[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Femke_Tweety

Berichten: 12067
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 21:50

:') :D

VuurVleugels
Berichten: 1813
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 22:45

Weet je waar ik jeuk van krijg? 'Kindjes'. Niet kinderen, niet peuters/kleuters, nee, 'kindjes' over de vloer of thuis hebben, een 'kindje' vasthouden. Brrr :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 23:00

VuurVleugels schreef:
Weet je waar ik jeuk van krijg? 'Kindjes'. Niet kinderen, niet peuters/kleuters, nee, 'kindjes' over de vloer of thuis hebben, een 'kindje' vasthouden. Brrr :brr:
Of kids. :=

Fly_high

Berichten: 3351
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 23:02

Kids zijn veel malen erger ja :')

Femke_Tweety

Berichten: 12067
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 23:14

Zeg kids, komen jullie even kijken bij het kindje van tante?



Brrrrrrr

Vjestagirl

Berichten: 26687
Geregistreerd: 11-08-06

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 23:17

En de overtreffende trap van kids is kidz. Totaal de kriebels

Ceffyl

Berichten: 1195
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 23:50

VuurVleugels schreef:
Weet je waar ik jeuk van krijg? 'Kindjes'. Niet kinderen, niet peuters/kleuters, nee, 'kindjes' over de vloer of thuis hebben, een 'kindje' vasthouden. Brrr :brr:

Omg jaaa, kindjes :r Dat is ook zo'n ergernis van mij.

Mijn overburen hebben echt een jankjong. Als baby hoorde ik het al 24/7 krijsen en nu het een peuter is nog steeds. Ik kan niet naar buiten stappen of ik hoor gejank daar door de ramen komen. Vreselijk voor de mensen die ernaast wonen.

Mars

Berichten: 33327
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 23:52

Of dat een vader zegt ‘ik ben de papa van Storm en vlinder’ :r

Váder ben je dude, VADER.

Niobe

Berichten: 8029
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 00:08

Als ik de verhalen van ouders moet geloven, beginnen kinderen ook elke zin met “papa…” of “mama…” en zo vertellen ze het ook. Om een of andere manier irriteert me dat :=

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 09:05

Mars schreef:
Of dat een vader zegt ‘ik ben de papa van Storm en vlinder’ :r

Váder ben je dude, VADER.



Afgezien daarvan, heb je geen eigen identiteit meer???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 10:32

1 van mijn "kinders" is een minipaardjes en momenteel nog hengst. Helaas spelen de hormonen de kleine bandiet toch flink parten (hij is bijna 4) en gilt hij constant de boel bij elkaar. Dus besloten dat de ballen eraf gaan binnenkort, ook al is hij vorig jaar gekeurd voor dekdienst.


Zat erover te vertellen tegen een andere kindvrije collega. Kwam die met de opmerking "het is niet maatschappelijk geaccepteerd zeker om die taktiek op gillende kinderen toe te passen?"

:')

Sintara

Berichten: 7522
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 11:40

Jawel joh, super modern juist

FrNo

Berichten: 3683
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 11:54

:D

fjordjes

Berichten: 12098
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 14:06

Hier in Brabant/Limburg zeggen ze ipv kindjes 'kiendjes'. Nog erger

Vjestagirl

Berichten: 26687
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 19:55

Ik zit in de trein bij een krijsend kind. Mijn koptelefoon kan niet hard genoeg... verschrikkelijk.

Mars

Berichten: 33327
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 20:36

Liep gisteren in meubelzaak, stel met twee koters zat daar op een showroom bankstel met verkoper te praten over een te bestellen bank.
Koters sprongen met schoenen en al op bankstel, klommen via de rugleuning naar boven etc. En moeders roept lachend ‘Dat mag je thuis niet doen he Shanaia op mama’s nieuwe bank!’

Dude… waarom mag het in een winkel dan wel :\

Stybba

Berichten: 3017
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 22:26

Vjestagirl schreef:
Ik zit in de trein bij een krijsend kind. Mijn koptelefoon kan niet hard genoeg... verschrikkelijk.

Als het kan loop ik dan naar een wagon zonder kinderen. Maar vaak zitten ze, vooral in de vakantieperiode/weekenden verdeeld in de trein >;)


Mars schreef:
Liep gisteren in meubelzaak, stel met twee koters zat daar op een showroom bankstel met verkoper te praten over een te bestellen bank.
Koters sprongen met schoenen en al op bankstel, klommen via de rugleuning naar boven etc. En moeders roept lachend ‘Dat mag je thuis niet doen he Shanaia op mama’s nieuwe bank!’

Dude… waarom mag het in een winkel dan wel :

Wat onbeschoft :oo Zei het winkelpersoneel er niks van?

VuurVleugels
Berichten: 1813
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 22:31

Stybba schreef:
Wat onbeschoft :oo Zei het winkelpersoneel er niks van?


