Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar hij is verandert en hij doet anders, wil ik settelen for less? Nee ook dat niet... Fwb heb ik op zich vrede mee, maar niet alleen op de momenten dat het hem uit komt. En daar heb ik dan weer géén voldoening aan. Vandaar de continue twijfels.
. Anderzijds geloof ik ook wel dat hij daar totaal niet over nadenkt, plannen is sowieso niet echt zijn ding zullen we maar zeggen. Cer schreef:Ik denk dat LF stiekem toch hoop dat FWB bijdraait en voor haar kiest als de vrouw van zn leven... En FWB doet precies dát om die hoop hoog te houden![]()
vervolgens zit ze op de reservebank en viert hij zn feestje... Als je dat wil en aankunt, is daar niks mis mee. En zo niet, dan kan je altijd nog afscheid nemen.. maar denk niet dat ie bijdraait... dan had ie dat al 100x kunnen doen..
Dat denk ik, maar ik ken de beste jongen niet..

En daarna gaan ze weer net zo vaag doen. Je hebt er niks aan! 
leuke gesprekken tot laat, ook over helemaal niks, en we kijken wel wat ervan komt haha listiglistje schreef:Gelukkig zit mijn FWB toch net wat anders in elkaar. geen hoop geven, eerlijkheid en duidelijkheid qua afspraken,
ook is het hem niet om het fysieke te doen en heeft hij veel respect voor mij en mijn gevoelens.
We appen vanaf begin januari een paar keer per dag/nacht dagelijks en soms hele lange serieuze gesprekken of geinige dingen.
Hij reageert ook altijd direct op mijn berichtjes en stuurt zelf veel![]()
Sterker nog als we iets fysiek afspreken heeft hij zelf last van schuldgevoelens, bang voor mijn gevoelens of dat hij fysiek misbruik van mij maakt.
Daarom hield hij eerst de boot af qua afspreken, nu weer een paar keer afgesproken en aangegeven dat ik het fysieke deel goed kan scheiden.
Ik heb alleen aangegeven dat ik niet wil knuffelen, dat wil hij wel altijd graag...maar dan kan ik in mijn koppie niet verwerken.
We hebben allebei niets anders lopen, dus voor nu prima, mocht hij of ik iemand serieus gaan daten dan stopt het fysieke gedeelte.
Dus ik denk dat het zo wel kan werken en ik heb geen hoop op een relatie, al kunnen we
echt heel goed samen op alle vlakken,
maar toch het leeftijdsdingetje van zijn kant denk ik... al zal hij dat niet tegen mij zeggen.
Maar ik heb gezegd dat ik heel goed begrijp dat hij zijn toekomstbeeld anders ziet.
) vond ik echt leuk. Toen hij serieuze date kreeg liet hij het echter behoorlijk afweten en daar ben ik tot de dag van vandaag nog steeds pissig over.. Dat het contact dan verandert is helemaal logisch, maar hij liet me barsten en veranderde in een ongeïnteresseerde hork, duurde alleen ff voor ik dat inzag. 
maar heb ook nooit een muziek idool gead waar ik voor in katzwijm viel. Ben daarin kennelijk wat nuchterder in. Voor mij zijn gevoelens iets wat langzaam aan groeit en meer een vorm van gemis als die persoon zou wegvallen. Iemand waar ik me voor doodvecht als het nodig is. Waar ik graag bij in de buurt ben maar niet ten koste van alles. En die ik volledig vertrouw en voor door het vuur ga. Vooral die laatste twee is voor mij iets dat heel veel tijd nodig heeft.

)
maar we hadden geen relatie, wilden geen relatie en kregen geen relatie. Waren ook niet verliefd ofzo. Later werd hij wel echt heel naar en gecompliceerd en toestanden en nou wil hij weer afspreken
maar echt knus doen.. Nah.