Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:19

Ik zou het niet weten Alja... Waarom denk je dat je er niks meer van gaat horen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:20

omdat ik het best vreemd vond om de rekening te splitsen bij een bedrag van 13 euro terwijl hij 3 drankjes heeft gehad en ik maar twee :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:22

Zou ik ook een raar gevoel bij krijgen. Losstaand daarvan, hoe heb jij het gehad?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:25

Ik vind het niet raar := De man hoeft toch niet altijd alles te betalen? Ik vind dat zo'n ouderwets idee.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:27

het was best gezellig, ook wel een aantrekkelijke man maar als het hierbij blijft vind ik het ook prima en heb ik er geen hartzeer van!
als we nog een keer afspreken zou ik ook wel leuk vinden misschien dat dan het wouw gevoel komt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 23:49

Neverland schreef:
Ik vind het niet raar := De man hoeft toch niet altijd alles te betalen? Ik vind dat zo'n ouderwets idee.

Same. Ik heb dinsdag zelfs de rekening betaald (en dat was een flinke) omdat ik het zo leuk had gehad en hij een expat is en ik het zielig vond om mijn drinkgedrag op hem af te schuiven. Ik ga meestal op terrasjes of in kroegjes zitten waar je per rondje moet betalen (handig want om de beurt halen) en anders split ik de rekening gewoon 50/50. Vind dat zo krenterig, om uit te gaan rekenen wie welke drankjes heeft gehad.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:00

Ik vind het wel mooi als de persoon de eerste date betaald. In mijn ervaring zegt het ook hoe goed de date was

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:05

Furrow schreef:
Ik vind het wel mooi als de persoon de eerste date betaald. In mijn ervaring zegt het ook hoe goed de date was

Vind ik ook, maar voor mij werkt dat twee kanten op. Als ik de date heel erg leuk vond vind ik dat ik net zo goed kan betalen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:06

Nou ik vind 13 euro een te zielig getal om te splitsen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:24

Ik vind het onzelfstandig om er vanuit te gaan dat de ander maar jouw drinken betaalt. :+ De eerste date met mijn vriend was ook ongeveer dat bedrag... Of een keer 5 euro meer. Ik heb zelf het initiatief genomen om mijn eigen spul te betalen. Want ik ben zelfstandig. :+ En 6 maanden later is het nog dik aan. :o

Nu betaald mijn vriend wel iets meer, maar dat komt omdat hij 2x zoveel inkomen heeft en 1/4e van mijn kosten ofzo. _O-

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:44

Imo zit het hele 'de man betaalt voor de date' best wel ingebakken in de maatschappij, ook hier. Ik vind het best wel bullshit.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 01:32

Neverland schreef:

Ik ben het er op zich mee eens, maar ik vind het niet aantrekkelijk als een man er om vraagt :') Bij de date woensdag heeft hij bij het eerste café betaald, en bij het tweede café heb ik aangeboden om te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 05:00

Ik heb onze eerste date ook betaald!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 07:18

Ik heb de eerste date meebetaald aan de drankjes, hij heeft het eten betaald. Donderdag heb ik het eten betaald. Vind het niet erg om mee te betalen, zou het geen fijn gevoel vinden om hem voor alles op te laten draaien. Ik heb nou kaartjes voor de dierentuin gekocht via social deal, gaan we binnenkort samen heen. Hij mag de volgende keer wat bedenken :)) als je het een beetje om en om doet vind ik t oké.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 09:50

Ajj rekening splitten.. :') die vind ik vaak pijnlijk op een eerste date vooral voor zon skeer bedrag als hij zelfs nog meer heeft gedronken. Dan zou ik zeggen laat maar ik betaal wel alles.

Anyways ik ben verwend denk ik :o als ik n keer wat wil betalen voor hem/voor ons moet ik het haast afdwingen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 09:55

Och, ik weet niet. Ik vind het niet erg om zelf te betalen, maar als een man zegt 'ik betaal' dan ga ik er niet moeilijk om doen om perse te betalen. Maandag heeft hij ook betaald, doe ik de volgende keer. Mocht die er niet komen... tja, nou ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:08

Berdien schreef:
Och, ik weet niet. Ik vind het niet erg om zelf te betalen, maar als een man zegt 'ik betaal' dan ga ik er niet moeilijk om doen om perse te betalen. Maandag heeft hij ook betaald, doe ik de volgende keer. Mocht die er niet komen... tja, nou ja.

Ik zou er ook zeker niet moeilijk over doen als een man aanbiedt (of erop staat) om te betalen, maar ik bied het altijd aan. Meestal vermijd ik uberhaupt een situatie met een rekening omdat het snel voor ongemakkelijke situaties kan zorgen. Gewoon om de beurt een rondje halen, veel makkelijker

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:13

Heel erg bedankt diegene(n) die een berichtje hebben gestuurd naar die blog. Hoe halen jullie het god ver domme in je hoofd?! Denk even na over de consequenties voordat je zoiets doet. Ik ben zo ontzettend boos en teleurgesteld. Stel het erg op prijs als diegene(n) even een pbt'je naar me doen.

Edit: het kwam trouwens niet van hem, maar van een ander. Bedankt voor het verzieken van dit. Hardstikke tof.
Laatst bijgewerkt door UhNee op 30-07-16 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:15

UhNee schreef:
Heel erg bedankt diegene(n) die een berichtje hebben gestuurd naar die blog. Hoe halen jullie het god ver domme in je hoofd?! Denk even na over de consequenties voordat je zoiets doet. Ik ben zo ontzettend boos en teleurgesteld. Stel het erg op prijs als diegene(n) even een pbt'je naar me doen.

Wát?! Hoe achterbaks kan je zijn zeg :/

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:46

Wauw Uhnee, meen je dat serieus????! :oo _-:(

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 16:14

Maar het was niet van hem, nu snap ik er nog minder van. Ik dacht dat het 1 malig was? Hopelijk kom je er nog uit, ik denk dat hij het je zeker gaat vergeven als er wat tijd over is.. je hebt ook niks erg gezegd toch?

De link heeft hier gestaan toch? Ik heb zelf een blog gehad en toen kon ik zien van welk forum de bezoekers kwamen omdat de link daar geplakt was.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 16:40

Jeetje Uhnee, dat is wel heel erg vervelend zeg. En gaat eerlijk gezegd ook wel heel erg ver, om hem een berichtje te sturen. Wat is er dan ook gestuurd?

Moest laatst wel aan je denken, was benieuwd hoe het met je was na alle ellende. Je ziet hem (van de blog) dus nog wel vaker? Of zag?

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 17:24

Ik heb straks een date, ben best zenuwachtig en heb bijna zin om af te zeggen. Ik zal wel zien, komt vast goed

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 17:59

Gewoon jezelf zijn, meer kan je niet doen en als het niks word heb je ervaring opgedaan