Jaaa wij hebben zeker ook eens in RL geweerwolfd!! Dat maakt het beeld idd wel compleet. Echt tof hoeveel werk je erin hebt gestoken, zo creatief! Ik heb met die puzzel wel ff gevloekt maar uiteindelijk wel echt leuk Nog steeds beetje hyped haha
Jodym
Geplaatst: 12-12-22 00:20
Wauw wat een feelgood topic is dit Vind t jammer als t straks allemaal klaar is
Wat gaaf zeg Urbanus, ik heb er vannacht zelfs over gedroomd dat ik ook een slang kreeg en dat hij in mijn hand beet toen ik hem wilde pakken haha.
Jolien87
Geplaatst: 12-12-22 09:12
Tof gedaan, Detroit.
Ik had vorig jaar ook zo'n puzzeltocht bedacht maar daarmee sneed ik mijzelf in de vingers en omdat ze o.a. mijn adres wist vanuit de organisatie wist mijn lootje mij al gauw te raden. Dus die moeite had ook wel minder gekund. Dit jaar heb ik het dus maar een stukje kleiner gehouden.
Ik heb al zoveel voorpret om het pakket dat mijn lootje straks gaat krijgen.
Hopelijk komen ook alle pakketten bij de buren straks uiteindelijk terecht.
Ik zou de PostNL niet zo vertrouwen Mijn pakket stond er ook niet in!
Urbanus
Geplaatst: 12-12-22 09:33
Yonker schreef:
Ik zou de PostNL niet zo vertrouwen Mijn pakket stond er ook niet in!
Mijne ook niet!
hahahatsjoe
Geplaatst: 12-12-22 09:53
Germie gefeliciteerd !!!
suusje26
Geplaatst: 12-12-22 11:00
Ik heb de app niet dus voor mij is het sowieso een verassing wanneer er wat aankomt. Gelukkig heb ik fijne buren die pakketjes aannemen en vaak thuis zijn.
Haha, ik ben ook voor een voorjaarseditie. Doen we dan een secret paashaas? Heb nu al inspiratie voor een volgende keer en vind het stom van mijzelf dat ik nooit eerder mee gedaan heb. Wat een plezier haal ik hier uit
mijn mooie gouden doos, rondom in de doorzichtige tape! Het was een gelukje dat ik vrij snel door had hoe de doos in elkaar zat, anders was ik een tijdje bezig geweest.
Eerst de hints maar open gemaakt. Ik had voor de verzenddatum een idee wie mij had. Ga zo even kijken of dat klopt haha. Of misschien wel helemaal niet.
Hint 1
Hint 2
Hint 3
Hint 4
En alle cadeau’s
Mijn santa heeft echt super goed opgelet en ben dan ook dolblij met de cadeau’s. Mijn katten zijn denk ik ook super blij met het kattengras, misschien laten ze mijn planten dan eens heel. En die pannenlikker, top!!!! Ook nog in het zwart. Ben echt super blij met mijn pakket
Ik lees trouw mee met alle unboxings ben alleen geveild door de griep dus minder actief dan normaal hopelijk houdt het niet lang aan ben er nu al klaar mee
Urbanus
Geplaatst: 12-12-22 13:46
candalisa schreef:
Ik lees trouw mee met alle unboxings ben alleen geveild door de griep dus minder actief dan normaal hopelijk houdt het niet lang aan ben er nu al klaar mee
IK HEB MIJN PAKKET HIJ WAS ZO ZIEK MOOI VERPAKT IK BEN NU AAN HET PUZZELEN
Moet alleen zo weg MAAR VANAVOND UITGEBREID VERSLAG
Oh my god volgens mij ben ik zo verwend, de doos was ook enorm zwaar WHOOOO
Vealosz
Geplaatst: 12-12-22 14:04
Wat gaan jullie hard zeg!!!
Ik lees vandaag rustig door. Erg druk weekend gehad met de oudste die kampioenswedstrijd heeft gehad, en kampioen is geworden. En gisteren naar de Efteling geweest. En nu de eerste werkdag weer bijna klaar.