Hier vliegen de wolken voorbij. Echt waar die gaan hard hier Het waait ook enorm en het regent nu ook
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-09-15 15:52
Mooie fotos alleen de laatsten niet als je eruit moet.
Waren net dikke witte stapelwolken tegen een mooi blauwe lucht, vermengd met ijskap en andere vage wolken. Nu is er weinig blauw meer over en de wind trekt aan.
Heb even snel fikjes rondgeslingerd met scoot. En best veel bladeren en takjes afgewaaid al. Was toch wat heftiger net dan zo leek achter glas,
En ja ik zit moed te verzamelen om weg te gaan. Zo geen zin in, lucht ziet er vies uit, buienradar voorspeld niet veel goeds en het gaat me heel erg veel zeer doen.
Edit oh joepie hoor de eerste rommeltjes al weer in de verte. Komt dus ook onweer bij kennelijk. Zooooooom feest.
Foto? Hier niks spectaculairs gezien, alleen een paar flitsjes vanmorgen. Blij met de foto's in het topic! Zo kan ik toch nog wat meekrijgen van deze mooie dag
Frankaas
Geplaatst: 14-09-15 16:10
Ik wil een foto uploaden van de donkere wolken die hier aankomen, alleen m'n mobiel heeft er geen zin meer in
Edit: Even een hele slechte foto gemaakt met m'n pc
Hier in Alkmaar nu ineens noodweer. Slagregens en onweer. Behoorlijk donkere lucht ook.
Anoniem
Geplaatst: 14-09-15 16:26
Frankas, zit er nog iets aan vast? Want er is best kans op een hoos of een tornado vandaag! Of is het gewoon een scudcloud? Oftewel laaghangende bewolking.
Marjan, ziet er goed uit, mooie arcusboog.
poetser
Geplaatst: 14-09-15 16:27
k_m schreef:
Woeh! Flits, boem. Dit was niet echt voorspeld dacht ik of wel?
Die bui is hier ook overheen gekomen. Heel pittig buitje, duurde een kwartiertje, maar een heleboel water, hagel tegen de ruiten en hier tegenover is de bliksem ingeslagen in een bouwkraan (op de foto zichtbaar).
Zo zag hij er uit toe hij de Schelde over kwam
Inmiddels probeert de zon weer tussen het wolkendek door te komen