Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Mijn broer die zich enorm ondankbaar gedraagt terwijl ik 80% van zijn meubels nog in elkaar moet draaien. Autistisch prima ben ik ook maar asociaal is wat anders
xPabloBokt schreef:Ik ben gewoon overspannen en ik heb geen energie om hem ook nog alles uit te moeten leggen. Hij is enorm tegendraads en staat hier dan klagend alles in elkaar te zetten. Dat trek ik nog minder dan het gewoon zelf doen
PineApple schreef:Sanniejtjuh schreef:Ja vind het ook bijzonder, volgende keer zet ik kat eerst in de auto en dan afrekenen. Hier is er geen spreekuur, alles op afspraak. Ik bel altijd ruim van te voren voor de standaard controles, en vraag dan om vroegste plekje. Meestal erg rustig.
Kat is weer bijgetrokken. Hij heeft lichte vorm van epelepsie dus eenmaal in de auto zag ik dat ie gelijk hoop ticks achter elkaar had. Nou voorlopig is er weer even vanaf. Maar er komt een keer dat ik toch ga ontploffen als zoiets weer gebeurd..
Vervelend zeg! Onze hond was altijd erg nieuwsgierig naar iedereen, maar in de wachtkamer van de dierenarts mocht hij met geen enkel dier snuffelen van mij. Alleen maar naast me zitten en wachten. Dieren komen niet voor niets bij de dierenarts denk ik dan maar, naast dat het gewoon goed fatsoen is om je dier bij te houden wil je ook niet dat hij een virus oploopt van een ander.
Flying_Angel schreef:Aan twee meiden van een jaar of 14/15. Stonden bij de bushalte, maar de chauffeur weigerde ze, ze hadden geen mondkapje. Grote mond, maar wegwezen. Vervolgens dikke middelvinger en uitingen naar de chauffeur. Meiden, waar is jullie fatsoen
fotolijstje schreef:Dat mijn platenspeler stukjes van de plaat overslaat
xPabloBokt schreef:fotolijstje schreef:Dat mijn platenspeler stukjes van de plaat overslaat
Doet hij dat maar bij een specifieke plaat?
Zo ja, dan is je plaat krom.
Zo niet, dan is je contragewicht te licht ingesteld en moet je die zwaarder zetten zodat je naald dichter bij de plaat komt te liggen.
MarlindeRooz schreef:Ik denk omdat het een bloedirritante rode ku*t ferrari is.