Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:MoniekJ schreef:Griepprik gehaald en mijn huisarts vroeg hoe het ging. Nou watervallen gingen open..
Zo vervelend waar zoveel mensen bij staan![]()
Nee, mensen huil niet omdat griepprik pijn doet hoor haha.
![]()
@Tova: Op zondag bellen? Ik help je hopen dat de klantenservice dan bereikbaar is
Zebrastreep schreef:MoniekJ schreef:Griepprik gehaald en mijn huisarts vroeg hoe het ging. Nou watervallen gingen open..
Zo vervelend waar zoveel mensen bij staan![]()
Nee, mensen huil niet omdat griepprik pijn doet hoor haha.
Laat dat huilen om prikken maar aan mij over![]()
Hoe gaat het nu met alles?
Myfairytale schreef:Heel verstandig! Alleen wil partner niets uitbesteden, maar zelf doen.![]()
Normaal kan hij dat ook wel, maar we zitten enorm krap in de tijd én weten van deze tuin nog niet goed en wat er gesnoeid moet worden. Dilemma dus.
Cayenne schreef:Myfairytale schreef:Heel verstandig! Alleen wil partner niets uitbesteden, maar zelf doen.![]()
Normaal kan hij dat ook wel, maar we zitten enorm krap in de tijd én weten van deze tuin nog niet goed en wat er gesnoeid moet worden. Dilemma dus.
Kun je je partner niet overtuigen dat het daarom JUIST heel handig is om de hovenier te laten komen?
Die kan jullie mooi de eerste keer voordoen wat wel of juist niet moet worden gesnoeid
Caira schreef:DeMolenhoek schreef:Dat ik wakker werd om te plassen zonet en mij afvroeg: Hé, is het nu 2.43 met de klok een uur terug of moet die nog komen. Nu ben ik klaar wakker omdat ik dat graag wil wetenIk gok dat de klok nog een uurtje terug moet
Is al gebeurd. Het is nu 3.21
Lestrange01 schreef:Ik word altijd wagenziek wanneer ik metrolijn c neem. Deze keer dus weer maar voor het eerst zo erg. Afschuwelijk want ik reis 40 minuten en het mondkapje maakt het erger omdat ik geen frisse lucht krijg.
Twee stops voordat ik op mijn eindbestemming zou zijn moest ik overgeven. Gelukkig kwam er niks uit, want ik had acht uur geleden voor het laatst gegeten. Helemaal in paniek, ik dacht "dan maar in mijn mondkapje"![]()
En daarna voel ik me zoo poedersuiker, zat helemaal rillend en zwetend in de metro, heel de tijd kokhalzen, in een balletje opgekruld zodat ik niet weer moest overgeven. Kwam er iemand binnen (ik was de enige in de wagon daarvoor). "Ja waarom heb je geen mondkapje op?!!" Ja sorry mevrouw, ben even bezig met sterven hier.
Ik ben er zo klaar mee, ik ga pilletjes kopen bij de kruidvat, hopelijk werken ze
Edit: of als iemand weet waar je pillen kan kopen die goed helpen, graag!
Jessica_1998 schreef:Niet lekker geslapen, steeds wakker met vage dromen. Of omdat ik ongeveer uit bed viel (Slaap bij een vriendin, zij heeft een 1 persoonsbed, thuis heb ik een 180 bed