Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:27

Wat een leuk pakket Tanya, jouw SS heeft echt goed opgelet +:)+

Past prima bij je boom :D

Dat Hogwarts paspoort :oo

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:32

Tanya schreef:
Ik denk dat ik eruit ben.... Sneeuwneus ben jij mijn Santa?
Op je profiel staat dat je student Diergeneeskunde bent. Van de mensen die ik nog over had als mogelijkheden ben jij de enige die dat doet. Zeg ja :')

Jaaaaaaa! *\%/* *\o/*

Zo leuk om te lezen dat het pakket geslaagd was! Het had eigenlijk precies na het kaartje aan moeten komen. Ik ben zó opgelucht dat het er nog voor de kerst is, zat wel 10x per dag de track and trace na te gaan. Heel stiekem was de husky op het kaartje ook een hint. :D Ik wist (natuurlijk, haha) wel dat je meedeed aan nog een SSS, maar het was niet in me opgekomen dat hij voor wolf aangezien zou worden en er een link naar dat topic gelegd werd. Oeps. Gelukkig was je er zelf al achtergekomen dat het hier vandaan kwam. Heel veel plezier met de spulletjes en fijne feestdagen!! {:) <|- En ik duim mee voor een negatieve corona testuitslag!

Ps ik heb zelf geen verstand van Harry Potter, maar heb me zo goed mogelijk geprobeerd in te lezen. Het shirt heb ik zelf laten bedrukken en ben meermaals gaan checken wat muggles nou precies zijn, klinkt nl net een ziekte. _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:38

Sneeuwneus schreef:
Tanya schreef:
Ik denk dat ik eruit ben.... Sneeuwneus ben jij mijn Santa?
Op je profiel staat dat je student Diergeneeskunde bent. Van de mensen die ik nog over had als mogelijkheden ben jij de enige die dat doet. Zeg ja :')

Jaaaaaaa! *\%/* *\o/*

Zo leuk om te lezen dat het pakket geslaagd was! Het had eigenlijk precies na het kaartje aan moeten komen. Ik ben zó opgelucht dat het er nog voor de kerst is, zat wel 10x per dag de track and trace na te gaan. Heel stiekem was de husky op het kaartje ook een hint. :D Ik wist (natuurlijk, haha) wel dat je meedeed aan nog een SSS, maar het was niet in me opgekomen dat hij voor wolf aangezien zou worden en er een link naar dat topic gelegd werd. Oeps. Gelukkig was je er zelf al achtergekomen dat het hier vandaan kwam. Heel veel plezier met de spulletjes en fijne feestdagen!! {:) <|- En ik duim mee voor een negatieve corona testuitslag!

Ps ik heb zelf geen verstand van Harry Potter, maar heb me zo goed mogelijk geprobeerd in te lezen. Het shirt heb ik zelf laten bedrukken en ben meermaals gaan checken wat muggles nou precies zijn, klinkt nl net een ziekte. _O-

Echt een fantastisch pakket, heel erg bedankt!
En ik kan je zeker aanraden om de boeken te gaan lezen of de films te gaan kijken, haha :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:06

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Willen alle Lootjes die nog bezig zijn met raden in dit topic een verzoek plaatsen voor een extra hint?
Er zijn nog te veel open plekken

Citaat:
Er zijn op dit moment nog 5 Santa's die een pakket moeten krijgen. 1 van deze Santa's zal als het goed is vandaag worden bezocht. Voor de rest staan alle track en trace codes op onbekend helaas...
Dit houd tevens 1 dat voor het eerst... Alle pakketten zijn verzonden :oo :oo :wow: :wow: :):) *\%/*
En daar ga ik mij toch straks verdomme een fles wijn op leeg drinken, cheers to that!

Citaat:
Met betrekking tot de berichten in mijn inbox die ik nog niet vermeld heb (uit mijn hoofd gezegd 3 stuks) daar kom ik vanavond op terug, ik was deze ochtend en middag afgeleid door de track en trace en moet nu op weg voor mijn revalidatie therapie!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:12

Ik wil graag een extra hint :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:13

Banjer schreef:

Toevallig heb ik voor jou een extra hint in mijn inbox staan geloof ik...
Moment:

Citaat:
“Geef jij de boekjes volgend jaar ook aan jouw lootje?”

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:15

wat een leuk pakket Tanya :)

En super dat dit jaar alle pakketten verzonden zijn!! Hopelijk komt alles nog voor de kerst binnen maar zo niet dan zal het vast niet minder gewaardeerd worden, iedereen heeft echt zn best gedaan vind ik!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:55

M_D_H schreef:
Banjer schreef:

Toevallig heb ik voor jou een extra hint in mijn inbox staan geloof ik...
Moment:

Citaat:
“Geef jij de boekjes volgend jaar ook aan jouw lootje?”

Hmm kan ik nog niet veel mee.. maar ik zoek verder :+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:00

Misschien heeft zij de boekjes vorig jaar van haar lootje gekregen?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:01

Daar dacht ik ook al aan.. en dan kom ik op Pascalle90 uit... dus een gokje... Pascalle90 ben jij mijn SS? :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:04

Tanya, wat een geweldig leuk pakket zeg! Wat heb jij originele kadootjes weten te scoren Sneeuwneus!

