Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eske_B schreef:Cavia's houden ook helemaal niet van opgetild worden. Het zijn prooidieren, dan komen er opeens 2 'enge' handen. Dat is heel bedreigend... dus of je verwachtingen bijstellen en energie stoppen in rustig handtam maken, of kijken naar andere huisdieren
ScarOfWars schreef:Eske_B schreef:Cavia's houden ook helemaal niet van opgetild worden. Het zijn prooidieren, dan komen er opeens 2 'enge' handen. Dat is heel bedreigend... dus of je verwachtingen bijstellen en energie stoppen in rustig handtam maken, of kijken naar andere huisdieren
Ik weet dat ze handen niet leuk vinden maar "eerder" was het zo dat ze gewoon in mn handen zaten en half in slaap vielen terwijl Ik ze zat te aaien en ze in mijn handen had, ze zijn handen zeker wel gewend. Mijn tante pakte ze elke dag ook op om ze tam/handtam te maken.
Cavia's zijn gewoon niet mijn soort huisdieren.. naja niet als ze alleen maar bijten en krabben.
hagelslag schreef:Een vriendin van mijn vriend die aan hem vraagt of ze zaterdag samen willen paardrijden.
Euh lieve meid, hij heeft inmiddels al een tijdje een vriendin en die rijd ook paard.
Dan kun je toch vragen of we met zijn 3en willen rijden?
Of ben ik nu een raar mens?(ja er zijn genoeg paarden waarop gereden kan worden...)