Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:09

Air max zijn ook hemel voor je rug inderdaad!

Opzich vind ik het niet zo erg als ze hun glans verliezen, want nu vind ik ze een beetje plastic fantastic. := Die rode zijn ook gaaf he.. Oh wat erg.. scheelt wel veel geld ook.. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:10

Ik zou als eerste paar wel echt voor de zwarte gaan als ik jou was, die kan je toch net ff wat makkelijker combineren. Is ook zo zonde als je het kleurtje na een tijdje niet meer leuk vindt en ze dan niet meer draagt haha.

En dat plastic fantastic gaat idd heel snel weg :j Ik heb volgens mij alleen niet de meest glimmende, maar eentje tussen de matte en de glimmende in :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:11

Dat is waar inderdaad! Daar heb je gelijk in :)

Oh, haha. :+ Laat het leer niet sneller los door die glimmende laag? Dat het zeg maar afbrokkelt? >;) Of is dat bij deze niet zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:16

Ik heb er nog geen last van, die dingen zijn echt praktisch onverwoestbaar :+ Denk dat je wel heel hard je best moet doen om Docs kapot te lopen haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:19

Haha oké, thanks voor alle info en tips!
Nog 1 vraagje: vallen de maten gewoon normaal? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:22

Ja, maar houd er wel rekening mee dat ze een beetje uitlopen. Ik had een maat 41 (heb normaal 41-42 afhankelijk van de schoen) en die waren aan het begin erg krap. Na twee weken lopen zitten ze nu echt als gegoten :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:28

Oké, thanks! :) Misschien moet ik ze even gaan passen in de winkel.. Altijd wel handig!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:31

Qua inlopen trouwens; ik heb echt helemaal geen last gehad! Piepklein blaartje op m'n hiel de eerste dag, verder niet, en ben er heel Boston mee door gewaggeld :)

Heb de mat zwarte, combineren ideaal, en ze zijn goed in sneeuw/ijs, wat ik heel chill vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:33

Ja is denk ik wel het handigst ja! Maar pin je er dus niet al te veel op vast als ze op sommige plekjes nog een beetje strak aanvoelen. Die van mij waren vooral bij mijn wreef aan het begin heel erg strak en stroef, maar dat was toen ik ze eenmaal had uitgelopen ook helemaal weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:33

Dirndl schreef:
Qua inlopen trouwens; ik heb echt helemaal geen last gehad! Piepklein blaartje op m'n hiel de eerste dag, verder niet, en ben er heel Boston mee door gewaggeld :)

Heb de mat zwarte, combineren ideaal, en ze zijn goed in sneeuw/ijs, wat ik heel chill vind.

Dat hoor ik idd ook van sommige mensen... Bij mij was het echt een regelrechte hell en bij anderen was het weer goed te doen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:43

Ik wil ook nog rode en ze zijn er nog in mijn maat.. O:) O:) Maar ik mag echt niet van mezelf haha, ik wil/moet ook nog nieuwe all stars of andere sneakers, het houdt een keertje op jammer genoeg. :Y)

https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen ... ck/3x2548/

Ik heb deze besteld, maat 37 was veel te groot en in de winkel hadden ze 36 niet, dus ik hoop dat 36 wel past, anders baal ik flink haha.
Ik had ze trouwens voor 110 euro, het 2e paar was 50% korting bij sacha. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:45

Ik vind ze wel heel groot vallen, ik heb maat 37 bij all stars en nike, maar wel maat 36 bij Vans, maar had bij maat 37 zoveel ruimte over, dat ik echt mijn hand er nog achter bij kon insteken zonder moeite. Ik hoop dat 36 niet te groot is, maar dat is anders nog wel op te lossen met een zooltje. En als ze een beetje strak zitten, loopt dat dus wel uit nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:51

Ja ze moeten niet je voeten afknellen natuurlijk, maar als ze aan het begin nog een beetje strakjes zitten is dat geen probleem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:54

Nee oke, dat snap ik haha. Maar ik had echt zoveel ruimte over in 37 dat ik gewoon echt heel erg omhoog kwam en ik ze zelfs met heel strak strikken nog steeds niet goed kreeg. Lijkt me dan dat maat 36 wel goed moet zitten, zeker als ze nog wat uitlopen. :j

Kan echt niet wachten tot ik ze heb haha, trek ze nooit meer uit denk ik. :))

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:58

Wat vinden jullie van deze shabbies (weet dat jullie geen shabbies fan zijn, maar vraag het toch :') ), ik heb ze twee maanden geleden gekocht. Maar ze doen echt pijn einde van de dag en dat terwijl ik ze al vaker heb aan gehad, en m'n broek kruipt omhoog en vind dat zo vervelend. Overigens vind ik ze maar koud... Dit zijn ze:

Afbeelding

Ik heb ze op marktplaats staan en kan ze momenteel voor 105 verkopen, ze waren nieuw 180. Ik heb sowieso verlies, maar weet niet wat te doen. Had ze speciaal gekocht voor van de winter, maar dan moet ik weer nieuwe laarzen en dat word m'n nieuwe dilemma :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:59

Zo te horen ben je niet tevreden over de schoenen en als je zo voor 105 nog weg kan doen.... Ik denk dat ik ze weg zou doen

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:44

Meiden ik heb ook even een vraag.
Ik heb dus altijd met mijn voeten dat na een tijdje staan mijn hakken heel erg pijn ga doen, bijv met stage (ik doe pabo dus sta zon 2 uur op een dag voor de klas en loop veel heen en weer etc) maar nu heb ik ook werk bij een benzinestation. Hier sta ik ook heel veel omdat ik het nogal onbeschoft vindt als er klanten komen dat ik nog steeds zit. Zal over een paar week wel over zijn maar aan het eind van mijn dienst kan ik echt niet meer normaal staan.
Dan doen mijn hakken zo ontzettend veel pijn...

