Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Absolem schreef:Naja kan zijn dat ze proberen te pijlen hoe veel er mee gedaan is. Oftie veel in de hand is.
Voor het zelfde geld is het iemand die graag een jong paard wil maar geen zin heeft in zo een enorme neuroot waar je echt helemaal vanaf nul mee moet beginnen (halstertraining etc bedoel ik daarmee).
StalNollie schreef:Absolem schreef:Naja kan zijn dat ze proberen te pijlen hoe veel er mee gedaan is. Oftie veel in de hand is.
Voor het zelfde geld is het iemand die graag een jong paard wil maar geen zin heeft in zo een enorme neuroot waar je echt helemaal vanaf nul mee moet beginnen (halstertraining etc bedoel ik daarmee).
Het betreft een atje waarbij in adv staat dat deze braaf en sociaal in de hand is netjes basis. Maar zo'n vragen snap ik omtrent opvoeding maar zadel/tuig/longe voor een 2jarige... Sorry maar dan ben ik ergens achter gebleven in de ontwikkeling dat we dot met 2jarige doen.
Amber_anne schreef:Ik zie ze helaas vaker voorbij komen. Bereden 2 jarige
Voor mij zou het ook een nadeel zijn en zou er zeker geen een kopen die op die leeftijd al bereden is.
Anoeska27 schreef:Maar ook daar leg je neem ik aan nog geen zadel op...
Merlen schreef:Er heeft zonet een verkoper getracht ons op te lichten.
Via chat had mijn vriend een bedrag overeengekomen voor een landbouwwerktuig voor de tractor.
Vriend betaalt.Verkoper telt het geld en zegt dat ze een hoger bedrag overeengekomen waren.Wat niet klopt.
Vriend zegt dat hij het dan niet meeneemt en met mijn hulp maken we het werktuig terug los uit de hefarmen van de tractor.
De verkoper is ondertussen even zijn schuur in gegaan.
Hij geeft het geld terug en wanneer mijn vriend het nakijkt,merkt hij dat er 50€ is achtergehouden.
Merlen schreef:Aan de politie verklaarde hij dat hij al het geld de hele tijd netjes opgevouwen in zijn hand had gehouden.
[ [url=m/bekdrW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet waar dus als je het het bewuste briefje bekijkt.Al de briefjes hadden we net ervoor uit de bankautomaat gehaald.
(Ga nu het briefje in quarantaine leggen.Wie weet waar hij het gestopt had.)
Edit:Zijn tractor was ook verkocht en zou morgen opgehaald worden.Ik heb hem uit nieuwsgierigheid een bericht gestuurd met de vraag of hij nog steeds te koop stond en heb direct een reactie ontvangen dat hij nog beschikbaar was.Ik hoop dat hij die persoon die hem gekocht heeft ook niet oplicht.