Hier was het vanmiddag 34 graden in de schaduw achter het huis en voor het huis in de zon 44 graden
Agossie
Geplaatst: 21-07-13 17:03
Waar ik me dus werkelijk helemaal te barsten aan kan ergeren, is dat weeronline.nl vandaag en morgen een 10 geeft. EEN TIEN!!! Voor mij is dit gadsakke een MIN 10... (een temperatuur die ik overigens verkies boven die van vandaag en morgen)
Gohya, toen ik jouw berichtje las dat het dinsdag al gaat regenen/onweren ging ik helemaal blij op alle weersites kijken die ik ken!!! Kom maar op met die regen en frisse lucht, want dit vind ik het meest verschrikkelijke weer dat er bestaat.
GRAFWEER is dit voor mij,écht Grafweer. Tis nu al bijna avond,dus al bijna weer een dag voorbij.Dan nog maar 2 dagen en dit grafweer is voorbij.
Agossie
Geplaatst: 21-07-13 17:29
Ik ga van 1,5 dag uit, gohya... Ik denk (eigenlijk meer hopen dan denken) dat het dinsdag eind van de middag wat gaat afkoelen en dat het dan gaat regenen. Ja. Dat moet gewoon.
Enne... "grafweer"... 6 ft under is het lekker koel hoor! Haha!
In de schaduw bij de visite dacht ik he wat lekker, maar dat ik net op de fiets naar huis ging, OMG echt warm, lekker om niets te doen, maar je moet er niet uitmoeten.
Het hoor 's avonds toch af te koelen??? Waarom wordt het dan alleen maar warmer nu?
Ik ga zo maar naar mijn paard. Ik hàd het plan om te gaan rijden, maar dan pas vanavond laat. Ik denk dat ik nu maar naar stal ga en mijn paard lekker even ga afspoelen en haar lekker op stal zet... (waar het ook warm is, maar er zijn daar in ieder geval geen dazen! en het is uit de zon)
PS mijn dazenval is gemaakt! Alleen nog een bal om eronder te hangen en een standaard.