nog wat gaaf nieuws van Tazzey, leuk! En nog wat studie ontwijkend gedrag hahaha, die ken ik
Over studie gesproken... ik ben deze week begonnen aan mijn studie en heb er eindelijk de tijd voor kunnen pakken om te schrijven over hoe zo'n week nou verloopt als je naast je studie ook nog een 1,5 jarige kruimel hebt rondlopen/kruipen