Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Opgenomen in het ziekenhuis ter observatie. Morfine werkt tot nu toe niet volledig, wel milde allergische reactie. Jippie. Hopelijk gaat het z’n werk doen, anders morgen een kijkoperatie
De beste man naast me klinkt ook nog eens verward, heeft z’n lampen aan en is de hele tijd aan het praten. Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, wel veel geweest voor werk en mijn moeder. Pff wat bizar om dit te ervaren zo.
Urbanus schreef:Mijn dochter heeft de schoolknuffel mee om te logeren bij ons.
1. Ik moet nu een dagboek invullen
2. Hoeveel bacteriën zitten er in zo'n knuffel?
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Mijn dochter heeft de schoolknuffel mee om te logeren bij ons.
1. Ga lekker los![]()
2. Gewoon wassen zou niet meer werken, you've got to kill it with fire. Of aankijken of al het leven op dat ding inmiddels al ver genoeg is om het wiel uit te vinden
M_D_H schreef:Ik heb vorige week bij hoge uitzondering toegegeven aan een split dienst, omdat ze anders door zieken het rooster niet rond kregen, Een splitdienst wil zeggen dat je in de ochtend begint, in de middag vrij bent en in de avond weer verder werkt.
Ik heb duidelijk vermeld dat dit een uitzondering was, alleen omdat er zieken waren en ze het rooster niet rond kregen en verder nooit meer! Ik voelde mij er al niet goed bij, want hij van de planning hoef je maar een vinger te geven en je bent de rest van je lichaam ook kwijt en ja hoor... Wat zie ik nu in de roosters staan? Allemaal splitdiensten en ik ben hier dus niet oke mee en hier is het laatste woord ook nog niet over gezegd!!
Urbanus schreef:Mijn dochter heeft de schoolknuffel mee om te logeren bij ons.
Urbanus schreef:Mensen hebben echt zoveel werk gemaakt van schrijven in de map.
Ik ben zo keihard de Sjaak.