Oef als ex winkel- en bioscoopmedewerker kan ik je vertellen dat het echt not done is geworden om ouders aan te spreken op het gedrag van hun kinderen, tenzij er dingen echt worden gesloopt en zelfs dan is het een delicaat klusje. Je wordt he-le-maal afgemaakt als medewerker door ouders, tegenwoordig. Zelfs mensen die je eerst als redelijk inschat kunnen ineens heel vals worden als ze denken te ruiken dat je wat vind van hun kinderen... Ik kreeg in trainingen altijd te horen: 'Laat maar gaan, beter daarna de troep opruimen dan de scheldkanonnade en andere agressie van de ouders te doorstaan.'

Sta je dan met je goeie gedrag als medewerker. En dan vriendelijk moeten blijven he, als ze bezig zijn :')

Femke_Tweety

Berichten: 12067
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 22:50

En dat soort ellende krijgen wij nu dus als docenten en leerkrachten in de klas.


Kinderen die nooit meer ergens op worden aangesproken en dat dus niet meer gewend zijn. En àls je het doet ouders op je dak (ja, ook docenten en leerkrachten krijgen ouders op hun dak als kind wordt aangesproken op of straf krijgt voor ontoelaatbaar gedrag...)

En dat x 32 in een hok van 5x8 bij elkaar...

LWDaisy

Berichten: 4826
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 22:54

Niobe schreef:
Als ik de verhalen van ouders moet geloven, beginnen kinderen ook elke zin met “papa…” of “mama…” en zo vertellen ze het ook. Om een of andere manier irriteert me dat :=


Ik ben wel de "mamie" van mijn viervoeters :') Maar ik kijk wel uit om "ga maar snoepjes aan papie vragen" te zeggen, want dan krijgen ze gegarandeerd niks van mijn vriend :')

VuurVleugels
Berichten: 1813
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 22:58

Femke_Tweety schreef:
En dat soort ellende krijgen wij nu dus als docenten en leerkrachten in de klas.


Kinderen die nooit meer ergens op worden aangesproken en dat dus niet meer gewend zijn. En àls je het doet ouders op je dak (ja, ook docenten en leerkrachten krijgen ouders op hun dak als kind wordt aangesproken op of straf krijgt voor ontoelaatbaar gedrag...)

En dat x 32 in een hok van 5x8 bij elkaar...


Ja erg he, ik vrees echt voor de toekomst... Verschikkelijk hoe agressie normaal is geworden.

Urbanus

Berichten: 44992
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:33

VuurVleugels schreef:
Femke_Tweety schreef:
En dat soort ellende krijgen wij nu dus als docenten en leerkrachten in de klas.


Kinderen die nooit meer ergens op worden aangesproken en dat dus niet meer gewend zijn. En àls je het doet ouders op je dak (ja, ook docenten en leerkrachten krijgen ouders op hun dak als kind wordt aangesproken op of straf krijgt voor ontoelaatbaar gedrag...)

En dat x 32 in een hok van 5x8 bij elkaar...


Ja erg he, ik vrees echt voor de toekomst... Verschikkelijk hoe agressie normaal is geworden.



Ik heb eens een vader op mijn dak gekregen dat ik zijn dochter niet hielp met het zoeken naar haar fietssleutel.

Meisje was 15. Wat denk je zelf?

Mars

Berichten: 33327
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 23:53

Stybba schreef:
Mars schreef:
Liep gisteren in meubelzaak, stel met twee koters zat daar op een showroom bankstel met verkoper te praten over een te bestellen bank.
Koters sprongen met schoenen en al op bankstel, klommen via de rugleuning naar boven etc. En moeders roept lachend ‘Dat mag je thuis niet doen he Shanaia op mama’s nieuwe bank!’

Dude… waarom mag het in een winkel dan wel :

Wat onbeschoft :oo Zei het winkelpersoneel er niks van?


Nee, verkoopster zag ik wel blikken werpen maar ik denk dat ze ook een afweging moest maken tussen er iets van zeggen en gezeur van moeke over zich heen krijgen.

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 00:55

Mars schreef:
Nee, verkoopster zag ik wel blikken werpen

En die stomme kinderen natuurlijk net op tijd bukken.

Wij zijn vanavond wegens gebrek aan tijd en geen zin in boodschappen maar even gaan zondigen bij de Mac. Mijn hemel. Leek wel een apenkooi rond voedingstijd met al dat gekrijs. Was wel weer een mooie bevestiging dat geen kinderen krijgen de beste keuze is voor mij :) Tafeltje naast ons, zo gezellig. Papa, mama en hun twee zoontjes. Zoontje was behoorlijk vervelend waarop vader uit zijn slof barste met "ga je nu echt weer de hele avond verpesten??!"

Leuk man. Kidzzz.

Gaby
Berichten: 3409
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-23 11:26

Weet iemand nog een website of (Zuid-hollandse) winkel waar ze cadeaumanden verkopen?

In het sterilisatiepakket voor mijn vriendin gaat nu: lieve brief, dinerbon, fles wijn, pot met pepers, ingredienten voor virgin bloody mary's, kindvrij- gethemede koelkastmagneet, een doosje paracetamol en een verrassing. Heb de zelf te bedrukken mok en No Kinderchocolade nog overwogen, maar de verrassing is al vrij duur en op de dinerbon heb ik ook niet bezuinigd.
Ze wordt de 24e geopereerd.
Ik zal de komende 3 of 5 verjaardagen wel geen cadeau voor haar mogen kopen :')