Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:04

Even contact opnemen met Post NL? Verkoper klinkt betrouwbaar. En Post NL is zelden betrouwbaar. :+

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:06

Heb ik net gedaan voor 0,45 ct per minuut. Het enige wat die kon vertellen dat er geen zending was op mijn postcode en het tt nummer niet bekend was.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:07

xZiva_ schreef:
ik krijg al een paar dagen geen antwoord van een bokker, maar ze is wel elke dag meerdere keren online -O-

Al wel betaald?

Ik ben in afwachting weer van een reactie. Maar dan lijk ik maar een stalker, of mijn geld, of mijn spullen. ~~}>

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:08

Heb je wel het juiste T&T ontvangen?

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:09

Ik zal het nog een keer vragen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:10

dodootje schreef:
Heb ik net gedaan voor 0,45 ct per minuut. Het enige wat die kon vertellen dat er geen zending was op mijn postcode en het tt nummer niet bekend was.

Dan vrees ik toch het ergste, dodootje -O-

Het kan wel af en toe een rommeltje zijn bij de pakketdienst, maar de computergegevens kloppen toch eigenlijk altijd wel...

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:11

Het rare is dat ze wel blijft antwoorden op mijn mailtjes. Zijn mensen dan toch echt zo slecht *zucht*

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:16

dodootje schreef:
Dan zal ik ook maar eens uit de meelees hoek komen.
Ik heb via marktplaats een zadel overgenomen. Heb het geld overgemaakt en een bevestiging gehad dat ze het ontvangen heeft. Twee dagen geleden heb ik het tt nummer ontvangen. Tot op heden blijft hij zeggen geen pakket gevonden. Is dat normaal of moet ik me zorgen gaan maken?
Ik heb die mevrouw haar rekeningnummer ingevuld bij mijn politie en gegoogled op naam en rekeningnummer, daar kwam niks uit. En ik kan via de mail wisseling nou ook niet zeggen dat ik twijfels heb, ze reageerd gewoon netjes en ze zei dat ze meerdere pakketjes die dag had verstuurd en dat ze die ook niet terug kon vinden.

Heb ik een tijdje terug ook een keer gehad, de tt code bleef op onbekend staan, na een paar dagen toch afgeleverd bij de ontvanger.
Status ging van onbekend naar afgeleverd.

Vraag anders even of je een copy (foto of ingescant) via de mail wil toezenden. Daar staat namelijk de code maar ook jouw postcode + huisnummer op :)*

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:18

Dan is er nog hoop :j

Heb het zelf nog nooit meegemaakt ...

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:23

Dank je kiki1976. Ga het gelijk vragen :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:25

Als het goed is worden mijn spullen morgenochtend verzonden...

Het duurt allemaal even, maar werd er echt erg wantrouwig van (misschien een slechte eigenschap?:P)

De webshop bellen we maandag weer en dan ook een aangetekende brief maken + verzenden.

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:02

Krijg net weer een mailtje

De pakketten zijn gisteren niet bij hem opgehaald hij heeft al naar post.nl gebeld.
Ik hou het ook in de gaten excuus voor de vertraging

Ik kan/wil niet geloven dat ze iets slechts in haar zin heeft. Wacht maar weer "geduldig" af.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:05

Ook al zouden de pakketten inderdaad nog bij het TNT agentschap liggen, dan nog moeten de gegevens toch in de computer staan :?

Heb je een kopie van het verzendbewijsje gekregen ?

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:07

Daar heb ik nu om gevraagd.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:17

suikermeisje schreef:
xZiva_ schreef:
ik krijg al een paar dagen geen antwoord van een bokker, maar ze is wel elke dag meerdere keren online -O-

Al wel betaald?

Ik ben in afwachting weer van een reactie. Maar dan lijk ik maar een stalker, of mijn geld, of mijn spullen. ~~}>

nee dat gelukkig nog niet :D
maar baal er wel van want het was best leuk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:25

Even over de PostNL, soms wil de T&T website niet updaten.
Zo heb ik voor de webshop van mijn vriend van de week een pakket op de post gedaan op woensdag, maar toen ik gister keek stond ie nog steeds op voorbereiding verzending oid en daar bleef hij gisteravond bij. Wilde al een mailtje naar de klant sturen met excuses voor het ongemak vanmorgen, kijk ik nog even, en toen bleek ie dus al afgelverd te zijn. Weet niet wat ze bij de PostNL aan het doen zijn met die website maar goed ist niet.