Ik heb er eerder met mijn vans niet zoveel last van gehad. Maar ik loop in al mijn schoenen dus mijn hak eruit. Heb nu net nieuwe laarzen van cellini. Zijn gewoon echt goede schoenen maar zelfs daarin hou ik paar uur staan/lopen gewoon niet vol.
Heeft iemand een geniaal idee om dit beter vol te kunnen houden? Heb al verschillende soorten schoenen geprobeerd. sneakers, laarzen, vans. maar niks helpt uiteindelijk. Ik hou het zo ongeveer net zo lang vol op hoge hakken.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:51

Mijn ervaring (fulltime in een winkel) is dat je er gewoon echt aan moet wennen :( Merkte geen verschil qua schoenen. Natuurlijk moet je wel schoenen met een stevige zool en een goed voetbed nemen, maar ook daarmee hield ik helaas last van mijn voeten. Ging aan het einde van de dag nog steeds lekker met de beentjes omhoog op de bank :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:58

Zo veel mogelijk je schoenen af wisselen. Ik heb een tijdje in een winkel gewerkt en kon wel huilen aan het einde van de dag, maar het enige wat hielp was echt elke dag andere schoenen aan doen. :j

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:03

Ik ben juist dol op shabbies :=
Heb een paar fijne laarsjes (met hak) en wil nog lage laarsjes met warme voering kopen.

Ik wil binnenkort mijn wintergarderobe aanvullen maar weet niet zo goed wat ik wil kopen.
Heb heel vaak basic maar weet niet zo goed welke richting ik eigenlijk op wil. :')
Lekkere vesten maar wel een beetje stylish. Bohemian chique maar niet hippie.
Ik ben er duidelijk nog niet helemaal uit haha.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:24

Haalloowaaa, ik heb een vraagje.
Ik ben opzoek naar joggingbroeken de kruis hangt wat lager. Bij je kuit zit het strak, en er zitten ritsen in de broeken. Als je een nederlandste site weet en niet zo duur :). Ik ga ff kijken of ik een foto kan zoeken

Edit: zoiets maar daar voor vrouwen, ik weet dat ze er moeten zijn omdat ik een jaar geleden zo 1 in parijs heb gekocht
http://wheretoget.it/link/684021

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 09:36

Zoiets hebben ze geloof ik van Adidas bij Nelly.com :)

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 10:33

enefde schreef:
Meiden ik heb ook even een vraag.
Ik heb dus altijd met mijn voeten dat na een tijdje staan mijn hakken heel erg pijn ga doen, bijv met stage (ik doe pabo dus sta zon 2 uur op een dag voor de klas en loop veel heen en weer etc) maar nu heb ik ook werk bij een benzinestation. Hier sta ik ook heel veel omdat ik het nogal onbeschoft vindt als er klanten komen dat ik nog steeds zit. Zal over een paar week wel over zijn maar aan het eind van mijn dienst kan ik echt niet meer normaal staan.
Dan doen mijn hakken zo ontzettend veel pijn...

Ik heb er eerder met mijn vans niet zoveel last van gehad. Maar ik loop in al mijn schoenen dus mijn hak eruit. Heb nu net nieuwe laarzen van cellini. Zijn gewoon echt goede schoenen maar zelfs daarin hou ik paar uur staan/lopen gewoon niet vol.
Heeft iemand een geniaal idee om dit beter vol te kunnen houden? Heb al verschillende soorten schoenen geprobeerd. sneakers, laarzen, vans. maar niks helpt uiteindelijk. Ik hou het zo ongeveer net zo lang vol op hoge hakken.

Ik heb erg goede ervaringen met Ecco schoenen. Niet de meest vlotte/hipppe, al hebben ze best leuke modellen tegenwoordig. Het is logisch dat je het op sneakers niet echt volhoudt, die geven amper steun met een dunne zool. Sinds ik Ecco's draag heb ik nauwelijks nog moeie/zere voeten na een dag werken & lopen! :)

Deze zijn nog wel leuk, al weet ik niet wat je zoekt voor schoen.

Sneaker achtigen:
http://shopeu.ecco.com/nl/nl/ecco/ecco- ... ?navId=181
http://shopeu.ecco.com/nl/nl/ecco/ecco- ... ice=74-200

Laarsjes:
http://shopeu.ecco.com/nl/nl/ecco/ecco- ... ?navId=902
http://shopeu.ecco.com/nl/nl/ecco/ecco- ... ?navId=902
http://shopeu.ecco.com/nl/nl/ecco/ecco- ... 0&heel=0-0

:)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 10:45

Ik wissel ook van schoenen en dan gewoon letterlijk 1 keer op een werkdag,
Heb altijd gewoon een extra paar schoenen mee

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 11:18

Ik sta ook voor de klas (6u per dag) en je loopt inderdaad veel. Ik heb er speciale schoenen voor aangeschaft. Bij mij dan geen Ecco, maar het had zo Ecco kunnen zijn want ook ik ben er fan van :). Je voeten zijn je vast dankbaar,