Keek net op de thermometer buiten...5 graden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
llittlellady schreef:WOOOOOOOOOOOW MIJN GOD !!!!!!!!!
hier (zundert) regende het wat en hagel en paardjes stonden gwoon op de wei...
en ik was binnen en in eens: *flits* en een blauwe flits in de kamer alsof dat er een lamp kapot sprong en tegelijk : KEI KEI KEI HARD: *BAMBOEMKNALKADENG* alles alles trilde dus ik schrok me helemaal dood en mijn moeder riep gelijk: oow het slaat hier in
DUs ik rende het huis uit om de paaren uit de wei te halen (die heel rustig stonden eigenlijk) en toen ik buiten kwam zag ik an de overkatn van de weg in het weiland een ENORME ROOKWOLK ... daar was het dus kennlijk ingeslagen :S dus ik gauw door de regen heen paarden naar stal
ik stond nog niet op stal en toen: *flits* KNALBAMKADENGBOEM* weer even zo hard en het hield niet op ik stond te trillen en te huilen van angst.... toen bleek dus dat de bliksem ingeslagen is op het weiland aan de zeikant van ons huis achter de stal (niet ons weiland) NOU ZOIETS ENGS HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT !!! zoow hard net alsof er bommen gegooit werden !
Ik zit na meer dan een uur nog te trillen
Unwritten schreef:Jep, heel felle blauwe flitsen nu hier in Amsterdam
Annn schreef:Unwritten schreef:Jep, heel felle blauwe flitsen nu hier in Amsterdam
NOUHOU JANSEL, waarom jij wel en ik niet
Stom nederland, iedereen heeft lekker onweer, en ik wil het en krijg het niet
*Hoopt op onweer, maar hoopt maar niet te hard, want wil niet zulke dingen als bij littlelady