Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:20

Hoe lang heb je de cavia's?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:33

Britta31 schreef:
Hoe lang heb je de cavia's?

Sinds 15 februari.. en ik ben er echt helemaal klaar mee. Huisdieren vind ik heel leuk maar als ze constant bijten en krabben is de lol er snel af.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:43

Cavia's houden ook helemaal niet van opgetild worden. Het zijn prooidieren, dan komen er opeens 2 'enge' handen. Dat is heel bedreigend... dus of je verwachtingen bijstellen en energie stoppen in rustig handtam maken, of kijken naar andere huisdieren :)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 12:50

Eske_B schreef:
Cavia's houden ook helemaal niet van opgetild worden. Het zijn prooidieren, dan komen er opeens 2 'enge' handen. Dat is heel bedreigend... dus of je verwachtingen bijstellen en energie stoppen in rustig handtam maken, of kijken naar andere huisdieren :)

Ik weet dat ze handen niet leuk vinden maar "eerder" was het zo dat ze gewoon in mn handen zaten en half in slaap vielen terwijl Ik ze zat te aaien en ze in mijn handen had, ze zijn handen zeker wel gewend. Mijn tante pakte ze elke dag ook op om ze tam/handtam te maken.

Cavia's zijn gewoon niet mijn soort huisdieren.. naja niet als ze alleen maar bijten en krabben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 13:11

Aan het geslijm van het plebs bij 'de top'....

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 13:31

Aan die zondagsrijders die met 70 langs je door sjeezen terwijl ze zien dat je te paard bent.
Is het zo moeilijk om effe te minderen...

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 13:34

Groepsgenoten project blegh

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 14:43

Ik erger mij aan de pakketbezorger die vandaag tussen 10.30 en 12.30 zou langs komen en nog steeds niet is geweest -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 15:03

Dat iemand haar rijbewijs hebt en het met mij en vooral bewindvoerder helemaal niet opschiet ><

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 16:30

ScarOfWars schreef:
Eske_B schreef:

Ik weet dat ze handen niet leuk vinden maar "eerder" was het zo dat ze gewoon in mn handen zaten en half in slaap vielen terwijl Ik ze zat te aaien en ze in mijn handen had, ze zijn handen zeker wel gewend. Mijn tante pakte ze elke dag ook op om ze tam/handtam te maken.

Cavia's zijn gewoon niet mijn soort huisdieren.. naja niet als ze alleen maar bijten en krabben.

Pfff wat vervelend. Zou ik inderdaad ook niet zo blij van worden. :(:) Hebben ze niet toevallig mijt oid? Een van mijn caafjes heeft mijt gehad en als ik haar toen oppakte beet ze ook.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 16:32

Ga er niet van uit. De een beet meteen al toen ik hem net had en mijn tante is een dierenartsassistent dus het lijkt me niet. Ze mogen mij gewoon niet lijkt het.

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 19:31

Aan mijn collega die binnenkort vertrekt en het nu al er bij laat zitten.. Daar heeft hij zichzelf niet mee, maar hij zorgt wel voor problemen bij ons..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 11:22

Aan mn hormonen. Volgende week ongesteld dan ben ik soms de week van te voren niet te pruimen en ik irriteer me nu ook aan alles :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 01:22

Vanochtend om 4u eruit omdat ik om 7u een vlucht had. Uiteraard tijdens de vlucht niet kunnen slapen. Terug om 21u en ondanks dat ik na een lange dag meetings begon in te kakken weer amper een dutje kunnen doen.
Uiteindelijk om 24u thuis, even knuffelen met hondje en vervolgens klaarwakker in bed. En morgenochtend om 9u een training.....

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 07:25

Aan een pensionklant! Wat een ongelooflijke miep!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 09:40

Aan mensen die opleven als ze zien dat het met een ander wat minder goed gaat... wat zegt dat over een persoon?

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 11:54

Picasso schreef:
Aan mensen die opleven als ze zien dat het met een ander wat minder goed gaat... wat zegt dat over een persoon?

Dat die persoon zich zelf misschien ook helemaal niet goed voelt en merkt dat hij/zij op dat moment beseft dat hij/zij niet de enige is daarin?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 12:52

Heeft iemand een truc hoe ik van mijn ergernis afkom? Ik erger me kapot aan 'zeg maar' aan het eind van een zin en 'een soort van'. Zelfs politici zijn het gaan gebruiken...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:07

Een vriendin van mijn vriend die aan hem vraagt of ze zaterdag samen willen paardrijden.
Euh lieve meid, hij heeft inmiddels al een tijdje een vriendin en die rijd ook paard.
Dan kun je toch vragen of we met zijn 3en willen rijden?
Of ben ik nu een raar mens?(ja er zijn genoeg paarden waarop gereden kan worden...)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:02

Het gezeik rond om assessment en gedoe met verbouwen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:45

Aan een IT consultant die hier vandaag rondhuppelt voor een nieuw systeem. Komt met een of ander vaag IT verhaal waarom iets niet werkt wat ik helemaal niet kan volgen. Of ik even aan onze IT afdeling kan vragen of zij weten waarom dat niet werkt.
Tuurlijk. Ik stuur wel een mailtje naar IT. "Iets werkt niet, lossen jullie dat even op? Wat dat iets is? Geen idee, ik snap er niks van."

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 17:57

Aan mijn onderzoek (hbo afstuderen) dat maar niet opschiet |o

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:51

Dat de dierenbescherming weer eens de grootste bullshit op hun facebook pagina zetten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 19:14

Dat ik de ramen open heb gezet voor de frisse lucht.Maar vergeten was dat de buurboer kwam mest rijden.Het ruikt nu landelijk in huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 19:28

hagelslag schreef:
Een vriendin van mijn vriend die aan hem vraagt of ze zaterdag samen willen paardrijden.
Euh lieve meid, hij heeft inmiddels al een tijdje een vriendin en die rijd ook paard.
Dan kun je toch vragen of we met zijn 3en willen rijden?
Of ben ik nu een raar mens?(ja er zijn genoeg paarden waarop gereden kan worden...)

Niet om flauw te doen, maar misschien vindt ze je niet zo aardig. Dan liever met z'n tweeën dan een awkward rit met iemand die je niet goed kent en/of mag.