Opzich vind ik het niet zo erg als ze hun glans verliezen, want nu vind ik ze een beetje plastic fantastic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dirndl schreef:Qua inlopen trouwens; ik heb echt helemaal geen last gehad! Piepklein blaartje op m'n hiel de eerste dag, verder niet, en ben er heel Boston mee door gewaggeld![]()
Heb de mat zwarte, combineren ideaal, en ze zijn goed in sneeuw/ijs, wat ik heel chill vind.
enefde schreef:Meiden ik heb ook even een vraag.
Ik heb dus altijd met mijn voeten dat na een tijdje staan mijn hakken heel erg pijn ga doen, bijv met stage (ik doe pabo dus sta zon 2 uur op een dag voor de klas en loop veel heen en weer etc) maar nu heb ik ook werk bij een benzinestation. Hier sta ik ook heel veel omdat ik het nogal onbeschoft vindt als er klanten komen dat ik nog steeds zit. Zal over een paar week wel over zijn maar aan het eind van mijn dienst kan ik echt niet meer normaal staan.
Dan doen mijn hakken zo ontzettend veel pijn...
Ik heb er eerder met mijn vans niet zoveel last van gehad. Maar ik loop in al mijn schoenen dus mijn hak eruit. Heb nu net nieuwe laarzen van cellini. Zijn gewoon echt goede schoenen maar zelfs daarin hou ik paar uur staan/lopen gewoon niet vol.
Heeft iemand een geniaal idee om dit beter vol te kunnen houden? Heb al verschillende soorten schoenen geprobeerd. sneakers, laarzen, vans. maar niks helpt uiteindelijk. Ik hou het zo ongeveer net zo lang vol op hoge hakken.