Past prima bij je boom

Dat Hogwarts paspoort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Ik denk dat ik eruit ben.... Sneeuwneus ben jij mijn Santa?
Op je profiel staat dat je student Diergeneeskunde bent. Van de mensen die ik nog over had als mogelijkheden ben jij de enige die dat doet. Zeg ja
Sneeuwneus schreef:Tanya schreef:Ik denk dat ik eruit ben.... Sneeuwneus ben jij mijn Santa?
Op je profiel staat dat je student Diergeneeskunde bent. Van de mensen die ik nog over had als mogelijkheden ben jij de enige die dat doet. Zeg ja
Jaaaaaaa!![]()
![]()
Zo leuk om te lezen dat het pakket geslaagd was! Het had eigenlijk precies na het kaartje aan moeten komen. Ik ben zó opgelucht dat het er nog voor de kerst is, zat wel 10x per dag de track and trace na te gaan. Heel stiekem was de husky op het kaartje ook een hint.Ik wist (natuurlijk, haha) wel dat je meedeed aan nog een SSS, maar het was niet in me opgekomen dat hij voor wolf aangezien zou worden en er een link naar dat topic gelegd werd. Oeps. Gelukkig was je er zelf al achtergekomen dat het hier vandaan kwam. Heel veel plezier met de spulletjes en fijne feestdagen!!
![]()
En ik duim mee voor een negatieve corona testuitslag!
Ps ik heb zelf geen verstand van Harry Potter, maar heb me zo goed mogelijk geprobeerd in te lezen. Het shirt heb ik zelf laten bedrukken en ben meermaals gaan checken wat muggles nou precies zijn, klinkt nl net een ziekte.
Citaat:Willen alle Lootjes die nog bezig zijn met raden in dit topic een verzoek plaatsen voor een extra hint?
Er zijn nog te veel open plekken
Citaat:Er zijn op dit moment nog 5 Santa's die een pakket moeten krijgen. 1 van deze Santa's zal als het goed is vandaag worden bezocht. Voor de rest staan alle track en trace codes op onbekend helaas...
Dit houd tevens 1 dat voor het eerst... Alle pakketten zijn verzonden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daar ga ik mij toch straks verdomme een fles wijn op leeg drinken, cheers to that!
Citaat:Met betrekking tot de berichten in mijn inbox die ik nog niet vermeld heb (uit mijn hoofd gezegd 3 stuks) daar kom ik vanavond op terug, ik was deze ochtend en middag afgeleid door de track en trace en moet nu op weg voor mijn revalidatie therapie!
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:Willen alle Lootjes die nog bezig zijn met raden in dit topic een verzoek plaatsen voor een extra hint?
Er zijn nog te veel open plekken
Blinnii schreef:Is dat een vereiste? Ik ben namelijk nog profielen aan het screenen en ik hoop eigenlijk gewoon zo mijn Santa te vinden. Ik heb wel een vermoeden al, maar krijg niet alle hints sluitend..![]()
Mocht het wel een vereiste zijn, kom dan maar op met die hint!
Citaat:@StonedRomy, jouw Santa geeft mij het volgende door: Bij hint 2 had ik staan dat het aantal onderstreepte woorden in de gedichtjes staat voor het aantal letters in mijn naam. Dit zijn er dus 8. Er staan niet zoveel bokkers op de lijst met 8 letters in de naam (en nu al helemaal niet meer).
Citaat:Africanlady, Het boek is een hint in combinatie met het kaartje wat je eerder hebt gehad
Banjer schreef:Daar dacht ik ook al aan.. en dan kom ik op Pascalle90 uit... dus een gokje... Pascalle90 ben jij mijn SS?