Ik heb deze tregging gekocht. Wat zouden jullie er op dragen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dirndl schreef:Erg blij met m'n nieuwe asos jurkje! Bex, je had om een aan-foto gevraagd! Dus bij deze, een crappy mirror selfie
In combi met m'n allerliefste docs, grijze muts en thermo panty (het is hier koouud) en fijne paarse lippenstift.
[ [url=m/X1mRC7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Dirndl schreef:Erg blij met m'n nieuwe asos jurkje! Bex, je had om een aan-foto gevraagd! Dus bij deze, een crappy mirror selfie
In combi met m'n allerliefste docs, grijze muts en thermo panty (het is hier koouud) en fijne paarse lippenstift.
Ik vind dit jurkje prachtigIk wil hem graag bestellen, maar bij jouw link kom ik uit op een duitse site, is die er ook in het NL? En is Asos verder veilig?
Kennen jullie de App swipe en shop? Echt even downloaden, ik ben verslaafd :d
Fair schreef:Dirndl schreef:Erg blij met m'n nieuwe asos jurkje! Bex, je had om een aan-foto gevraagd! Dus bij deze, een crappy mirror selfie
Ik vind dit jurkje prachtigIk wil hem graag bestellen, maar bij jouw link kom ik uit op een duitse site, is die er ook in het NL? En is Asos verder veilig?
Kennen jullie de App swipe en shop? Echt even downloaden, ik ben verslaafd :d
Josien_ schreef:Een tijdje geleden zag ik een mooie jas in de Zara webshop. Helaas kan ik hem niet meer vinden.
Weten jullie toevallig of deze in de winkels nog wel te koop is?
Het gaat om deze jas: http://ikvrouwvanjou.nl/wp-content/uplo ... 53-001.jpg