Maar eigenlijk weet ik ook dondersgoed dat ik daar mee moet stoppen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Dat de pup 10min voor we de deur uitgaan nog even in de keuken poept - terwijl ze een uur ervoor plasje was gaan doen < zal toen de rust niet gehad hebben om te poepen dan denk ik. Nu is ze pas een week hier en heeft het z'n tijd nodig enz. Ze kan er ook niks aan doen, maar het is wel jammer zo vroeg op de ochtend als je met 10 dingen tegelijk bezig bent omdat zoonlief naar school moet en manlief maandafsluiting heeft en vroeger als normaal weg moet - die helpt normaal met veel dingen hihi. Achja, kan niet altijd feest zijn he
Britta31 schreef:cursebreaker schreef:Dat de pup 10min voor we de deur uitgaan nog even in de keuken poept - terwijl ze een uur ervoor plasje was gaan doen < zal toen de rust niet gehad hebben om te poepen dan denk ik. Nu is ze pas een week hier en heeft het z'n tijd nodig enz. Ze kan er ook niks aan doen, maar het is wel jammer zo vroeg op de ochtend als je met 10 dingen tegelijk bezig bent omdat zoonlief naar school moet en manlief maandafsluiting heeft en vroeger als normaal weg moet - die helpt normaal met veel dingen hihi. Achja, kan niet altijd feest zijn he
Je bent er gelukkig niet in gaan staan.
Marcella schreef:Dat ik mij voor 09.00 uur moest ziek melden, maar niemand van het bedrijf bereikbaar was voor 09.00 uur.En nu doen ze moeilijk, want je kan je niet zeikmelden op je vrije dag wat de grootste flauwekul is.
![]()
Zal morgen wel zo zijn dat ik mij niet ziek kan melden en eigenlijk maar gewoon moet gaan werken.