Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dodootje schreef:Heb ik net gedaan voor 0,45 ct per minuut. Het enige wat die kon vertellen dat er geen zending was op mijn postcode en het tt nummer niet bekend was.
dodootje schreef:Dan zal ik ook maar eens uit de meelees hoek komen.
Ik heb via marktplaats een zadel overgenomen. Heb het geld overgemaakt en een bevestiging gehad dat ze het ontvangen heeft. Twee dagen geleden heb ik het tt nummer ontvangen. Tot op heden blijft hij zeggen geen pakket gevonden. Is dat normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
Ik heb die mevrouw haar rekeningnummer ingevuld bij mijn politie en gegoogled op naam en rekeningnummer, daar kwam niks uit. En ik kan via de mail wisseling nou ook niet zeggen dat ik twijfels heb, ze reageerd gewoon netjes en ze zei dat ze meerdere pakketjes die dag had verstuurd en dat ze die ook niet terug kon vinden.
suikermeisje schreef:xZiva_ schreef:ik krijg al een paar dagen geen antwoord van een bokker, maar ze is wel elke dag meerdere keren online
Al wel betaald?
Ik ben in afwachting weer van een reactie. Maar dan lijk ik maar een stalker, of mijn geld, of mijn spullen.
Kirsha schreef:Kom ik ook weer even met een ervaring (nouja, bijna)
Ik ben een beetje blijven steken in mijn kindertijd en eens in de zoveel tijd herinner me ik weer iets van vroeger. En dat wil ik dan hebben. In dit geval de cd-rom van Paard & Pony in het ZadelZo vaak als ik vroeger dat spel heb gespeeld, honderden keren al die springparcoursen gedaan met een grote zwarte hengst die niet kon springen
(). En nu stond dat spel op Marktplaats bij mijn ouders in de buurt voor 2,50, dus die ga ik van het weekend ophalen
Ik gewoon een mailtje gestuurd naar de verkoper, krijg ik een mail terug met deftig geneuzel over 'item' en 'ik vraag je begrip voor' en blabla. Hallo, het gaat om een cd-rom, niet om een Audi
Matheno schreef:Dat spel heb ik ook nog wel voor je liggen. Werkt met geen mogelijkheid meer op 'nieuwerwetse' computers.
Kirsha schreef:Matheno schreef:Dat spel heb ik ook nog wel voor je liggen. Werkt met geen mogelijkheid meer op 'nieuwerwetse' computers.
Ik ben geen held met computers, maar heb tot nu toe wel (bijna) ieder spel aan de praat gekregen eigenlijk. Het duurt vaak even en er gaan de nodige frustraties aan vooraf, maar toch
Matheno schreef:Kirsha schreef:Serieus? Verdorie. Ik was helemaal verslaafd aan die springparcoursjes, het lukte me nooit om klasse 5 inclusief barrage te halen
Hahaha nee inderdaad. En dat crossparcours was bij mij altijd heel slecht beeld, springen juist weer heel helder.