Ik ben niet zo goed in alleen zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Want? Je bent 22 dan kan je nog heeeeel veel leren. Je kan toch niet alleen maar gelukkig kunnen zijn in een relatie? En dan van relatie naar relatie rennen.
Je moet eerst op jezelf gelukkig zijn vind ik. Voordat je een ander erbij zoekt.
Zertab schreef:Fijn dat mensen het altijd beter weten dan ikzelf. Veel succes iedereen, ik heb hier echt geen zin in.
Zertab schreef:Fijn dat mensen het altijd beter weten dan ikzelf. Veel succes iedereen, ik heb hier echt geen zin in.
Zertab schreef:Maar iedereen gaat lopen gooien met dingen. Alsof het makkelijk is. Alsof ik er niets aan gedaan heb. Daar heb ik geen zin in.
Zertab schreef:Maar iedereen gaat lopen gooien met dingen. Alsof het makkelijk is. Alsof ik er niets aan gedaan heb. Daar heb ik geen zin in.
Air schreef:Dat wantrouwen is wel begrijpelijk hoor Naomi, ik heb dat hier al snel als ze op iets niet reageren.. dan denkt mijn brein direct: zie je wel, ik ben niet belangrijk voor ze. Maar uiteindelijk is dat gevoel er omdat ik er op dat moment niet voldoende voor mezelf ben heb ik het idee..
Zoals het klinkt moet je binnenkort afscheid nemen van je moeder? Wat onwijs heftig.. ik bedoel je gaat je wel redden alleen, maar het is je moeder en die wil je helemaal niet missen
Zertab schreef:Dankje wel lieve meiden. Ik trek me wel even terug, dat is beter.
Iedereen, veel sterkte!