[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:38

Zoo ik ben bijgelezen! Hehe
Ik ben wel eens benieuwd wat iedereen hier aandoet voor kerst! :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 01:14

Help help ik weet niet wat ik aan moet met kerst. Wil érg graag mijn fluwelen rokje aan (in ieder geval 1 dag) maar ik weet mijn gód niet met wat. Moet wel een béétje chique zijn, maar ook weer niet te. Ik doe sowieso denk ik +- 20 den zwarte panty en dan daarover overknee socks, ook zwart.

Maar wat als 'bovenkleding' -O- Help help help!

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:27

_mexx_lady_ schreef:

Ik heb echt geen idee. Laatst mn kast opgeruimd, dus daar ligt bijna niks meer in. ik denk dat het een zwarte skinny wordt, met een blouse van de sting erop. (lekker origineel) :o

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 11:29

_mexx_lady_ schreef:

Niets bijzonders. Ik heb een hoop leuke jasjes in de kast hangen, die draag ik gewoon met een spijkerbroek of nepleren broek. Wel besteed ik wat meer tijd aan kapsel en make up.
Maar uit ervaring weet ik inmiddels dat iedereen er in gewone kleding bij loop, dus dit jaar heb ik voor het eerst me de moeite bespaard om een leuk jurkje te kopen.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:55

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 12:35

1234 schreef:
Heeft iemand ervaring met een goede windstopper(Jas)?
Zoja, welke merken kan ik het beste op zoeken?
Prijs speelt niet zo'n hele grote rol. K heb em nodig voor op de boot dus heb echt een goede windstopper nodig :P

Ik heb een geweldige windstopper van Storm. Een zwitsers merk, ik weet dat er een importeur in Nederland zit met een winkel aan huis maar ik weet zo snel even niet waar. Maar je zou het kunnen Googlen. :) Op wintersport heb ik er niet eens een jas overheen zo warm zijn ze, echt fantastisch! Tot -15 graden vond ik een skijas niet nodig met deze windstopper :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:20

Ik heb zondag bij de ene familie al kerst gevierd. Had een zwart hemdje met een kanten V hals van de H&M aan, grijs lang vest erover en een zwart rokje met panty en grijze laarsjes. :)

Vanavond kerstborrel van mijn vriend zn vrienden. Word binnen gerookt en gedronken, dus echte kerstkleren aan vind ik wat moeilijk. Ga gewoon netjes. Blazer, shirtje en mooie broek.

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:36

Weet iemand waar je zeemeerminkleding koopt?
(En bedoel geen t-shirts met Ariëlle erop ofzo..)
Ik heb nou deze al:
Afbeelding

Ook hou ik heel erg van panterprint!! Dus daar wil ik ook meer kleding van!!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 17:18

Hm, bij die hierboven zie je wel een klein beetje dat het een Blackmilk ripoff is..
Ik heb zelf ook geen Blackmilk, te duur, maar hier zie je het wel.

Verder heb ik geen idee waar je kleding met schubben kan kopen, maar je kan natuurlijk wel van die print/strijkdingen halen en het dan op een shirt of rokje maken. :)

Over Blackmilk gesproken, ik zit hard te twijfelen om deze te kopen:
http://blackmilkclothing.com/collection ... t-leggings

Het is zo veel geld, maar hij is zo gaaf! <3

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:11

Vind die leggings niet zo geweldig maar als je er de goede benen voor hebt en voor de rest effen houdt zou het wel leuk zijn

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:13

Heeft iemand misschien nog tips voor leuke (enkel)laarsjes? Look a like shabbies zouden helemaal leuk zijn!
Niet te duur :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 21:32

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:08

Dinniej schreef:
Hm, bij die hierboven zie je wel een klein beetje dat het een Blackmilk ripoff is..

Verder heb ik geen idee waar je kleding met schubben kan kopen, maar je kan natuurlijk wel van die print/strijkdingen halen en het dan op een shirt of rokje maken. :)

Je moet gewoon kijken op eBay, daar heb ik mijn legging ook vandaan voor maar 9 euro!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:17

Afbeelding

Vinden jullie dit een outfit die ik kan dragen in de winter? (Met panty/maillot/enkellaarsjes uiteraard)
Ik vind het een heel leuk jurkje, maar in de zomer vind ik hem te donker en draag ik hem dus zelden, en ik ben bang dat hij door de vogeltjes juist weer te zomers is voor de winter haha. Dilemma's. Sorry voor de onduidelijke foto trouwens.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:26

Kan makkelijk :j

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 00:25

Leuk! :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 01:03

Ja ontzettend leuk jurkje :j !

