Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:51

Een of ander feestje met stampmuziek.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:56

20 oktober gebeld met een andere provider omdat ik wil overstappen. Zo geregeld. Maar nu, 4 dagen later nog steeds geen simkaart binnen en morgen verloopt mijn abonnement -O-

Zou binnen 1a 2 dagen mijn simkaart binnen hebben, nou mooi niet dus. Had de simkaart uiterlijk vandaag verwacht. Vandaag de hele dag gewerkt en nu is de klantenservice dicht. Morgen maar bellen waar die blijft.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:13

MoniekJ schreef:
Griepprik gehaald en mijn huisarts vroeg hoe het ging. Nou watervallen gingen open..
Zo vervelend waar zoveel mensen bij staan :+
Nee, mensen huil niet omdat griepprik pijn doet hoor haha.

:knuffel:

@Tova: Op zondag bellen? Ik help je hopen dat de klantenservice dan bereikbaar is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:21

MoniekJ schreef:
Griepprik gehaald en mijn huisarts vroeg hoe het ging. Nou watervallen gingen open..

Ik kom er net achter dat ik de helft te weinig mohair besteld heb voor mijn breiproject. :=

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:23

Ineke2 schreef:
MoniekJ schreef:

@Tova: Op zondag bellen? Ik help je hopen dat de klantenservice dan bereikbaar is :=

Aldus het bandje van de klantenservice die ik vandaag belde zijn ze morgen bereikbaar. Ik ga het zien :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:26

Zebrastreep schreef:
MoniekJ schreef:

Laat dat huilen om prikken maar aan mij over :')

Hoe gaat het nu met alles?

Haha ben ondertussen naalden wel gewend.

Met mijn diabetes gaat het redelijk. Verder niet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:32

Myfairytale schreef:
Heel verstandig! Alleen wil partner niets uitbesteden, maar zelf doen. :roll:
Normaal kan hij dat ook wel, maar we zitten enorm krap in de tijd én weten van deze tuin nog niet goed en wat er gesnoeid moet worden. Dilemma dus.

Kun je je partner niet overtuigen dat het daarom JUIST heel handig is om de hovenier te laten komen?
Die kan jullie mooi de eerste keer voordoen wat wel of juist niet moet worden gesnoeid :j

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:43

De schooierende honden van mijn schoonouders. Kan niet eens normaal wat eten....

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:58

Cayenne schreef:
Myfairytale schreef:
Heel verstandig! Alleen wil partner niets uitbesteden, maar zelf doen. :roll:
Normaal kan hij dat ook wel, maar we zitten enorm krap in de tijd én weten van deze tuin nog niet goed en wat er gesnoeid moet worden. Dilemma dus.

Kun je je partner niet overtuigen dat het daarom JUIST heel handig is om de hovenier te laten komen?
Die kan jullie mooi de eerste keer voordoen wat wel of juist niet moet worden gesnoeid :j

Hey ja, da's wel een goeie zeg! :)*
Thanks, dat ga ik als argument gebruiken. :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 22:00

Dat mijn nog geen 6 maanden oude broek vandaag voor de tweede keer op een naad gescheurd is en nu is het echt wel gebeurd helaas. Ik heb de laatste tijd heel veel versleten broeken en dit was eigenlijk mijn enige lange spijkerbroek die nog netjes was.. |o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 22:54

Al die fitness dieet topics en dat viruswaanzin topic, echt kom hier voor mn rust hoor :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 23:23

Net even een dik stressmoment ik wou inloggen op mijn laptop en die pakt mijn wachtwoord niet. Kreeg ik daarna de optie 2 uur wachten en dan opnieuw proberen. Gelukkig is mijn mobiel verbonden met mijn laptop en kon ik zo een code ontvangen om mijn wachtwoord te wijzigen.

