Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gulpje schreef:30% extra korting op alle al afgeprijsde artikelen bij Epplejeck inderdaad. Net een Bucas Sunshower en geel Eskadron halster voor weinig kunnen scoren
manic schreef:Gulpje schreef:30% extra korting op alle al afgeprijsde artikelen bij Epplejeck inderdaad. Net een Bucas Sunshower en geel Eskadron halster voor weinig kunnen scoren
Hebben jullie je bestelde spullen al binnen? Ik had donderdag besteld, maar helemaal niks meer van gehoord. Ik snap dat het rond de kerst druk kan zijn qua post, maar ik heb eigenlijk ook geen verzendbevestiging gekregen en had eigenlijk verwacht dat het inmiddels wel verstuurd zou zijn.
manic schreef:Gulpje schreef:30% extra korting op alle al afgeprijsde artikelen bij Epplejeck inderdaad. Net een Bucas Sunshower en geel Eskadron halster voor weinig kunnen scoren
Hebben jullie je bestelde spullen al binnen? Ik had donderdag besteld, maar helemaal niks meer van gehoord. Ik snap dat het rond de kerst druk kan zijn qua post, maar ik heb eigenlijk ook geen verzendbevestiging gekregen en had eigenlijk verwacht dat het inmiddels wel verstuurd zou zijn.
manzano schreef:Myfairytale schreef:Weet iemand of er heel misschien of er nog weer een kortingsactie bij Hypostore is?
Het staat nogal groot op hun homepage...
kiko schreef:Myfairytale schreef:Weet iemand of er heel misschien of er nog weer een kortingsactie bij Hypostore is?
Ik zag in de mail 15% korting korting
Phonix schreef:Geld dit dan op Paardenvoer?