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:23

shampyX9 schreef:
Dinniej schreef:

Je moet gewoon kijken op eBay, daar heb ik mijn legging ook vandaan voor maar 9 euro!

Haha, heb ik niet net verteld dat je wel heel erg goed kunt zien dat dat een ripoff is? :+

Edit; buiten dat weet je op Ebay nooit welke maat je krijgt, en mijn benen zijn niet echt maatje Koreaan.. :=
Als ik deze koop ga ik zeker voor een echte Blackmilk, en ik weet al precies hoe ik hem ga combineren.. <3

Als de douane je pakketje eruitpikt moet je importkosten betalen helaas, maar zo groot is die kans niet. :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:46

Ik moest laatst €35 douane kosten betalen voor iets van 87 euro...

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:52

Dat is echt veel.. :=
Gelukkig zijn de leggings van BM wel íets goedkoper, maar als ze een pakketje met 1 legging eruitpikken gok ik dat je zo rond de 20 euro kwijt bent.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:02

De leggings zijn niet echt mijn smaak. Daarnaast vind ik het 'merkje' ook totaal onbelangrijk. Hetgeen je aan hebt moet toch leuk zijn. Maakt toch niet uit of het echt of nep is. Er worden zoveel dingen nagemaakt. H&M, Vero Moda, Zara etc. die maken ook alles van elkaar na. Er zijn vrij weinig dingen die echt vernieuwend zijn in kledingland. Daarnaast vind ik het echt veel te veel geld voor een legging. De kwaliteit ziet er ook niet echt uit alsof de legging het jaren gaat volhouden (hoeft ook niet, want over een jaar is het natuurlijk uit de mode). Ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

Ik ga dit jaar wel voor een kerstjurkje :D Wel een simpele chique, niet met pailletjes en veren en dat soort dingen haha. Dat is niet mijn smaak. Twijfel alleen nog over de schoenen. Moeilijk, moeilijk.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:11

Ik snap je punt, ik koop ook bij al die winkels en daar doe ik écht niet moeilijk over.
Maar Blackmilk maakt die leggings zelf, en ik vind gewoon echt dat je zelfs op een plaatje al kwaliteitsverschil ziet. Ik koop mijn leggings meestal ook een stuk goedkoper en niet daar, maar dan niet degene met hetzelfde printje, net wat minder kwalitatief uitgevoerd. In dit geval zie je dat gewoon echt.

Overigens denk ik niet dat dit echt modeitems zijn.. Als ik bestel zal het hoogstens over een paar jaar m'n smaak niet meer zijn, maar volgens mij zijn die leggings nu ook al niet werkelijk in de mode.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:27

Wie heeft er hier allemaal een fashionblog? Kan ik leuk inspiratie op doen :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:54

Dinniej schreef:
Ik snap je punt, ik koop ook bij al die winkels en daar doe ik écht niet moeilijk over.
Maar Blackmilk maakt die leggings zelf, en ik vind gewoon echt dat je zelfs op een plaatje al kwaliteitsverschil ziet. Ik koop mijn leggings meestal ook een stuk goedkoper en niet daar, maar dan niet degene met hetzelfde printje, net wat minder kwalitatief uitgevoerd. In dit geval zie je dat gewoon echt.

Overigens denk ik niet dat dit echt modeitems zijn.. Als ik bestel zal het hoogstens over een paar jaar m'n smaak niet meer zijn, maar volgens mij zijn die leggings nu ook al niet werkelijk in de mode.

Ik vind gewoon dat je moet dragen wat je leuk vind, nu ga ik zelf ook wel eens met mode mee hoor. Maar bijvoorbeeld die lingerie-jurkjes die nu in zijn, haha ik ga toch echt niet in mijn pyama naar buiten.

@ Detroit: ik heb geen fashionblog. Maar zoek eens op Fashion-Fever, ik vind haar heel erg leuk. Make-up en kleding.