Wat er nou precies mis is gegaan weet ik ook niet ik ben blij dat het is opgelost man wat een stress :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 02:18

Aan mijn buurvrouw die het weer voor elkaar kreeg dat mijn dochter bijna van haar pony af viel. Kind durft nu alleen nog maar in het bos te rijden en niet meer in de paddock.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 03:48

Dat ik wakker werd om te plassen zonet en mij afvroeg: Hé, is het nu 2.43 met de klok een uur terug of moet die nog komen. Nu ben ik klaar wakker omdat ik dat graag wil weten :+ Ik gok dat de klok nog een uurtje terug moet :=

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 04:20

Infuus van insulinepomp losgetrokken in mijn slaap. Zit nu natuurlijk weer erg hoog.
Ik wil slapen :z

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 04:21

DeMolenhoek schreef:
Dat ik wakker werd om te plassen zonet en mij afvroeg: Hé, is het nu 2.43 met de klok een uur terug of moet die nog komen. Nu ben ik klaar wakker omdat ik dat graag wil weten :+ Ik gok dat de klok nog een uurtje terug moet :=

Is al gebeurd. Het is nu 3.21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 04:51

Met geen mogelijkheid kunnen slapen :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 06:43

Caira schreef:
DeMolenhoek schreef:

Is al gebeurd. Het is nu 3.21

Vandaar dat ik om. 4 uur klaar wakker was.
Ik heb de week vroege dienst gehad 03.30 opstaan. De zondag word ik dan om 5 uur wakker....
Dus ik destraks ect, Jezus 4 uur en ik ben klaar wakker... Maar nee m'n mobiel is al terug gezet qua tijd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:20

Hekwerken op mijn werk plaat gewaaid. Samen met collega die naar huis ging de boel open gegooid zodat ik terrein op kan en zei naar huis. Nadeel is dat het nu open is helemaal.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:33

brokjes schreef:
Met geen mogelijkheid kunnen slapen :(

Dit continue wakker worden en met geen mogelijkheid meer kunnen slapen. Ook de meest debiele dromen hebben dan. Ik ben dr maar uit gerold toch straks werken.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:56

Lestrange01 schreef:
Ik word altijd wagenziek wanneer ik metrolijn c neem. Deze keer dus weer maar voor het eerst zo erg. Afschuwelijk want ik reis 40 minuten en het mondkapje maakt het erger omdat ik geen frisse lucht krijg.

Twee stops voordat ik op mijn eindbestemming zou zijn moest ik overgeven. Gelukkig kwam er niks uit, want ik had acht uur geleden voor het laatst gegeten. Helemaal in paniek, ik dacht "dan maar in mijn mondkapje" :')

En daarna voel ik me zoo poedersuiker, zat helemaal rillend en zwetend in de metro, heel de tijd kokhalzen, in een balletje opgekruld zodat ik niet weer moest overgeven. Kwam er iemand binnen (ik was de enige in de wagon daarvoor). "Ja waarom heb je geen mondkapje op?!!" Ja sorry mevrouw, ben even bezig met sterven hier :=.

Ik ben er zo klaar mee, ik ga pilletjes kopen bij de kruidvat, hopelijk werken ze

Edit: of als iemand weet waar je pillen kan kopen die goed helpen, graag!

Bij mij werken echt alleen de primatour pilletjes, die gele met een hele vieze smaak

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 08:59

Niet lekker geslapen, steeds wakker met vage dromen. Of omdat ik ongeveer uit bed viel (Slaap bij een vriendin, zij heeft een 1 persoonsbed, thuis heb ik een 180 bed :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:41

M’n moeder en haar kinderachtige jankgedrag. Echt, mens, laat je nakijken. :roll:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 10:48

Jessica_1998 schreef:
Niet lekker geslapen, steeds wakker met vage dromen. Of omdat ik ongeveer uit bed viel (Slaap bij een vriendin, zij heeft een 1 persoonsbed, thuis heb ik een 180 bed :')

Oeps :')

Gisteren ontzettend druk in het bos.. Gezinnen met pubers die boos zijn want het regent en het bereik is daar slecht, grote groepen volwassenen met maar 2 honden bij. Oh en de leukste: Mensen die bang zijn van mijn hond (is het enige losloop gebied in de buurt, jullie hebben het complete bos. Ga dan weg hier. := )

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 11:11

Dat het zondag is en morgen dus maandag en dat betekent dat ik weer met mijn begeleider contact heb. Die me vrijdag niet zo vriendelijk meldde dat ze mijn eigen (oprecht goedbedoelde) initiatief niet kon waarderen. Want dat was niet volgens de planning. En op deze manier wist ze niet of we het tot een goed einde konden brengen als ik niet veranderde. En dat het voor haar dus nu goed was zo en dat ik me moest aanpassen. Zucht. Leuk joh, dat afstuderen op HBO niveau |o