En wauw, alle pakketjes verstuurd, dat is goed nieuws! Nu dus wachten op postnl en hopen dat er niets verloren is gegaan.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:12

lous

Een vogel kwam hier langs gevlogen en die is wat sipjes.... je hebt haar nog steeds niet geraden.

|(

Weet niet of je ermee bezig bent maar het lijkt in dit topic niet echt het geval..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:20

Ik ga de vogel proberen te verblijden en zo nog even doorgaan met nadenken en zoeken....sorry Y;(

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:24

MerelV

Ben jij mijn SS?
Je woonplaats is wel een sterke hint. Plus vogel. ;)

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:35

Lous schreef:
MerelV

Ben jij mijn SS?
Je woonplaats is wel een sterke hint. Plus vogel. ;)

Was best een leuke hint geweest, maar helaas ik ben niet jouw Santa.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:39

Pakketje! :j

De doos
Afbeelding

Pakjes uit de doos
Afbeelding

Kaartje
Afbeelding

Pakjes <3
Afbeelding

En nog 2 pakjes die nakomen zegt mijn SS! Dubbel feest!

Volgens mijn Santa zitten mijn hints in de doos.. er zit naast het kaartje en pakjes niks anders in de doos. De link op het kaartje zegt dat mijn vakantie naar Nepal gaat. Is dat dan mijn eerste hint? Ik ga op onderzoek uit de komende dagen of er iemand een link heeft met Nepal.. nu eerst een avond lesgeven..

Santa alvast heel erg bedankt! Een heerlijk verwenpakket met lekkers om te eten en mee te ontspannen. Ik ga vinden wie je bent!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:22

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Willen alle Lootjes die nog bezig zijn met raden in dit topic een verzoek plaatsen voor een extra hint?
Er zijn nog te veel open plekken

Is dat een vereiste? Ik ben namelijk nog profielen aan het screenen en ik hoop eigenlijk gewoon zo mijn Santa te vinden. Ik heb wel een vermoeden al, maar krijg niet alle hints sluitend.. :+

Mocht het wel een vereiste zijn, kom dan maar op met die hint! :')

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:22

Zo, ik liep even een paar dagen achter na een dikke discussie hier over activiteiten van ontvangers. Maar super leuk om nu aan het einde te lezen dat alle pakketten verzonden zijn, super!!! Ik duim dat ze allemaal dit jaar (voor kerst) nog aankomen, maar weet ook hoe groot de druk op de bezorgers nu is. Ze doen heus allemaal hun best!

Wat een gave pakketten komen er ook weer voorbij, het blijft echt een geweldig topic!

Ik heb niet standaard melk in huis, dus dat gekocht zodat ik de verschillende smaken hot choco van mijn SS kan gaan proberen, nu nog even het lef vinden om de mooie verpakking los te maken, en te gokken welke smaak ik lekker vind :+ Ik ben echt zon zeikerd, maar vind het een enorm leuk cadeau, daagt juist uit tot iets wat ik dus zelf niet zou durven meenemen. De nieuwsgierigheid gaat heus wel winnen straks :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:43

Blinnii schreef:
Is dat een vereiste? Ik ben namelijk nog profielen aan het screenen en ik hoop eigenlijk gewoon zo mijn Santa te vinden. Ik heb wel een vermoeden al, maar krijg niet alle hints sluitend.. :+

Mocht het wel een vereiste zijn, kom dan maar op met die hint! :')

Als je verwacht het te halen zonder hint, dan hoeft het uiteraard niet.
Maar er zijn een paar Santa's die vast lijken te zitten en we willen dit jaar niet alleen alle pakjes verzonden hebben, maar we willen ook alle Santa's geraden hebben :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:44

Secret Santa Hint

Citaat:
@StonedRomy, jouw Santa geeft mij het volgende door: Bij hint 2 had ik staan dat het aantal onderstreepte woorden in de gedichtjes staat voor het aantal letters in mijn naam. Dit zijn er dus 8. Er staan niet zoveel bokkers op de lijst met 8 letters in de naam (en nu al helemaal niet meer).

Citaat:
Africanlady, Het boek is een hint in combinatie met het kaartje wat je eerder hebt gehad
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 23-12-20 18:48, in het totaal 3 keer bewerkt

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:44

Ben wel benieuwd waar dat chocomelk pakket vandaan komt, zag er leuk uit!

Wauw alle pakketten verstuurd, wat fijn!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:45

Van de xenos volgens mij :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:46

Ik verheug mij nu al op het weekend :+
Lekker na het douchen mijn eenhoorn pak aan _O- heerlijk warm is die!

En moet ook nog steeds van een blok chocolade een soort chocolademelk maken,Fem heeft hetzelfde gekregen :o

Is de chocolademelk pakket die met die 9 verschillende doosjes? Zoja,op naar de Xenos mensen.

lous

Ik ga het vogeltje niet specificeren want dat is te makkelijk :D

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:51

Banjer schreef:
Daar dacht ik ook al aan.. en dan kom ik op Pascalle90 uit... dus een gokje... Pascalle90 ben jij mijn SS? :D

Ja ik ben jouw ss! Ik hoop dat je van het pakket geniet!

Ik opende met “hola”, ik heb een Spaans paard en daarover staat iets in mijn onderschrift.

Ik was vorig jaar degene die geen pakket kreeg, uiteindelijk heb ik een pakket van de organisatie gekregen en die was opgevuld met de boekjes en cdroms. Heel laat kreeg ik ineens toch nog een pakket van mijn originele santa. De boekjes waren dus ook een hint.
Laatst bijgewerkt door Charlottemv op 23-12-20 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:55

Ik geniet er zeker van... als de Action (?) weer open is, dan ga ik ook die Oreo’s halen... echt veel te lekker :D en de rest is ook echt top... ben er heel blij mee <3