Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desty schreef:Stekkers zijn onzin. Muggen komen op de CO2 uit je adem af. Het enige wat helpt zijn klamboe - deet echt op elke cm2 van je blote huid of stoppen met ademen
Ventilator helpt inderdaad ook! Kunnen ze niet landen.
Schemerdier schreef:Zo'n stekker is toch gewoon vergif? Lijkt me dat dat wel werkt ja
fohadie schreef:Hoe werkt dat bannen eigenlijk op Bokt? Aangezien er een Bokker is die steeds opnieuw een account aanmaakt nadat ze geband is? Ik dacht dat het per ipadres ging, maar blijkbaar niet. Dit is al het zoveelste account.
En nee, ik ga niet in dit topic zeggen om wie dit gaat. En ja, is gemeld bij de mods.
fohadie schreef:fohadie schreef:Hoe werkt dat bannen eigenlijk op Bokt? Aangezien er een Bokker is die steeds opnieuw een account aanmaakt nadat ze geband is? Ik dacht dat het per ipadres ging, maar blijkbaar niet. Dit is al het zoveelste account.
En nee, ik ga niet in dit topic zeggen om wie dit gaat. En ja, is gemeld bij de mods.
Pfff, en volgens mij is ze weer terug. Telkens in het weekend maakt ze opnieuw een account aan nadat ze permanent is gebandTe herkennen aan de schrijffouten. Ik wacht nog op 1 woordje, dan weet ik zeker dat zij het weer is.en zal ik weer temmen.
6 accounts in een maand tijd. Zucht... Je zou daar toch iets mee moeten kunnen? Ik bedoel, ze blijft nieuwe accounts aanmaken en de Mods blijven haar bannen. Bestaat er net iets waarmee je iemand permanent band en dat degene gewoon geen toegang meer krijgt op Bokt?
eilleen333 schreef:Kan je ook voorkomen dat iemand op whatsapp berichten uit je chat verwijderd?
Er is een truuc met de back-up, maar dan ben je alles wat daarna is binnengekomen kwijt. Dat zoek ik niet.
Ik heb iemand die ook berichten in het verleden verwijderd, dus ik zou eigenlijk willen voorkomen dat dat nog kan. Maar dat kan zeker niet?
Ik maak nu van alles screenshots, maar dat is ook niet echt houdbaar.