[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

antje_vip

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 15:48

Tja als je vanuit het noorden naar Primark wil zit je algauw 2 uur in de auto ;)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:04

Nu zou ik bijna 2 uur in de trein moeten, maar bij m'n ouders is t 5 minuten fietsen :))

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 16:05

Hier ook 10 min fietsen :)

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:59

Ik woon in Assen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:07

Ik woon onderin Groningen en moet minstens dikke 1,5 uur met de auto of trein om bij een Primark te komen..
Er moet een Primark in Groningen komen! :( Of Assen of Emmen..

m8eld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:22

Volgens mij komt er ook een Primark in Groningen. Tenminste als de geruchten kloppen. Er zou eentje komen in 2015 waar nu de Bijenkorf zit :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:30

Zeiden ze 3 jaar geleden ook al haha, maar ik hoop dat het waar is!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:47

Is Nijmegen altijd zo rustig trouwens? Ik was er vandaag (toevallig O:) ) weer, dit keer eind van de middag, dus ik had wel wat meer drukte verwacht, vooral ook omdat je in de stad iedereen met primark tasjes ziet rondlopen, maar het was eigenlijk weer zoals gister, niet te veel mensen, alles netjes op orde. Heerlijk om gewoon op een normale manier te kunnen winkelen. In Hoofddorp is het echt altijd chaos geloof ik, ik heb het daar iig nog nooit zo rustig gezien :=

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 20:52

Ik was laatst in Hoofddorp rond 1 uur 's middags, toen was het nog wel te doen!
Hoe is de kleding nu bij Primark in Nijmegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:45

Nijmegen vind ik altijd wel rustig, zelfs op zaterdag in de vakantie vond ik het prima te doen.. Ik woon trouwens in Ede, dus voor mij is Zaandam en Rotterdam in een uur te bereiken, Hoofddorp ook, maar daar ben ik nooit geweest. Nijmegen is met een half uurtje te doen (maar ik ben toch vrijwel elke dag in Nijmegen :')) en Arnhem straks met minder dan 15 minuutjes treinen, heerlijk. *\o/*

Ik ben vandaag in Eindhoven geweest, geen rijen bij de pashokjes en ook niet bij de kassa. En dat gewoon midden op de dag. Hele leuke collectie, trouwens! Vond bepaalde dingen niet zo boeiend (de t-shirts bijvoorbeeld, maar ik heb daar sowieso niet zoveel mee). Ze hadden súper leuke, warme, fijne vesten. Heb een hele leuke gekocht. Wilde er wel 4 meenemen, maar thuis wachtte er ook nog een forever21 pakketje op me, dus ik hield me maar in. _O-
Heb de Harry Potter pyjamabroek gevonden, maar ik vond hem toch niet zo leuk, dus ben gegaan voor het Gryffindor shirt in plaats van de pyjamabroek haha. Vrijdag nog even in Nijmegen kijken voor een pyjama voor een andere bokker en voor een bepaalde onesie. :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:56

Ik mag zaterdag ook weer. Hopelijk is het niet te leuk, want ik moet me inhouden :') Hoop dat ze er vesten, blousjes, blazers en een leuke pyjama hebben. Ook moet ik weer een paar 3 euro bh's scoren *D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 22:28

Ik vind het in Eindhoven ook niet te pijlen. Het ene moment ga ik er naar toe met de gedachte, het zal wel druk zijn en dan kun je niet eens normaal lopen omdat het zo druk is en het andere moment verwacht ik dat het druk is en is er bijna niemand..

Inderdaad wel onzin dat er nog een in Rotterdam komt... Ik zou er hier in Tilburg ook wel een willen, maar inderdaad, snap niet dat ze er niet eerst een in het Noorden openen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 23:08

Hoofddorp ging ik normaal gesproken altijd heen (vanuit ouderlijk huis het dichtsbij/makkelijkst), maar ik vond het daar altijd zo’n crime :=

Ik vond ook dat ze behoorlijk wat leuke dingen hadden in Nijmegen! Leuke winterdingen vooral (shirtjes inderdaad niet zo). Ik heb een jurkje, warme beige trui, dunnere grijze trui, muts, moomin pyjama en 2 paar schoenen gescoord. Oja, en een drinkbeker (zo eentje voor thee/koffie) met uiltjes :))

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 06:42

Ik ben twee uur onderweg naar de primark en kom juist uit t zuiden! Haha. Maar ik studeer vlakbij de primark, dus kom er elke week een aantal keer in de buurt. :)

Wil volgende week eens gaan, heb pyjama's, wat shirtjes/truien/vesten en een nieuwe winter jas nodig. Hangen er al leuke winter jassen?

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 07:35

Skessa_ schreef:
Bergen op Zoom

Ik dus ook. Kan er geen in antwerpen komen ;(

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 08:01

Willen jullie wat foto's plaatsen van de truien Jetske en Rebecca ? Ik ben nwsgierig nml :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 11:41

suus_pepper schreef:
Wij doen er 2.5 uur over :(

Vanaf Assen? Ik weet niet hoor maar in 1,5 uur ben ik al láng bij Almere. 2 uur bij Bremen. (vanaf centrum Assen :) )

Ik ga dit weekend naar een vriendin in Gouda, gaan we direct ook even langs de primark. Niet dat ik niet genoeg kleding heb ofzo...

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 12:23

Ik moet 1uur en 40 min rijden!
Ga zaterdag waarschijnlijk naar Almere

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 14:32

Aranel schreef:
Nah jaa zeg, een tweede in Rotterdam en in het noorden nog niet eentje. . :n
Dat vind ik wel vreemd hoor.

Ik ga zaterdag naar een meubelwinkel in Almere, als we heeel vroeg weggaan kunnen we misschien nog even langs de Primark voor de drukte O:)

Belachelijk :n

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 16:41

Ik ga morgen... zo te lezen gaan er veel vant weekend dus kan en mag ik iets doorgeven alsze het in niet meer in mijn maat hebben? :$ kijkt heeeel lief :oo

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:12

Een extra Primark in Rotterdam lijkt me wat betreft de omzet ook een minder slimme zet.. Maar goed zij zullen het vast beter weten dan ik. :D

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:34

Qua omzet juist een betere zet, ik heb van degene die de sollicitaties afneemt begrepen dat Rotterdam de grootste omzet draait en het drukste is. Door de opening van nog een primark gaat dit zich nog meer spreiden en omzet verhogen.

Dit hebben ze ook gemeten door de postcodes van de klanten te vragen, waaruit is gebleken dat mensen uit Rotterdam eo het meest aantal bezoekers had.

Dus dit was juist een logische stap

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:39

obelix schreef:
Willen jullie wat foto's plaatsen van de truien Jetske en Rebecca ? Ik ben nwsgierig nml :D

Ik zal zometeen na het eten even kijken of ik het allemaal een beetje fatsoenlijk op de foto kan krijgen voor je :j

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 20:43

In Enschede hebben ze vergeleken.

De zaterdag voordat de primark open ging en de zaterdag nadat de primark open is gegaan. De zaterdag na de opening waren er in de stad Enschede 25.000 bezoekers meer :oo

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 20:44

lotlot2 schreef:
In Enschede hebben ze vergeleken.

De zaterdag voordat de primark open ging en de zaterdag nadat de primark open is gegaan. De zaterdag na de opening waren er in de stad Enschede 25.000 bezoekers meer :oo

Dat is bizar veel. Waar haal je die info vandaan?