Kan dus best wezen dat het al onderweg is maar dat de PostNL of de website er 100 jaar over doet.. Zoals gewoonlijk :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:27

Dat spel heb ik ook nog wel voor je liggen. Werkt met geen mogelijkheid meer op 'nieuwerwetse' computers.

Kirsha schreef:
Kom ik ook weer even met een ervaring (nouja, bijna) :D

Ik ben een beetje blijven steken in mijn kindertijd en eens in de zoveel tijd herinner me ik weer iets van vroeger. En dat wil ik dan hebben. In dit geval de cd-rom van Paard & Pony in het Zadel :D Zo vaak als ik vroeger dat spel heb gespeeld, honderden keren al die springparcoursen gedaan met een grote zwarte hengst die niet kon springen
( :D ). En nu stond dat spel op Marktplaats bij mijn ouders in de buurt voor 2,50, dus die ga ik van het weekend ophalen :D

Ik gewoon een mailtje gestuurd naar de verkoper, krijg ik een mail terug met deftig geneuzel over 'item' en 'ik vraag je begrip voor' en blabla. Hallo, het gaat om een cd-rom, niet om een Audi :Y)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:32

Matheno schreef:
Dat spel heb ik ook nog wel voor je liggen. Werkt met geen mogelijkheid meer op 'nieuwerwetse' computers.

Ik ben geen held met computers, maar heb tot nu toe wel (bijna) ieder spel aan de praat gekregen eigenlijk. Het duurt vaak even en er gaan de nodige frustraties aan vooraf, maar toch :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:41

Kirsha schreef:
Matheno schreef:

Ik ben geen held met computers, maar heb tot nu toe wel (bijna) ieder spel aan de praat gekregen eigenlijk. Het duurt vaak even en er gaan de nodige frustraties aan vooraf, maar toch :D

Paard & Pony Mijn manege kreeg ik nog wel draaiend in compatibiliteitsweergave maar 'in het zadel' echt niet. Bedrijf die deze spellen heeft uitgebracht bestaat ook niet meer. Het spel vereist software die niet meer draait op huidige computers. :(

'Mijn renstal' werkt nog wel, ook wat ouder spel.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:43

Serieus? Verdorie. Ik was helemaal verslaafd aan die springparcoursjes, het lukte me nooit om klasse 5 inclusief barrage te halen _O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:44

Kirsha schreef:
Serieus? Verdorie. Ik was helemaal verslaafd aan die springparcoursjes, het lukte me nooit om klasse 5 inclusief barrage te halen _O-

Hahaha nee inderdaad. En dat crossparcours was bij mij altijd heel slecht beeld, springen juist weer heel helder.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:57

Matheno schreef:
Kirsha schreef:

Hahaha nee inderdaad. En dat crossparcours was bij mij altijd heel slecht beeld, springen juist weer heel helder.

Had ik ook ja. Laden duurde altijd een eeuw en ik kon het toch niet, luchtaanzicht kon niet bij de cross :')

Mijn zus haalde de vijfde klasse trouwens wel altijd. Maar zij sprong met Jazz. Ik met Shalimar waarvan bekend was dat hij het niet kon :D

Tot zover ben ik blijven steken in mijn kindertijd :+

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:45

Goed nieuws!
Toen ze het ging inscannen bleek dat ze 2 codes verwisseld had. Zadel word morgen tuusen half 12 en half 2 bezorgd. Een pak van mijn hart.
Nog steeds vreemd dat de klantenservice niks op mijn postcode kon vinden. Werken daar ook langs elkaar denk ik.
Bedankt iig voor het meedenken.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:48

Oh wat fijn , gefeliciteerd !

Ik denk echter dat het vandaag pas verstuurd is, als het morgen bezorgd wordt, maar dat doet er niet zoveel toe ;)
Als het maar komt !

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:55

Super dodootje!
Wel gek dat ze niks op je postcode konden vinden...

Nou mijn persoon zegt dat ze voor €9 had verzonden en dat je als je mét tracking code wilt €17 moet betalen. Dat vind ik heel raar want Alja zei dat je altijd bij DHL een tracking code krijgt :?
Bij TNT is dat ook zo dat je naar het buitenland extra moet betalen voor de code, maar ze zei dat het met DHL was verstuurd. Het moet trouwens uit Duitsland komen voor wie het nog niet weet :)